'jo, er is een vliegtuig neergehaald wie gaan we de schuld geven?'quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb je liever, dat ze gaan whatsappen?
knallende prijzen en onverwachte prijsdalingenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:59 schreef Confetti het volgende:
Wraakacties op de Oekraïense ambassade?
Één dwaas, "toevallig" een éénmansfractie...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En die lullo's van de Tweede Kamer willen een debat houden. Wat de neuk heb je daar nou aan.
lag niet aan het weer hoorde ik netquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
CNN net: toestel vanwege storm mogelijk afgeweken van meest gebruikelijke route en kwam daardoor boven het terrein waar het werd neergehaald
Lost niks op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik hoop dat als duidelijk word wie verantwoordelijk is deze honden direct de oorlog word verklaard. Wie het dan ook is. Vuile teringhonden!!!!!!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
Utrechtse serieverkrachter is gepakt.
dat nieuws boeit echt niemandquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
Utrechtse serieverkrachter is gepakt.
Subtiel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik hoop dat als duidelijk word wie verantwoordelijk is deze honden direct de oorlog word verklaard. Wie het dan ook is. Vuile teringhonden!!!!!!
Over wat ze moeten lunchen? Wat hebben zij nou te zeggen over wat dan ook mbt deze ramp?quote:
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of al gepost? BUK-systeem in plaats vlakbij crash site.
Vrij nutteloos iddquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En die lullo's van de Tweede Kamer willen een debat houden. Wat de neuk heb je daar nou aan.
Niet zonder na te denken handelen lijkt mij nu wel zo slimquote:
Uiteraard. De hele wereld is smerig, als je er zo over na gaat denken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Voordat mensen allemaal boeh wapens komen uit Rusland en weet ik het roepen, niet vergeten dat Nederland ook een grote wapendistribiteur is en dat die wapens vast niet enkel voor zuivere doeleinden zijn gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |