abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142513961
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Omdat je 40% korting hebt?
Helemaal vergeten. :') Ben ook al 2 jaar geen student meer.
pi_142514086
Zo, ik ga ook maar eens even de hele papierhandel bij AR invoeren. :')

Ik heb deze keer de ritnummers op de tankbonnen geschreven. Ik denk dat ik al minstens 5x de administratie heb gemaild dat ik de tankbon bij de verkeerde rit heb gedeclareerd. :D

Ik zie nu dat ik sowieso even vanaf woensdag moet nalopen of m'n OV wel klopt. Ik mis hier namelijk in het OV overzicht het bustraject De Hoek (Hoofddorp) - Schiphol Plaza.

Dit moet echt sneller gaan, het gaat hier over vrijdag ja. :')

Ik mis ook nog een buurtbustraject, van die rotonde bij de Logistiekweg in Oosterhout naar het Gemeentehuis in Made. 8.gif

Ik ga ook gewoon m'n saldo bijhouden nu. 't is goed met ze.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 15:39:21 ]
pi_142514996
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Amoeba het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens even de hele papierhandel bij AR invoeren. :')

Ik heb deze keer de ritnummers op de tankbonnen geschreven. Ik denk dat ik al minstens 5x de administratie heb gemaild dat ik de tankbon bij de verkeerde rit heb gedeclareerd. :D

Ik zie nu dat ik sowieso even vanaf woensdag moet nalopen of m'n OV wel klopt. Ik mis hier namelijk in het OV overzicht het bustraject De Hoek (Hoofddorp) - Schiphol Plaza.

Dit moet echt sneller gaan, het gaat hier over vrijdag ja. :')

Ik mis ook nog een buurtbustraject, van die rotonde bij de Logistiekweg in Oosterhout naar het Gemeentehuis in Made. [ afbeelding ]

Ik ga ook gewoon m'n saldo bijhouden nu. 't is goed met ze.
Ja dat overzicht is soms wel vaag inderdaad. Ik heb nu al een aantal keer het traject Heerenveen - Leeuwarden (en v.v.) afgelegd in de periode dat de OV kaart niet volledig geldig is, en op de site geeft het overzicht aan dat er ¤2,70 voor een enkele reis is afgeschreven, dat terwijl wanneer ik uitcheck op station Leeuwarden of Heerenveen het paaltje waar ik uitcheck een ritprijs van ¤3,40 heeft afgeschreven :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142515357
Wederom snap ik niet helemaal waar de administratie mee bezig is.

Het bovenste stuk is van vorige week (dus feitelijk over de uren die ik gemaakt heb van 30 juni-4 juli), zoals je ziet wordt daar geen belasting op ingehouden.

De onderste zijn de uren van 7-11 juli. Waarom wordt daar nu wél ineens belasting op ingehouden :?

Edit: bovenaan staat

Flexwerker
Personeelsnummer :x Tijdvak : Week 28 (2014) Geboortedatum : 13-01-1994 Loonheffing : Ja met korting
Burgerservicenummer : x Periode: 07-07-2014 t/m 13-07-2014 Datum in dienst : 05-11-2013 Burgerlijke staat : Ongehuwd
Dossiernummer : Minimum loon : ¤ 212,20 Tabel/voordeelregel : Week / nee CAO : NBBU Fase 2

Als in het 'minimum loon' overschrijd, dan wordt er loonbelasting ingehouden? :o

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 16:02:32 ]
pi_142516241
Nee zo werkt het niet denk ik. Er werd namelijk op mijn loon ook belasting ingehouden terwijl mijn loon 147,72 was.
pi_142520747
Komt er morgen nog even gezellig iemand langs bij de vogel in Assen? O-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_142522692
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Amoeba het volgende:
Wederom snap ik niet helemaal waar de administratie mee bezig is.

[ afbeelding ]

Het bovenste stuk is van vorige week (dus feitelijk over de uren die ik gemaakt heb van 30 juni-4 juli), zoals je ziet wordt daar geen belasting op ingehouden.

De onderste zijn de uren van 7-11 juli. Waarom wordt daar nu wél ineens belasting op ingehouden :?

Edit: bovenaan staat

Flexwerker
Personeelsnummer :x Tijdvak : Week 28 (2014) Geboortedatum : 13-01-1994 Loonheffing : Ja met korting
Burgerservicenummer : x Periode: 07-07-2014 t/m 13-07-2014 Datum in dienst : 05-11-2013 Burgerlijke staat : Ongehuwd
Dossiernummer : Minimum loon : ¤ 212,20 Tabel/voordeelregel : Week / nee CAO : NBBU Fase 2

Als in het 'minimum loon' overschrijd, dan wordt er loonbelasting ingehouden? :o

Loonstroken lezen is een vak apart. Als ik (voor mijn werk) een aanvraag voor een lening moet beoordelen zit ik eerst 10 minuten naar een loonstrook te kijken voordat ik helder heb wat iemand nu aan loon heeft. Ik weet niet helemaal zeker hoe het zit, maar het heeft ermee te maken dat als jij onder een bepaald bedrag per maand blijft je geen loonheffing hoeft te betalen. De kortingen die je krijgt zijn dan voldoende om ervoor te zorgen dat je geen loonheffing hoeft af te dragen. Op het moment dat je meer gaat werken en je dus boven je kortingen uitkomt ga je loonheffing betalen om ervoor te zorgen dat je aan het einde van het jaar niet te weinig belasting hebt betaald.

Rekensommetje: ¤ 106,92 x 52 = ¤ 5559,84
Over dit loon zou je 36,25% belasting moeten betalen = ¤ 2015,44

De Algemene Heffingskorting in 2013 is ¤ 2103.

Los van het feit of je nog recht hebt op extra kortingen zorgt de algemene heffingskorting er al voor dat je geen belasting hoeft te betalen maar zelfs wat terug kan vragen.

Rekensommetje: ¤ 238,96 x 52 = ¤ 12.425,92
Over dit loon zou je 36,25% belasting moeten betalen = ¤ 4504,40 (meer loon dan korting, dus belasting / loonheffing betalen).

Snap je?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mallet op 20-07-2014 19:22:22 ]
pi_142522905
Ik heb morgen een wisselritje voor de snelweglocatie. Hopelijk komt er nog wat achteraan :P Anders ben ik daar om 11:30 ofzo al weer klaar.
.
  maandag 21 juli 2014 @ 00:27:51 #134
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_142538226
Hey allen,

Even een update vanuit het altijd zonnige Colorado. Ik ben inmiddels aardig "geland" en heb zelfs al een onderkomen gevonden voor het komende half jaar. Ik wil voor de studie begint nog een roadtrip maken naar onder andere San Francisco, Los Angeles, Las Vegas en een paar natuurparken daar tussenin. Waarschijnlijk ben ik vanaf morgen (maandag) eigenaar van een ultrafoute Subaru Legacy 2.5GT met 165pk. Spoiler en luchthapper zijn aanwezig uiteraard. In Nederland zou ik me schamen met deze auto, maar hier kan het gewoon :7 . Het beestje slurpt natuurlijk aardig, maar benzine kost hier omgerekend nog geen 70 eurocent de liter _O_ . Uiteraard zijn er foto's!

Deze gaat me 2700 dollar kosten met 198k miles, maar hij is in redelijk goede staat en ze zijn enorm waardevast (ik kan hem verkopen voor 2500 dollar mits er geen gekke dingen gebeuren).
  maandag 21 juli 2014 @ 02:10:02 #135
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142541379
Als je bij EasyWay in een nette/donkere spijkerbroek komt, zal je dan gewoon weggestuurd worden?

Ik vind pantalons zo :')
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_142541499
quote:
16s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:10 schreef LompeWorst het volgende:
Als je bij EasyWay in een nette/donkere spijkerbroek komt, zal je dan gewoon weggestuurd worden?

Ga nu maar zo bij je sollicitatie. Wat je daarna doet moet je zelf weten.
pi_142541997
quote:

Wat denk je zelf? Als jij als bedrijf een vacature uitschrijft met daarin kleding eisen, en vervolgens is er van de vijf die komen opdagen één die zich daar niet aan houdt. Wat zou je doen?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_142542530
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Sjouveur het volgende:
Hey allen,

Even een update vanuit het altijd zonnige Colorado. Ik ben inmiddels aardig "geland" en heb zelfs al een onderkomen gevonden voor het komende half jaar. Ik wil voor de studie begint nog een roadtrip maken naar onder andere San Francisco, Los Angeles, Las Vegas en een paar natuurparken daar tussenin. Waarschijnlijk ben ik vanaf morgen (maandag) eigenaar van een ultrafoute Subaru Legacy 2.5GT met 165pk. Spoiler en luchthapper zijn aanwezig uiteraard. In Nederland zou ik me schamen met deze auto, maar hier kan het gewoon :7 . Het beestje slurpt natuurlijk aardig, maar benzine kost hier omgerekend nog geen 70 eurocent de liter _O_ . Uiteraard zijn er foto's!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze gaat me 2700 dollar kosten met 198k miles, maar hij is in redelijk goede staat en ze zijn enorm waardevast (ik kan hem verkopen voor 2500 dollar mits er geen gekke dingen gebeuren).
Verkopen die dingen snel? Stel dat je wilt vertrekken lijkt het me handig dat je 'm kwijt bent voordat je op het vliegtuig naar Nederland springt.

Toffe wagen verder. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 03:42:48 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 04:14:52 #139
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142542716
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Als jij als bedrijf een vacature uitschrijft met daarin kleding eisen, en vervolgens is er van de vijf die komen opdagen één die zich daar niet aan houdt. Wat zou je doen?
Aan de hand van de rest van het gesprek kijken welke het beste zou functioneren.
Kuddevolk :')
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_142542972
quote:
Hey allen,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice! Veel plezier daar! :D
pi_142542979
quote:
16s.gif Op maandag 21 juli 2014 04:14 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Aan de hand van de rest van het gesprek kijken welke het beste zou functioneren.
Kuddevolk :')
Ohja en dat zou echt degene zijn die nog geen simpel kledingvoorschrift kan opvolgen. :')
  maandag 21 juli 2014 @ 07:25:59 #142
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_142543175
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Verkopen die dingen snel? Stel dat je wilt vertrekken lijkt het me handig dat je 'm kwijt bent voordat je op het vliegtuig naar Nederland springt.

Toffe wagen verder. ^O^
In deze prijsklasse zijn ze met een paar dagen verkocht, zeker in de winter wanneer 4WD geen overbodige luxe is!
pi_142543545
quote:

Bij mijn sollicitatie was ik de enige met een pantalon. Iedereen was aangenomen (wel met een opmerking over de kleding).
pi_142543793
AR gunt me nog een dagje. :)

Eindje - Schiphol
Amsterdam - Velddriel

Ik moet die auto ophalen bij Ford, wat bedoelen ze met een 'optisch volle tank'? Dat het wijzertje gewoon op max staat?
  maandag 21 juli 2014 @ 10:45:33 #145
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142545930
quote:
Hey allen,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoezo ultrafoute? :'( dit zijn echt bazenauto's, kunnen vrijwel niet kapot, en met 4wd zit je helemaal goed.
Ik had een versie voor deze legacy, gekocht voor 430 euro, in de tijd dat ik hem had (zo'n 7000km) alleen 5 liter olie hoeven bij te vullen. ^^

Maar heel veel plezier daar, een roadtrip langs die steden staat ook nog op mijn lijstje. :)
pi_142545959
Zelf een spoedje gefixed! ^O^

Zuidhorn - Ede it is. Ik heb niet te klagen over de hoeveelheid werk deze zomerperiode :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142546576
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 08:56 schreef Amoeba het volgende:
AR gunt me nog een dagje. :)

Eindje - Schiphol
Amsterdam - Velddriel

Ik moet die auto ophalen bij Ford, wat bedoelen ze met een 'optisch volle tank'? Dat het wijzertje gewoon op max staat?
Ja. Heb het destijds bij de Ford dealer gevraagd en die zei dat ik hem maar gewoon vol moest gooien.
pi_142547979
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:46 schreef trolley het volgende:
Ik heb niet te klagen over de hoeveelheid werk deze zomerperiode :)
Eens. Ik ook niet. :)

Wel veel spoedjes, maar krijg meestal wel een volle dag gefixt.

Duits kenteken bleek een Seat Toledo te zijn. Last van m'n rug joh… :')
pi_142548839
Wat een kut dag. De bussen zijn me niet gezind vandaag. Al een paar keer flink nat geregend.

Het toppunt was net toch wel in Lelystad. De weg ligt daar open en daardoor staat de hele zooi in alle richtingen muur vast. Inmiddels stond ik al een uur bij de bushalte te wachten en er kwam maar geen bus. Toen kwam er een bus van de tegengestelde richting aan. Daar komt een meisje uit en verteld me dat ze er TWEE UUR over heeft gedaan om van het station naar het industrieterrein te komen en zei dat ik maar beter een taxi kon bellen. Fuck, dan zal mijn terugreis niet veel beter gaan.
Inmiddels kwam het met bakken uit de lucht en was wachten bij de bushalte ook geen optie meer door het gebrek aan een bushokje.
Dus ik was maar naar een leegstaand bedrijfspand gelopen en daar onder het afdak gaan staan. Ik sta er nog maat net en er komt een bus met een rotgang aan rijden en vliegt midden op het kruispunt vol in de ankers. Heeeul snel daar heen gerend door de stromende regen en gelukkig deed hij de deur open. Hij was verdwaald en hoorde daar helemaal niet te zijn, maar hij probeerde de files te ontwijken. Gelukkig voormij boeide het hem geen fuck dat hij nog haltes in het centrum moest hebben, dus ging hij vrolijk met een omweg van een kwartier over de snelweg achterlangs weer Lelystad in. Dat bespaarde me gelukkig weer twee uurtjes file :D

Uiteindelijk ben ik vandaag al 3x nat geregend en voel ik me echt een ranzige hond :')

Ohja, werken zonder muziek. Oordoppen vrijdag vergeten in de bus. Domme loel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door S-RS op 21-07-2014 12:31:02 ]
pi_142549444
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef S-RS het volgende:
Wat een kut dag. De bussen zijn me niet gezind vandaag. Al een paar keer flink nat geregend.

Het toppunt was net toch wel in Lelystad. De weg ligt daar open en daardoor staat de hele zooi in alle richtingen muur vast. Inmiddels stond ik al een uur bij de bushalte te wachten en er kwam maar geen bus. Toen kwam er een bus van de tegengestelde richting aan. Daar komt een meisje uit en verteld me dat ze er TWEE UUR over heeft gedaan om van het station naar het industrieterrein te komen en zei dat ik maar beter een taxi kon bellen. Fuck, dan zal mijn terugreis niet veel beter gaan.
Inmiddels kwam het met bakken uit de lucht en was wachten bij de bushalte ook geen optie meer door het gebrek aan een bushokje.
Dus ik was maar naar een leegstaand bedrijfspand gelopen en daar onder het afdak gaan staan. Ik sta er nog maat net en er komt een bus met een rotgang aan rijden en vliegt midden op het kruispunt vol in de ankers. Heeeul snel daar heen gerend door de stromende regen en gelukkig deed hij de deur open. Hij was verdwaald en hoorde daar helemaal niet te zijn, maar hij probeerde de files te ontwijken. Gelukkig voormij boeide het hem geen fuck dat hij nog haltes in het centrum moest hebben, dus ging hij vrolijk met een omweg van een kwartier over de snelweg achterlangs weer Lelystad in. Dat bespaarde me gelukkig weer twee uurtjes file :D

Uiteindelijk ben ik vandaag al 3x nat geregend en voel ik me echt een ranzige hond :')

Ohja, werken zonder muziek. Oordoppen vrijdag vergeten in de bus. Domme loel :')
Welkom terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')