Komt via het Leger des Heils die kant op of zijn gewoon opkopers die het daar heen halen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal proper spul. Zelfs een mooi ajax shirt weten te scoren van 2 jaar terug
Geen flauw idee. Veel komt uit Duitsland Amerika Canada Zwitserland en ook nederland dus. Neem aan opkoop. Of gewoon gestolen door zigeuners uit die kledingverzamelbakken. Kan ook nog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt via het Leger des Heils die kant op of zijn gewoon opkopers die het daar heen halen?
Ik heb er ook altijd moeite mee mede omdat de kostprijs meestal 6-8 keer lager ligtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef Dven het volgende:
Maakt me alleszins gelukkiger dan weer voor een paar honderd euro kleding te moeten kopen.
Vaak wordt het ook gewoon in bulgarije en Albanië gemaakt, in Italië 'afgewerkt'. Niets bijzonders aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd moeite mee mede omdat de kostprijs meestal 6-8 keer lager ligt
Ik heb ook vaak zat voor klanten een dubbel label in de kleding moeten doen, het made in China knippen ze er dan in Italië uitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Vaak wordt het ook gewoon in bulgarije en Albanië gemaakt, in Italië 'afgewerkt'. Niets bijzonders aan.
Je hebt hier dus ook veel winkels die het merkspul verkopen nog zonder het officiële 'label'
Zelfde spul, 10 keer zo goedkoop.
Het zit wel diep he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM had er maar liefst 8 keer eenvoor over dan weet je dat het een succes is.
Is dit vanwege het kind dat je hebt aangereden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme de ketting en cassette waren ook versleten.
Dit gaat een hele dure grap worden.
Ja, in de 0,1 seconde die het duurt dat je een kind aanrijdt VERSLIJTEN je ketting en cassette Rene.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit vanwege het kind dat je hebt aangereden?
Zo ja; lekker voor je.
Het komt toch nu pas naar boven? Dus indirect is de reparatie een gevolg van je aanrijding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, in de 0,1 seconde die het duurt dat je een kind aanrijdt VERSLIJTEN je ketting en cassette Rene.
Wat snap je niet aan het woord verslijten?
Abandon vakantie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meh. Er wordt veel gesjoemeld. Niet gek ook. Dat is eigenlijk overal het geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zat voor klanten een dubbel label in de kleding moeten doen, het made in China knippen ze er dan in Italië uit![]()
Maar die topmerken controleren wel goed qua aantal stuks etc. is moeilijk te "overproduceren"
Je bent zelf een dure grap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou brommer pakkenquote:
RIP nieuwe wielenquote:
ik zou hem naar de sloop brengenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En een nieuwe Merckx EMX-525 kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |