Zegt vrij weinig zonder bronvermelding vanuit Reuters. Hoe komen zij bijvoorbeeld aan deze informatie? Als zij letterlijk sites als flightradar24 e.d gebruiken dan kan het onbetrouwbare informatie zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReutersGraphics twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:55:18Intended route of #MH17 http://t.co/fiBTxZ8m04 http://t.co/IaUq0YCu2p reageer retweet
Niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou niet meer in de vakantiestemming zijn
Een wijs man zei ooit: "Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks."quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er wordt een reactie van hem verwacht... wat moet hij anders zeggen?
Probleem is dat dit geen gedefineerd oorlogsgebied is....quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor het ja/nee vliegen over oorlogsgebied, wie bepaalt de regels
Hoezo niet? (serieus)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Joint Strike Fyra... die haalt Oekraïne nieteens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
We hebben nog geen JSF om het op hun te gooien
En die heli's zijn volgens mij ook sinds kort verkocht, balen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
We hebben nog geen JSF om het op hun te gooien
Niet. Dit is gewoon keihard nieuws. So be it.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe precies toon je respect in deze kwestie? Ben ik oprecht benieuwd naar.
Niet leuk, maar de kans op nog zo'n actie is vrijwel ondenkbaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
luchtverkeerleidingquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor het ja/nee vliegen over oorlogsgebied, wie bepaalt de regels
Wie zegt dat een vliegtuig elke dag dezelfde route vliegt? Er zijn, nee, waren twee parallelle corridors voor West-Europa -> Zuidoost-Azië. Eentje via de stippellijn op dat kaartje, en één over Donetsk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReutersGraphics twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:55:18Intended route of #MH17 http://t.co/fiBTxZ8m04 http://t.co/IaUq0YCu2p reageer retweet
Dat is slecht voor de verkoop van onze bloembollen en paprika's aan Ruslandquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef MakkieR het volgende:
We hebben nog een paar F16's in Afganistan, kunnen die niet een stukje afwijken richting Donjetsk en een paar bommen loslaten? met de groeten van Holland
Werken bij de NOS. Allemaal faalhazen die de voorkeur geven aan Telegraafjournalistiek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van Xander. Ik stel voor dat we Benno Baksteen dit gewoon laten doen.
Cool.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Rivalo het volgende:
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
@11175.00 kHz
US Airforce zend om de zoveel tijd codetaal uit op dit moment.
Naar Skynet DO NOT ANSWER is dus naar een geheime locatie
Sommige mensen doen niets anders meer dan internetten, die zijn de grip op de realiteit volledig kwijt...quote:
Leuk. Onschuldige doden wreken met nog meer onschuldige doden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef MakkieR het volgende:
We hebben nog een paar F16's in Afganistan, kunnen die niet een stukje afwijken richting Donjetsk en een paar bommen loslaten? met de groeten van Holland
I DECLARE WAR ON RUSSIAquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er wordt een reactie van hem verwacht... wat moet hij anders zeggen?
Dit inderdaad, gelukkig dat ik niet de enige ben die er zo over denktquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niet. Dit is gewoon keihard nieuws. So be it.
Dat wilt niet zeggen dat je er grapjes over moet maken of weet ik veel wat. Maar foto's censureren of gewoon helemaal niet plaatsen vind ik ook bullshit.
Maaja, zijn mijn regels niet he
Was die MH370 ook niet voor het laatst gezien om 8:11?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
Gewoon in een spoiler en niet zeikenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niet. Dit is gewoon keihard nieuws. So be it.
Dat wilt niet zeggen dat je er grapjes over moet maken of weet ik veel wat. Maar foto's censureren of gewoon helemaal niet plaatsen vind ik ook bullshit.
Maaja, zijn mijn regels niet he
Dit is het moment waarop Benno zijn carriere gelanceerd wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van Xander. Ik stel voor dat we Benno Baksteen dit gewoon laten doen.
Dat is.. Goed nieuws.quote:
Hou je smoel ik vraag dit serieusquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zolang het niet Jan Smit, Nik of Simon is, is dat volgens RTL niet relevant.
Ik zie daar een goed Suske en Wiske verhaal in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Frutsel het volgende:
Dat wordt nog een leuke wedstrijd wie die zwarte dozen als eerste heeft![]()
(Als ze dit nog overleeft hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Dan op een ander forum.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gelukkig dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik ben sowieso niet zo dol op vliegen. En met de gedachte dat de passagiers van de voorgaande vlucht eraan zijn gegaan zou ik zoiets hebben van "ik blijf wel thuis."quote:
Ach het was een ongeluk, dat zeggen de russen ook zo vaak, daarbij is Donjetsk geen Rusland maar Oekraïne dus who caresquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is slecht voor de verkoop van onze bloembollen en paprika's aan Rusland
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een mongolen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merkel kondigde er gister nog extra aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef superniger het volgende:
Sancties tegen Rusland hebben niet echt veel geholpen.
Ik dacht het....quote:
mwa, zonder sancties was Putin nu misschien al binnengevallen in Oekraïne en had Novorussiya gesticht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef superniger het volgende:
Sancties tegen Rusland heeft niet echt veel geholpen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Leafeon672 het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |