Coolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:
User van de dag: Paardlants - in de cel.
Het dagboek volgt nog
quote:
Ben vandaag eens goed boodschappen gaan doen, maar het was hier wel erg warm (32graden in Beek en Donk daarstraks) dus dat hoeft van mij niet.. Wel lekker maar ook raar om weer gewoon te kunnen doen wat je zelf wilt. Maar voel me wel goed hoor. zometeen ff een pizza bestellen ofzo bij Dominos.quote:
Heb het overleefd.quote:
Tof verhaal..quote:
Interessant om te lezen. Maar dam'n gaan we dit nou over 15 dagen spreiden om meer views op de weblog te krijgen ofzo?quote:
Dat hangt er vanaf wat paardlants er van maakt. Ik ga die gast niet opjagen, dit was het enige wat die tot nu toe heeft getypt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Interessant om te lezen. Maar dam'n gaan we dit nou over 15 dagen spreiden om meer views op de weblog te krijgen ofzo?
Dadelijk eens even naar de FP. Ik kom daar eigenlijk zelden.quote:
Vaker op de weblog komem danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dadelijk eens even naar de FP. Ik kom daar eigenlijk zelden.
Misschien wel een idee. Maar om de een of andere reden kom ik er niet zo vaak. Ik vind het forum bijv. ook fijner lezen. Maar goed, wellicht een begin.quote:
Aha ok duidelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat paardlants er van maakt. Ik ga die gast niet opjagen, dit was het enige wat die tot nu toe heeft getypt.
Ik ben vanaf morgen een weekje weg dus iemand anders neemt t over.
Ik denk ook niet dat je elke dag kan gaan beschrijven dat het intressant blijft. De eerste dag gebeurt er natuurlijk meer omdat je dan er net bent. Je gaat niet elke dag beschrijven "vandaag heb ik uit mn neus gepeuterd, gerookt en gefapt"
Vond het wel weer ff zatquote:
US / Jij en je verkering #15quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
KUTZOOI!
Je hebt hem vast wel opgeslagen en kan hem wel DM'en toch ?
Tsja, zelfde als op een kantoor of eigenlijk al het werkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:23 schreef Geerd het volgende:
En toch hey, die bewaarders zitten daar een halve leven gevangen dat idee heb ik altijd.
Altijd binnen, altijd door die gangen en deuren??
Maar daar hangt toch een iets andere sfeer lijkt me.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
Tsja, zelfde als op een kantoor of eigenlijk al het werk
Nou het zal natuurlijk wel verschillen, maar denk dat het uiteindelijk ook een beetje collega's onder elkaar is.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar daar hangt toch een iets andere sfeer lijkt me.
Hahahahhahah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx.
Wel fucking raar is toch zelfverdediging en zo niet gevalletje overmacht, dat je daarvoor veroordeel wordt.
Een gevalletje beroep doen zou wel helpen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |