Generaliserend.quote:
Die hangen we apart.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Hoho, niet alle niet-joden zijn hetzelfde, er zitten ook goeie tussen!
lekker he, discrimineren?quote:
Ook niet-joden in Amerika, het land van de mogelijkheden, worden ontdaan van hun voorhuid.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:12 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die hun voorhuid mochten houden van papa en mama
Ja, bij de islam en andere extremistische sektes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet-joden in Amerika, het land van de mogelijkheden, worden ontdaan van hun voorhuid.
Nee hoor, besneden worden is in Amerika volgens mij de norm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, bij de islam en andere extremistische sektes.
neequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor, besneden worden is in Amerika volgens mij de norm.
Fascinerende opmerking.quote:
propaganda maar goed, besneden of niet, ik ben blij dat de mijne is zoals die is. Als hij besneden moest zijn dan had de natuur daar wel voor gezorgd er zit daar vel om een reden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Fascinerende opmerking.
De cijfers hangen met name af van de regio, in de 'North Central Region' ligt het percentage op 76.2%, terwijl het landelijk percentage op 54,7 ligt. De cijfers liggen tegenwoordig lager, maar het is daar lange tijd wel normaal geweest om jongetjes te besnijden. In ieder geval zijn het daar niet uitsluitend moslims en joden die voor een besnijdenis kiezen itt. tot hier, zoals beweerd werd.
http://en.wikipedia.org/w(...)cision#United_States
Die Marokkanen gaan echt niet met je naar bed als je ze gaat verdedigen.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
In de VS is het sowieso heel normaal om besneden te zijn. In NL doen alleen religekkies en homo's dat.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die Marokkanen gaan echt niet met je naar bed als je ze gaat verdedigen.
quote:
quote:
daar heb je gelijk in al heb ik gelezen dat het ook daar steeds minder wordt omdat er toch wel wat seksuele nadelen aan kleven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Fascinerende opmerking.
De cijfers hangen met name af van de regio, in de 'North Central Region' ligt het percentage op 76.2%, terwijl het landelijk percentage op 54,7 ligt. De cijfers liggen tegenwoordig lager, maar het is daar lange tijd wel normaal geweest om jongetjes te besnijden. In ieder geval zijn het daar niet uitsluitend moslims en joden die voor een besnijdenis kiezen itt. tot hier, zoals beweerd werd.
http://en.wikipedia.org/w(...)cision#United_States
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor, besneden worden is in Amerika volgens mij de norm.
Eh, denk je écht dat volwassen homo's zich laten besnijden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schijnt vrij algemeen te zijn in de scene, (heb ik van horen zeggen)
Weet ik veel... vriend van mij (gay) heeft wel eens zoiets gezegd. Kan natuurlijk ook zijn dat er veel Mocros rondlopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eh, denk je écht dat volwassen homo's zich laten besnijden?
En de rest van zijn Joodse homeboys dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef Neuroscience het volgende:
Alleen Jezus was een geschikte jood
Nope, er zijn veel mensen die "hygiene" heel belangrijk vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef bijdehand het volgende:
Ja, bij de islam en andere extremistische sektes.
Daarom heb ik geleerd om mezelf te wassen. Kom op zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nope, er zijn veel mensen die "hygiene" heel belangrijk vinden.
Saulus was wel een baas, met zijn kekke prikkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
En de rest van zijn Joodse homeboys dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |