Die hommo heeft me gewoon gecontacteerd gisteren hoorquote:
Wat een kut lijers zijn sommige bewaarders zegquote:
haha ja sommige behandelen gevangenen als ''minderen'' andere als gelijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wat een kut lijers zijn sommige bewaarders zeg
Zat 1 wijf bij joh, de tering wat een jankhoer was dat zeg. Thuis niks te zeggen denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja sommige behandelen gevangenen als ''minderen'' andere als gelijken
Zeker een pot?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zat 1 wijf bij joh, de tering wat een jankhoer was dat zeg. Thuis niks te zeggen denk ik
Dat niet eens. Was een 60jarige met lang haar en een lelijke rotkop. Weet niet waar je dat onder kunt plaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat niet eens. Was een 60jarige met lang haar en een lelijke rotkop. Weet niet waar je dat onder kunt plaatsen.
Heb je de vragen opgestuurdquote:
Daar heb ik ook eens dik een week gezeten. Daar werd je niet echt vrolijk van nee. Kaffersquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef VarkensHart het volgende:
Heb je ook eerst in de politiecel gezeten? Ik heb er eens vier dagen moeten vertoeven, wat was dat kk saai zeg
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:
User van de dag: Paardlants - in de cel.
Het dagboek volgt nog
Ah, nou hou het in de gatenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
#lokquote
Ik heb al een deel tot de eerste dag opsluiting naar Djeez en d4v1d gestuurd, het is nu wachten totdat hun er wat mee doen.
Topquote:
Jij zou wel een goede gevangenisbewaarder zijn. Volgens mij kan jij de gevaarlijkste kerel nog aan het huilen krijgen, maar kan je ook relaxed zijn.quote:
Ik maak ze eerst aan het huilen en daarna ben ik hartstikke aardig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede gevangenisbewaarder zijn. Volgens mij kan jij de gevaarlijkste kerel nog aan het huilen krijgen, maar kan je ook relaxed zijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede gevangenisbewaarder zijn. Volgens mij kan jij de gevaarlijkste kerel nog aan het huilen krijgen, maar kan je ook relaxed zijn.
ff lezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:
User van de dag: Paardlants - in de cel.
Het dagboek volgt nog
over 12 minuten deel 1 op de weblogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef JaqenHghar het volgende:
Ten eerste TS, welkom terug op de wereld.
Ten tweede, even teruglezen!
Dagboekdagboekdagboekdagboekdagboekdagboekdagboekdagboek![]()
Wat zal je vrijheid nu lekker smaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |