Poll: Moet Paardlants een dagboek bijhouden in de gevangenis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:43 schreef Paardlants het volgende:
Ja ja, het is dan zover hoor, vandaag gebeld door de wouten dat er 15 dagen onherroepelijke celstraf op mijn naam staat en dat het verstandig is om me een dezer dagen te melden bij het politiebureau.
Ik wist dat t er een keer van zal komen, maar had verwacht dat ik een brief zou krijgen met de dag dat ik me moet melden.
Klacht: morgen maar melden en 15 dagen brommen dankzij een Marokkaan.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja zeker.
Middag eten (warme maaltijd) was echt top daar, iedere dag een andere verse maaltijd gehad.
Alleen het brood was karig, je kreeg maar 6 sneetjes (droog)brood per dag en moest met 105gr koffie een hele week doen en een bakje suiker waar je net 8 schepjes uit kunt halen.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja, wat dat betreft is het niet veel beter/slechter dan in 't gemiddelde ziekenhuis
quote:
Denk zelfs beter dan gemiddeld ziekenhuis.quote:
Echt een dagboek zal saai worden, maar zal wel een samenvatting maken van 'hoe het was'quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef TGun het volgende:
Fijn dat je er weer bent! Kijk uit naar je dagboek!!
Wil ik graag geloven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Denk zelfs beter dan gemiddeld ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil ik graag geloven.
Had je deze nog gezien ?Ja die had ik nog gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest lachen, maar had geen tijd meer te reageren toen![]()
edit: echter hadden wij een stapelbed.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Ook dikke prima!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Echt een dagboek zal saai worden, maar zal wel een samenvatting maken van 'hoe het was'
Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja die had ik nog gezien
moest lachen, maar had geen tijd meer te reageren toen![]()
edit: echter hadden wij een stapelbed.
Maar ben nu best knetter gaar dus weet niet of ik er vanavond nog aan ga beginnen.quote:
kk hardquote:
KUTZOOI!quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo heb je bijvoorbeeld de pic van Brummetje + vriend gemist.
Ben benieuwd, naar je avonturen daar. Hoewel het wel gewoon kut zou zijn geweest. Wat ik mij vooral afvraag is of de bewakers wel een beetje vriendelijk zijn.quote:
Die bewaarders verschillen echt heel erg van elkaar, waar de een hartstikke vriendelijk is en je gewoon behandeld als een normaal burger, en de ander alleen maar probeert uit te lokken om je de iso in te krijgenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben benieuwd, naar je avonturen daar. Hoewel het wel gewoon kut zou zijn geweest. Wat ik mij vooral afvraag is of de bewakers wel een beetje vriendelijk zijn.
Nee heb hem (gelukkig) niet opgeslagen. Wil je ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
KUTZOOI!
Je hebt hem vast wel opgeslagen en kan hem wel DM'en toch ?
Thnx voor de tipquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee heb hem (gelukkig) niet opgeslagen. Wil je ook niet.
DM SonicVolcano
Ja voor in de koffie en theequote:
Een dik propje met heel kort rood haar, een bril, samen met haar lange vriend die op de foto een erectie lijkt te hebben.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een dik propje met heel kort rood haar, een bril, samen met haar lange vriend die op de foto een erectie lijkt te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]Blondje_93 ziet er nog beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |