Waar denk je dan aan?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja lollig.....maar een aspergesteker in Nederland heeft meer secundaire voorwaarden en rechten dan ik op dit moment...
Kom je niet in. Vergeet dat maar....en dan bedoel ik niet die hoeren...quote:Op maandag 28 juli 2014 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Antillen, waar de goedkope RD hoeren zitten
Ik kan zo'n beetje alles qua techniek, bouw, ploegendienst, vervoer, ZZP'er etc ect. Als ik maar weg kan hier....quote:
Hoop dan dat je aan de goede kant van 45 zitquote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik kan zo'n beetje alles qua techniek, bouw, ploegendienst, vervoer, ZZP'er etc ect. Als ik maar weg kan hier....
quote:
nope...quote:Op maandag 28 juli 2014 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoop dan dat je aan de goede kant van 45 zit
Zier er leuk uit. Maar of het allemaal wel lukt en of dit HET paradijsje is betwijfel ik ten zeerste...quote:
Waaat??quote:Op maandag 28 juli 2014 22:48 schreef DUTCHKO het volgende:
En deze "heilsweg" staat mijn kinderen ook te wachten zeker als je bedenkt dat een "normaal" gemiddeld huis hier, in een redelijke kleine stad, 400.000 dollar kost.
Je bent een echte Nederlander inderdaad. Eerst en vooral de barrieres zoeken.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zier er leuk uit. Maar of het allemaal wel lukt en of dit HET paradijsje is betwijfel ik ten zeerste...
Nope.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waaat??
Maar Canada is enorm groot, verschillen die prijzen niet enorm? Hoe kan wonen in de VS zo megagoedkoop zijn en in Canada zo duur?
En een stuk land kopen en daar zelf iets bouwen, dat is nota bene je werk toch? Land zal niet zo duur zijn in zo'n groot leeg land?
Nee ik ben realist.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent een echte Nederlander inderdaad. Eerst en vooral de barrieres zoeken.
Moet je vooral in Nederland gaan zitten.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee ik ben realist.
Ik heb kinderen en denk aan hun toekomst.
Wie zegt dat dat niet kan? Je weet nog niks, maar wijst het al af. Zo Nederlands.quote:Wat heb ik aan aan paradijs als ik geen brood op de tafel kan zetten?
Nou doet ie het en ja...het is zo. Tja je kan misschien wat vinden voor 150.000 dollar ergens ver weg in het noorden maar dan zit je helemaal zielig alleen zonder enige beschaving.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet je vooral in Nederland gaan zitten.
[..]
Wie zegt dat dat niet kan? Je weet nog niks, maar wijst het al af. Zo Nederlands.
En over die huizenprijzen (de link verwijst naar een of andere sportsite), je maakt mij niet wijs dat in het op 2 na grootste land ter wereld er GEEN regionale variatie zit in huizenprijzen.
Ik trek die kou en duisternis niet, dus nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:56 schreef DUTCHKO het volgende:
Ok vraagje...waar denk je dat dit is? Zou je daar willen wonen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet.quote:
Afbeeldingen zijn uit Bulgarije waar ik gewoond heb.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik trek die kou en duisternis niet, dus nee.
Maar je pakt nu een of ander Inuitdorp ofzo om je punt te maken?
Ik geloof best dat de gemiddelde prijzen in Canada hoog liggen. Maar ik weet zeker dat in zo'n enorm land die prijzen sterk wisselen en dus zo'n gemiddelde niet zoveel zegt.
FYI: het prachtige en zeker relatief peperdure appartement waar ik nu woon, zou ik uit eigen zak ook nooit betalen.
juist......zegt mij dus genoeg....quote:Op maandag 28 juli 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar ik wil ze wel en neem die keuze mee in mijn plannen voor toekomstige vestiging.
Hoe moeilijk is het om als process engineer internationaal aan de slag gegaan? Zijn er typische 'moeilijkheden' die je tegenkomt of wat dan ook? Verdere tips?quote:
Ja, je bent een Nederlander die van 1 foto zijn mening al klaar heeft.quote:
Olie-industrie kan je zo terecht lijkt me. Zit ongeveer overal ter wereld en betaalt retegoed.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om als process engineer internationaal aan de slag gegaan? Zijn er typische 'moeilijkheden' die je tegenkomt of wat dan ook? Verdere tips?
Ik ben gewoon heel benieuwd, ik wil al sinds jongs af aan de halve wereld over voor m'n werk en studeer nu chemical engineering (richting product engineering) en industrial engineering (richting process engineering) dus zit wel in dezelfde hoek als jij, maar ken persoonlijk niemand die ook daadwerkelijk naar het buitenland is gegaan.
Andere users met engineering achtergrond: ik hoor het graag.
Daar doelde ik niet op. En nee...het is geen canadese vlag....quote:Op maandag 28 juli 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, je bent een Nederlander die van 1 foto zijn mening al klaar heeft.
Bulgarije? Ik zie een Canadese vlag?
Een land waar ik de taal niet spreek ga ik me niet vestigen en Bulgaars lijkt me net ff wat te lastig om te leren. Blijven er nog genoeg opties over.
En hoe zit het met de vrouwfactor? Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ze geen vrouw op zo'n functie gaan zetten in het midden oosten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Olie-industrie kan je zo terecht lijkt me. Zit ongeveer overal ter wereld en betaalt retegoed.
Jij denkt dat ik niet kan inschatten hoe een land voor kinderen is, daar doel je op.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En hoe zit het met de vrouwfactor? Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ze geen vrouw op zo'n functie gaan zetten in het midden oosten bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |