Klopt. Nederland is klein maar als Nederland nu gewoon met die reden die kant op vliegt staat heel de navo achter ze hoor. Ben er wel klaar mee met dat gezeik daar in ons achterland wat nu ook slachtoffers eist van buiten Oekrane...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een daad van terreur tegen Nederlandse burgers, maar we moeten vooral niets doen hoor.
ik las;quote:
En alle mensen uit Maleisi?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht al waarom er op diverse zenders beelden en gelul uit amerika was, maar oooooooooooh er zaten ook amerikanen in.. Ja dat is natuurlijk erger
Waarom een gesprek tussen Obama en Poetin :/ Wij betekenen echt niks h
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, terwijl de separatisten/russen trots aangeven een vliegtuig uit de lucht hebben geschoten en vervolgens een hoop tweets lopen te verwijderen, is het veel waarschijnlijker dat Kiev een jumbojet vol willekeurige buitenlandse burgers neerhaalt. Kom op.
En inderdaad nogal walgelijk hoe de locals/russische media met de zaak omgaan. Ipv een hoop brandweer en rijtjes witte lakens toont men opengeslagen paspoorten en brandende lijken. Ik zal de Russische "mentaliteit" nooit begrijpen.
We hebben toch wat nukes in bruikleen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt. Nederland is klein maar als Nederland nu gewoon met die reden die kant op vliegt staat heel de navo achter ze hoor. Ben er wel klaar mee met dat gezeik daar in ons achterland wat nu ook slachtoffers eist van buiten Oekrane...
Noem het beestje gewoon bij naamquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Nintex het volgende:
Seperatisten moeten ontwapend worden per direct. Stuur de Navo maar.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog in naarden. Zet je toch aan het denken.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef sneakydesert het volgende:
Wtf, ik had een screenshot gemaakt van het paspoort van die jongen. Woont ie hier in deze stad.
Ik zeg alleen maar dat het is onzin om gelijk de rebellen de schuld te geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie weet waren het wel aliens. Dat zou kunnen, er is immers geen bewijs dat het niet zo is.
Die mogen alleen uitzenden (buiten hun gebruikelijke journaals) bij staatsgevaarlijke dingen. NPO is voor dit soort rampen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Caland het volgende:
Obama gaat zo reageren en de rest van de Nederlandse TV-zenders zitten nog te slapen
Hier ben ik het helemaal mee eens......quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt. Nederland is klein maar als Nederland nu gewoon met die reden die kant op vliegt staat heel de navo achter ze hoor. Ben er wel klaar mee met dat gezeik daar in ons achterland wat nu ook slachtoffers eist van buiten Oekrane...
er valt nog spul uit de luchtquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
Iemand een stream naar de persco van Obama?
Je gaat ook echt over lijken he...bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Logisch, je gaat toch niet iemand binnenlaten met wie je in oorlog bent?
Dat is de waanzin die oorlog heet (het is ten slotte een oorlogsgebied daarzo)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat gehossel met die paspoorten, alsof ze aan het kwartet aan het spelen zijn
cnn zal live zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
true!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Roceco het volgende:
[..]
Niet doen, die fout wordt in de wereld te vaak gemaakt na dit soort incidenten.
Buitgemaakt op Oekrainequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Fer het volgende:
Twee vragen:
1. Hoe komen die rebellen aan een Surface to Air installatie?
2. Hoe komen ze aan kennis om zo'n installatie te bedienen
3. Was het een rusische mig?
CNNquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
Ik zou het niet erg vindenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als hij het tegenovergestelde doet... Wat vind jij daar dan van? Dank alvast voor je opinie
http://www.whitehouse.gov(...)aks-infrastructure-0quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |