abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142831128
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:39 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja lollig.....maar een aspergesteker in Nederland heeft meer secundaire voorwaarden en rechten dan ik op dit moment...
Waar denk je dan aan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 28 juli 2014 @ 22:40:21 #152
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831145
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Antillen, waar de goedkope RD hoeren zitten
Kom je niet in. Vergeet dat maar....en dan bedoel ik niet die hoeren... :Y
  maandag 28 juli 2014 @ 22:41:36 #153
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831207
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar denk je dan aan?
Ik kan zo'n beetje alles qua techniek, bouw, ploegendienst, vervoer, ZZP'er etc ect. Als ik maar weg kan hier....
pi_142831307
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik kan zo'n beetje alles qua techniek, bouw, ploegendienst, vervoer, ZZP'er etc ect. Als ik maar weg kan hier....
Hoop dan dat je aan de goede kant van 45 zit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_142831382
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:38 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

?????
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 28 juli 2014 @ 22:48:21 #156
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831552
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoop dan dat je aan de goede kant van 45 zit
nope... :N Vandaar dat ik ook ZZP opnoem.
Kijk, ik probeer een simpel baantje te vinden. Zoals ik al vertelde: als ik mijn eigen huis heb heb je al 50% van je onkosten weg gewerkt. En DAT is nu precies waar ik op mik.
Als je GEEN hypotheek hebt, of huur, dan kan je het zelfs met een schoonmaakbaantje het redden in NL.
Ik sta hier met mijn rug tegen de muur: doorwerken tot ik dood neerval en voor de rest niets. En deze "heilsweg" staat mijn kinderen ook te wachten zeker als je bedenkt dat een "normaal" gemiddeld huis hier, in een redelijke kleine stad, 400.000 dollar kost.
Er komen nog steeds mensen binnen hier, mondjesmaat, maar ik heb er ook velen zien vertrekken, totaal teleurgesteld.....
  maandag 28 juli 2014 @ 22:49:23 #157
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831601
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zier er leuk uit. Maar of het allemaal wel lukt en of dit HET paradijsje is betwijfel ik ten zeerste...
pi_142831631
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:48 schreef DUTCHKO het volgende:

En deze "heilsweg" staat mijn kinderen ook te wachten zeker als je bedenkt dat een "normaal" gemiddeld huis hier, in een redelijke kleine stad, 400.000 dollar kost.
Waaat?? :o

Maar Canada is enorm groot, verschillen die prijzen niet enorm? Hoe kan wonen in de VS zo megagoedkoop zijn en in Canada zo duur?
En een stuk land kopen en daar zelf iets bouwen, dat is nota bene je werk toch? Land zal niet zo duur zijn in zo'n groot leeg land?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142831657
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zier er leuk uit. Maar of het allemaal wel lukt en of dit HET paradijsje is betwijfel ik ten zeerste...
Je bent een echte Nederlander inderdaad. Eerst en vooral de barrieres zoeken. :*

maandag 28 juli 2014 @ 22:51:34 #160
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831702
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waaat?? :o

Maar Canada is enorm groot, verschillen die prijzen niet enorm? Hoe kan wonen in de VS zo megagoedkoop zijn en in Canada zo duur?
En een stuk land kopen en daar zelf iets bouwen, dat is nota bene je werk toch? Land zal niet zo duur zijn in zo'n groot leeg land?
Nope.
http://www.cbc.ca/news/bu(...)584-in-may-1.2674494
Echt...ik zuig dit niet uit mijn duim hoor....

[ Bericht 0% gewijzigd door DUTCHKO op 28-07-2014 22:57:45 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 22:52:21 #161
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831743
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent een echte Nederlander inderdaad. Eerst en vooral de barrieres zoeken. :*
Nee ik ben realist.
Ik heb kinderen en denk aan hun toekomst.
Wat heb ik aan aan paradijs als ik geen brood op de tafel kan zetten?
pi_142831881
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:52 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee ik ben realist.
Ik heb kinderen en denk aan hun toekomst.
Moet je vooral in Nederland gaan zitten. _O-

quote:
Wat heb ik aan aan paradijs als ik geen brood op de tafel kan zetten?
Wie zegt dat dat niet kan? Je weet nog niks, maar wijst het al af. Zo Nederlands.

En over die huizenprijzen (de link verwijst naar een of andere sportsite), je maakt mij niet wijs dat in het op 2 na grootste land ter wereld er GEEN regionale variatie zit in huizenprijzen. :*

maandag 28 juli 2014 @ 22:56:29 #163
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831935
Ok vraagje...waar denk je dat dit is? Zou je daar willen wonen?

maandag 28 juli 2014 @ 22:58:50 #164
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142832041
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moet je vooral in Nederland gaan zitten. _O-

[..]

Wie zegt dat dat niet kan? Je weet nog niks, maar wijst het al af. Zo Nederlands.

En over die huizenprijzen (de link verwijst naar een of andere sportsite), je maakt mij niet wijs dat in het op 2 na grootste land ter wereld er GEEN regionale variatie zit in huizenprijzen. :*
Nou doet ie het en ja...het is zo. Tja je kan misschien wat vinden voor 150.000 dollar ergens ver weg in het noorden maar dan zit je helemaal zielig alleen zonder enige beschaving.

ps. heb jij kinderen?
pi_142832100
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:56 schreef DUTCHKO het volgende:
Ok vraagje...waar denk je dat dit is? Zou je daar willen wonen?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik trek die kou en duisternis niet, dus nee.

Maar je pakt nu een of ander Inuitdorp ofzo om je punt te maken?

Ik geloof best dat de gemiddelde prijzen in Canada hoog liggen. Maar ik weet zeker dat in zo'n enorm land die prijzen sterk wisselen en dus zo'n gemiddelde niet zoveel zegt.

FYI: het prachtige en zeker relatief peperdure appartement waar ik nu woon, zou ik uit eigen zak ook nooit betalen.

pi_142832151
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:58 schreef DUTCHKO het volgende:
ps. heb jij kinderen?
Niet dat ik weet.

Maar ik wil ze wel en neem die keuze mee in mijn plannen voor toekomstige vestiging.

maandag 28 juli 2014 @ 23:02:28 #167
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142832238
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik trek die kou en duisternis niet, dus nee.

Maar je pakt nu een of ander Inuitdorp ofzo om je punt te maken?

Ik geloof best dat de gemiddelde prijzen in Canada hoog liggen. Maar ik weet zeker dat in zo'n enorm land die prijzen sterk wisselen en dus zo'n gemiddelde niet zoveel zegt.

FYI: het prachtige en zeker relatief peperdure appartement waar ik nu woon, zou ik uit eigen zak ook nooit betalen.
Afbeeldingen zijn uit Bulgarije waar ik gewoond heb.
Schitterend land, vreselijke mafia regering en nogal gevaarlijk. Niet een land om kinderen op te laten groeien dus.
Maar goed...als jij het denkt te weten hoe het er aan toe gaat in Canada, vanuit Columbia, dan zou ik zeggen: waag de sprong maar eens. :) Kijken of je het red.
  maandag 28 juli 2014 @ 23:02:53 #168
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142832262
quote:
6s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.

Maar ik wil ze wel en neem die keuze mee in mijn plannen voor toekomstige vestiging.
juist......zegt mij dus genoeg....
pi_142832309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:15 schreef nixxx het volgende:

Hoe moeilijk is het om als process engineer internationaal aan de slag gegaan? Zijn er typische 'moeilijkheden' die je tegenkomt of wat dan ook? Verdere tips? :P

Ik ben gewoon heel benieuwd, ik wil al sinds jongs af aan de halve wereld over voor m'n werk en studeer nu chemical engineering (richting product engineering) en industrial engineering (richting process engineering) dus zit wel in dezelfde hoek als jij, maar ken persoonlijk niemand die ook daadwerkelijk naar het buitenland is gegaan.

Andere users met engineering achtergrond: ik hoor het graag. :P
pi_142832345
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:02 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

juist......zegt mij dus genoeg....
Ja, je bent een Nederlander die van 1 foto zijn mening al klaar heeft. :')

Bulgarije? Ik zie een Canadese vlag?

Een land waar ik de taal niet spreek ga ik me niet vestigen en Bulgaars lijkt me net ff wat te lastig om te leren. Blijven er nog genoeg opties over.

pi_142832392
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:03 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om als process engineer internationaal aan de slag gegaan? Zijn er typische 'moeilijkheden' die je tegenkomt of wat dan ook? Verdere tips? :P

Ik ben gewoon heel benieuwd, ik wil al sinds jongs af aan de halve wereld over voor m'n werk en studeer nu chemical engineering (richting product engineering) en industrial engineering (richting process engineering) dus zit wel in dezelfde hoek als jij, maar ken persoonlijk niemand die ook daadwerkelijk naar het buitenland is gegaan.

Andere users met engineering achtergrond: ik hoor het graag. :P
Olie-industrie kan je zo terecht lijkt me. Zit ongeveer overal ter wereld en betaalt retegoed. O+

maandag 28 juli 2014 @ 23:05:29 #172
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142832405
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, je bent een Nederlander die van 1 foto zijn mening al klaar heeft. :')

Bulgarije? Ik zie een Canadese vlag?

Een land waar ik de taal niet spreek ga ik me niet vestigen en Bulgaars lijkt me net ff wat te lastig om te leren. Blijven er nog genoeg opties over.
Daar doelde ik niet op. En nee...het is geen canadese vlag....
pi_142832430
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Olie-industrie kan je zo terecht lijkt me. Zit ongeveer overal ter wereld en betaalt retegoed. O+
En hoe zit het met de vrouwfactor? Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ze geen vrouw op zo'n functie gaan zetten in het midden oosten bijvoorbeeld.
pi_142832468
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Daar doelde ik niet op.
Jij denkt dat ik niet kan inschatten hoe een land voor kinderen is, daar doel je op.

Ook als je ze zelf niet hebt, kan dat. Maar jouw bekrompenheid weerhoudt je dat bij een ander te zien. Je gaat alleen maar uit van je eigen verhaal.

pi_142832523
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:06 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

En hoe zit het met de vrouwfactor? Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ze geen vrouw op zo'n functie gaan zetten in het midden oosten bijvoorbeeld.
:D

Ik ken er een paar honderd die daar aan de slag zijn. Totaal geen probleem. Moet je wel die kant op willen, mijn keuze zou het niet zijn, maar Gao woont in Dubai, vraag het haar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')