Dat sowieso.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Spongeboss het volgende:
Maar misschien ga je nu wel wat minder laks zijn in de toekomst.
alle wedstrijden in de cel kunnen kijken, ben wel 'blij' dat we niet gewonnen hebben anders had k het wel echt jammer gevonden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Spongeboss het volgende:
Oh en je hebt het wk gemist dat lijkt me wel zuur als je van plan was te stappen etc.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Spongeboss het volgende:
Succes met genieten van je vrijheid man.
Zou meer zitten met de consequenties voor mijn maatschappelijke leven...quote:
Kan je wel huren geloof ik als je langer gevangen zit maar niet waar ik zat iig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze zullen geen spelcomputer hebben voor iedere gevangene misschien dat je 20 minuten per dag mag.Althans dat lijkt mij.
Geloof me, in zo;n celletje duurt de dag 3x zo lang als thuis in je rukbunkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Hoplahopla het volgende:
15 dagen is toch haast geen straf te noemen...
Goed om te horen dat je anus nog heel isquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een warme maaltijd wat de pot schaft, en je krijgt 4 plakjes beleg of een ei en een kuipje smeerkaas per dag bij je 6 sneetjes. En je krijgt 1x per week of Jam of Pindakaas.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je anus nog heel is
Welcome back
Je had geen boeken meegenomen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Geloof me, in zo;n celletje duurt de dag 3x zo lang als thuis in je rukbunker
Ah, ik dacht dat je wat meer vrijheid had. Ik zou dat toch weleens een keertje willen weten hoe dat nu precies is om in de gevangenis te zitten. Uiteraard wel vrijblijvend, dus niet vanwege een strafbaar feit of iets dergelijks, maar gewoon, om dat eens te ervaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een warme maaltijd wat de pot schaft, en je krijgt 4 plakjes beleg of een ei en een kuipje smeerkaas per dag bij je 6 sneetjes. En je krijgt 1x per week of Jam of Pindakaas.
Ben net terug, geef me ff de tijd pleasequote:
Lezenquote:
D'r is toch zo'n hotel ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je wat meer vrijheid had. Ik zou dat toch weleens een keertje willen weten hoe dat nu precies is om in de gevangenis te zitten. Uiteraard wel vrijblijvend, dus niet vanwege een strafbaar feit of iets dergelijks, maar gewoon, om dat eens te ervaren.
ok okquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben net terug, geef me ff de tijd please
Nope,quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Dus je bent niet in je kont geneukt? Want dat is niet erg hoor, veel KLB'ers zijn hier heel tolerant in.
Je hebt een ander is z'n kont geneukt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nope,
Sterretje is nog steeds een sterretje
Oh, daar weet ik niets van. Maar goed, dan is het natuurlijk toch nagespeeld. Bedoel echt hoe dat gaat tussen gevangenen en dergelijke ook. Gewoon het hele totaalplaatje.quote:
Neverquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt een ander is z'n kont geneukt?
Zo dacht ik er in het begin ook over...quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al denk ik dat ik er niet echt tussen zal passen en misschien ook wel weer na een uur weg wil.
Moet je zeker doen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zo dacht ik er in het begin ook over...
Maar zal verslag doen, en dat zo gedetailleerd als mogelijk uitleggen.
Komt goed...quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, ben benieuwd.
Die 4 dagen dat ik alleen op cel zat wel, maar moest wel wachten tot na 21:00 uur als ze door dat luikje hadden gekeken voor t laatst tot 06:30 uurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |