Feiten:quote:Boven Oekraοne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort. Dat gebeurde dicht bij de Russische grens is. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk zijn neergestort.
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Volgens het ANP is de Boeing 777 in Amsterdam opgestegen. Het was van Schiphol vertrokken met als bestemming Kuala Lumpur. Het zou 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord hebben gehad.
Een adviseur van de Oekraοense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen.
http://nos.nl/artikel/676(...)uig-neergestort.html
Wat is dat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Beginnen geruchten te komen over inflight breakup, dat lijkt me gezien deze foto niet uitgesloten.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef MakkieR het volgende:
Kan de NOS geen eigen conclusies trekken?
twitter:NUnl twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:23:16Update: Woordvoerder van ANWB-reizen laat aan NU.nl weten dat er ook 15 of 16 mensen van Fox Vakanties en SMP in het toestel zaten. reageer retweet
Oud ijzer handelaren zijn er ook als de kippen bij....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende: [ afbeelding ] https://pbs.twimg.com/media/Bswi9vOCYAAJS3l.jpg:large
Dat ding viel al uit elkaar voordat die de grond raakte dus.quote:
Stuk van het gangpad en stoelbevestigingenquote:
iddquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
Naar om te lezen die comments op de facebook van 1 van de inzittende
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat ding viel al uit elkaar voordat die de grond raakte dus.
Raket lijkt steeds waarschijnlijker.
Vliegtuig dat in de lucht uit elkaar valt. Brokstukken en passagiers lijken over een groot gebied verspreid te zijn.quote:
Definieer oorlogsgebied.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef MakkieR het volgende:
Hoe vaak is het eigenlijk voor gekomen dat een burgerpassagiers vliegtuig is neergehaald in oorlogsgebied?
nee dat lijkt me nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk ff een pre-emptive nucleaire aanval op Moskou doen?
ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan fake thumbnails op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |