SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderEr staat nog een vraag voor u open!!
Een kartje bierquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef theguyver het volgende:
Welkom in de enige echte BNW SC!
En hier weer verder
Genieten dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt goed
goeiemiddag! 32 graden hier
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genieten dus.
Hier is het ook heeeeeeeeeet, bijna net zo heet als jij.
Maar helaas zit ik op kantoor en niet in de Franse zon
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?
Nog ff volhouden Scrum en je hebt vakantie ! Kan het zalige 'niets hoeven' beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Lijkt me prima inderdaad!
Zou zo met je ruilen
.
haha moet wel met 32 graden, hier is het nog redelijk te doen, morgen word het pas drama.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff volhouden Scrum en je hebt vakantie ! Kan het zalige 'niets hoeven' beginnen
it's nice in Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer de trein naar Enschede pakken hoor, in een vrij weekend. Lijkt me lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ALS... jullie in de buurt zijn he, dan zijn jullie van harte welkom natuurlijk
Beter niet doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel minuten tot de eerste hier False Flag! roept?
Je weet toch hoe het er hier aan toe gaat, Sandy Hook was zo ongeveer nog bezig toen hier het eerste topic werd geopend.quote:
ja ik weet het. Het is BNW. Neemt niet weg dat men eerst even na kan denken en even goed lezen wat de feiten zijn voor men de false flag van stal haalt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het er hier aan toe gaat, Sandy Hook was zo ongeveer nog bezig toen hier het eerste topic werd geopend.
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit ik verdikkeme op een terras in ZuidFrankrijk te modden. Het moet niet gekker worden
don't mind if I doquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.
Had nog in NWS gepost dat een BNW topic nog niet nodig was maar goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.
zag het, dacht dat je nog in het zwembad zatquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb al ingegrepen daar hoor
Ik ben natuurlijk niet continu online, maar wel zo vaak mogelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
zag het, dacht dat je nog in het zwembad zat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet continu online, maar wel zo vaak mogelijk
Het is al met al een bizarre dag geworden. Grote ramp met wie weet wat voor gevolgen dit gaat hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Avondje op kraamvisite en kom je thuis krijg je pas mee hoe fucking ernstig dat vliegtuig gebeuren is. Nog buiten het slachtoffer gebeuren om, dit geeft het hele Oekraïne gebeuren een hele nieuwe dimensie. Niet dat de nabestaanden daar ook maar iets mee hebben, maar toch. Bizar bizar bizar.
Yep. Ook heel apart hoe zo'n wereldgebeurtenis zo gelinkt is aan je landje. Zie net een foto voorbij komen van paspoorten. Normaal zie je dan 'passport' of iets arabisch ofzo. Nu de Nederlandse leeuw met "Paspoort" eronder. Ik moest even slikken. Ga je naar Facebook, eerste bericht wat je ziet is dat er een jong meisje uit Almelo in het vliegtuig zat. Daar kom ik net nog vandaan! Toen moest ik nog wat meer slikken. Echt heel erg ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is al met al een bizarre dag geworden. Grote ramp met wie weet wat voor gevolgen dit gaat hebben.
Of dat stel uit Volendam dat een grapje maakte in de geest 'als jullie ons zoeken, dit is ons vliegtuig'quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Ook heel apart hoe zo'n wereldgebeurtenis zo gelinkt is aan je landje. Zie net een foto voorbij komen van paspoorten. Normaal zie je dan 'passport' of iets arabisch ofzo. Nu de Nederlandse leeuw met "Paspoort" eronder. Ik moest even slikken. Ga je naar Facebook, eerste bericht wat je ziet is dat er een jong meisje uit Almelo in het vliegtuig zat. Daar kom ik net nog vandaan! Toen moest ik nog wat meer slikken. Echt heel erg dit
Ook die ja. Zag net ook nog een whatsapp gesprek voorbij komen in het NWS topic. Van een dame die dus in vliegtuig zat en appte "hoop dat ik het overleef"quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of dat stel uit Volendam dat een grapje maakte in de geest 'als jullie ons zoeken, dit is ons vliegtuig'
Heel luguber allemaal
Ja, en nog zo'n tweet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook die ja. Zag net ook nog een whatsapp gesprek voorbij komen in het NWS topic. Van een dame die dus in vliegtuig zat en appte "hoop dat ik het overleef"
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha moet wel met 32 graden, hier is het nog redelijk te doen, morgen word het pas drama.
BTW lijkt me echt een keer leuk om op een neutrale plek ergens in Nederland een keer af te spreken en terrasje te pakken of zo
quote:
Maakt mij niet echt uit waar het is, ik kom wel hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:38 schreef theguyver het volgende:
[..]beetje centraal Utrecht of zo ..
bedoel we komen vanuit alle uithoeken van Nederland dus vandaar
Hahaha waarom ook nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt mij niet echt uit waar het is, ik kom wel hahaMaar er is ergens bij die Domme Toren wel een heel lekker eet tentje
Bruschetta
Een meet lijkt mij iig wel erg leukquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Een meet lijkt mij iig wel erg leukeindelijk eens zien wat Scrummie voor bad-boy is, wat voor benen Lav heeft, of jij zo'n feest-beest bent enzo
Die schoppende Tjacka mag ook niet ontbreken, die trapt de Dom nog omver
Ahh, bij een meet krijg je wel een party-pass toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik ben geen feest beest meer, althans in verhouding tot 1 a 2 jaar geleden
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, bij een meet krijg je wel een party-pass toch?
Zit daar ergens bij die grachten wel een volgens mijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef theguyver het volgende:
[..]als we naar een party tent gaan kom ik wel los
Agh we moeten eerst zover krijgen dat er meer mee gaan, jij ik scrum tjacka Inso_ tardo Lavje Sara Mexicano E_O blaadjes hekje motorbloempje Gray ajaxcied4life starla, vergeet ik nog iemand?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit daar ergens bij die grachten wel een volgens mijWeet alleen niet of d dames dat zo leuk vinden..
Holy crap, ik kon niet op alle namen komen maar hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh we moeten eerst zover krijgen dat er meer mee gaan, jij ik scrum tjacka Inso_ tardo Lavje Sara Mexicano E_O blaadjes hekje motorbloempje Gray ajaxcied4life starla, vergeet ik nog iemand?
lambiekje mee heeft altijd genoeg cash bij zich
Geen idee PM sturenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Holy crap, ik kon niet op alle namen komen maar hahaDa's episch. Lambiekje hoort er ook bij
. Is er een mogelijkheid om Tingo mee te krijgen?
Wil eigenlijk wel weten of Unter in het echte leven ook zo'n zwartgallig figuur isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee PM sturen![]()
en ja moest even nadenken, kan best zijn dat ik er wat vergeten ben, mijn excuus
Unter is pleite, die zal denk ik ook niet weerkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel weten of Unter in het echte leven ook zo'n zwartgallig figuur is![]()
Volgens mij ben je niemand vergeten
Da's ook weer zo. Maar ben toch benieuwd. Hou wel van die humor, met matequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Unter is pleite, die zal denk ik ook niet weerkomen.
althans dat kondigde hij zelf aan.
quote:
Heb dit nummer 1 keer gehoord in een live-set van een DJ waar ik de naam van ben vergeten. Trad vaak op bij GOA-feestjes. Dit was toch even anders, maar oh wat heerlijk toenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef theguyver het volgende:
[..]klinkt wel lekker gelijk maar ff in mijn party mix gegooid
haha nice, dat zijn de feestjes in de stad hier is Bolke open air vandaag net afgelopen, wel erg leuk maar er moet iemand thuis blijven lootjes getrokken dus ik ha pech vandaag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb dit nummer 1 keer gehoord in een live-set van een DJ waar ik de naam van ben vergeten. Trad vaak op bij GOA-feestjes. Dit was toch even anders, maar oh wat heerlijk toen
Nu doet het me altijd weer denken aan vroeger, stoned op een veldje liggen totdat er iemand op het geweldige idee kwam om een party-tent op te zetten. Met een paar lege kratten en een laptop was een dj-booth gecreëerd en waar we eerst met ong 7 man stonden te spacen stonden we later met zo'n 130 man te feesten
Ohh....
Lootjes getrokken? Wie er thuis bleef bij de kids ofwat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nice, dat zijn de feestjes in de stad hier is Bolke open air vandaag net afgelopen, wel erg leuk maar er moet iemand thuis blijven lootjes getrokken dus ik ha pech vandaag.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste dagje hier alweer. Morgen weer de lange, lange, lange reis naar huis. Heen 16 uur over gedaan en ik reken maar weer op hetzelfde, kan het alleen maar meevallen.
Goeiemiddag luitjes
Gaat snel he? Geniet er nog even van!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste dagje hier alweer. Morgen weer de lange, lange, lange reis naar huis. Heen 16 uur over gedaan en ik reken maar weer op hetzelfde, kan het alleen maar meevallen.
Goeiemiddag luitjes
Badboy ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Een meet lijkt mij iig wel erg leukeindelijk eens zien wat Scrummie voor bad-boy is, wat voor benen Lav heeft, of jij zo'n feest-beest bent enzo
Die schoppende Tjacka mag ook niet ontbreken, die trapt de Dom nog omver
Las net van iemand dat ie goedkoopste had gevonden: 450 euro's met hotel. Opzich niet duur, maar wel voor mij.quote:
zijn goedkopere tripjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Las net van iemand dat ie goedkoopste had gevonden: 450 euro's met hotel. Opzich niet duur, maar wel voor mij.
Dat is het enige wat me er van weerhoudquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je roadtrip in Amerika dan Inso?
Zou ik gewoon nog even volhouden en dan lekker naar Amerikaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me er van weerhoud
Kan het geld niet missen op moment
Was weer te dure week deze weekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ik gewoon nog even volhouden en dan lekker naar Amerika
had beetje gat in hand in vakantiequote:
geweldig!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had beetje gat in hand in vakantie
hoe is jouw vakantie
Je komt wel in de tropenhitte thuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
geweldig!
morgen weer naar huis helaas had nog wel een weekje willen blijven
Ja he, het is in Nederland net zo warm als hier he ?quote:
Bad-boy met een groot hartquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Badboy ?
Knuffelbeer
En als er ajacieden komen sla ik over.
Ha, Tjacka. Boem. Ogen dicht. Je weet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Bad-boy met een groot hartMaar knuffelbeer komt ook erg in de buurt haha
We kunnen Tjacka wel aan toch?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, Tjacka. Boem. Ogen dicht. Je weet.
[ afbeelding ]
Beetje maar. Stiekem houd ik wel van Tjacka.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Divje het volgende:
[..]Was wel even vergeten dat die rivaliteit hier ook heerst eigenlijk.. Ha
Ik hou ook wel van vuilnisbak-omschoppende mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje maar. Stiekem houd ik wel van Tjacka.
(en hij heeft B achter zich)
Wist niet dat B Fries was! Haha.. Gozertje met z'n volkslied. Mooi man, lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hou ook wel vuilnisbak-omschoppende mensenIs leuk. B is een Friesche ajacied toch? Dat kan nog..
blaadjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist niet dat B Fries was! Haha.. Gozertje met z'n volkslied. Mooi man, lekker laten gaan.
afsteken en de zee in drukkenquote:
Ja dacht ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist niet dat B Fries was! Haha.. Gozertje met z'n volkslied. Mooi man, lekker laten gaan.
Ah gezellig man! Altijd leukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
afsteken en de zee in drukken![]()
SPOF
hoezie hier dan luitjes, een van mijn huisgenoten had het briljante idee om dit weekend een lan party te houdenwat een hitte gelukkig een heerlijke fan in mijnnek, en ps3 op beamer aangesloten
Weg met Friesland!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
afsteken en de zee in drukken![]()
SPOF
hoezie hier dan luitjes, een van mijn huisgenoten had het briljante idee om dit weekend een lan party te houdenwat een hitte gelukkig een heerlijke fan in mijnnek, en ps3 op beamer aangesloten
Energy drank en ik heb een fles wodka,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Weg met Friesland!Wel genoeg bier op de LAN-party?
Oeh, dat is een combi die me altijd goed bevielquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Energy drank en ik heb een fles wodka,
nee zal ff foto makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah gezellig man! Altijd leuk. Lekker gamen op je dakterras!
Nicequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:24 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje wazige foto's maar goed de rest staan even op dak omdat ze smite aan het installeren zijn, 4 heren 7 meiden. ook wel appart![]()
een van die meiden is deze
Ziet er gezellig uit en leuke meidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:24 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje wazige foto's maar goed de rest staan even op dak omdat ze smite aan het installeren zijn, 4 heren 7 meiden. ook wel appart![]()
een van die meiden is deze
truste meid goeie weg weer terugquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes is een Zeeuw !
en truste schatjes, laatste nachtje in la douce france. Morgen rond 10u weer op weg naar een alminstens zo tropisch Nederland.
Tot zondagavond![]()
Goede reis Lavquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes is een Zeeuw !
en truste schatjes, laatste nachtje in la douce france. Morgen rond 10u weer op weg naar een alminstens zo tropisch Nederland.
Tot zondagavond![]()
Dus mocht je een cabrio zien passeren met twee bikinimeisjes erinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede reis Lavtrek de bikini maar vast aan morgenvroeg, niet uit te houden hier in NL
Als lav langsrijd met bikini zwaai ik niet, maar spring ik er bij inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus mocht je een cabrio zien passeren met twee bikinimeisjes erin
Dan moet je even zwaaien...
Guyvie ook, zo uit het ijsbad vanaf zijn dakterras.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als lav langsrijd met bikini zwaai ik niet, maar spring ik er bij in
*plons*!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Guyvie ook, zo uit het ijsbad vanaf zijn dakterras.
dan knal ik dwars door dak en beland ik in de winkel benedenquote:
Normaal maak ik me niet druk om spelfouten, maar dit liedje - ja, ook weer een parodie ontsproten uit het brein van Weird Al - is té grappig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als lav langsrijdt met bikini zwaai ik niet, maar spring ik er bij in
Weird Al is the man, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Normaal maak ik me niet druk om spelfouten, maar dit liedje - ja, ook weer een parodie ontsproten uit het brein van Weird Al - is té grappig.
Ik vind 'like a surgeon' helemaal geweldig... Ok, effe je video kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weird Al is the man, heerlijk.
Polka power.
een van mijn favorieten is en blijft!
als je het origineel er bij houd, heerlijk, net als FAT!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind 'like a surgeon' helemaal geweldig... Ok, effe je video kijken
Wow! Echt heel mooi gedaan. Het is trouwens ook de eerste keer dat ik die clip in zijn geheel gezien heb. Vond het vroeger een zeer waardeloze band. Lol. Maar de parodie is fantastisch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
de eerste keer denk zo'n 15 jaar geleden toen ik eerste keer de video zag op MTV, je weet wel die zender wat vroeger alleen om muziek draaide.
dacht ik wat vet Nirvana maakt een parodie op zichzelf, nee wacht... LOL
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wow! Echt heel mooi gedaan. Het is trouwens ook de eerste keer dat ik die clip in zijn geheel gezien heb. Vond het vroeger een zeer waardeloze band. Lol. Maar de parodie is fantastisch.
Oeps, ik geloof dat ik iets verkeerds heb gezegd. Maar wat gaaf om dat te hebben gekregen van je idool op je twaalfde en dat je het lef had om het podium op te klimmen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]WUT!!!! man ik heb Nirvana een keer live gezien toen ik 12 jaar of zo was, samen met mijn broer naar concert geweest paar maanden voor Kurt zijn dood, heb nog klein T-Shirt met handtekening van hem en Dave Grohl, toen ik in een kleine rustpauze het podium op was geklommen als kleine blaag, plus heb drumstokjes van Dave, gekregen tijdens een optreden van Them crooked Vultures
Hangt bij mijn oudste zus aan de muur, die kon toen niet, en mocht ik mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oeps, ik geloof dat ik iets verkeerds heb gezegd. Maar wat gaaf om dat te hebben gekregen van je idool op je twaalfde en dat je het lef had om het podium op te klimmen.
Heb je dat shirt nog?
Ik ook! Luister ik ook eigenlijk nooit meer naar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hangt bij mijn oudste zus aan de muur, die kon toen niet, en mocht ik mee.
Ben ook rocker he, Jaren 80 en 90 muziek was over het algemeen rock pop metal grunge en dance muziek.
Tegenwoordig wat in de top 40 staat vind ik 70% troep.
Kijk dat is muziek, beetje jammer van de slechte kwaliteit, Heb zoveel bekende bands gezien ben de tel kwijt, mis er nog maar een paar die ik nog graag een keer wil zien live Foo Fighters, Red hot chilly peppers, Guano Apes, system of a down.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ook! Luister ik ook eigenlijk nooit meer naar.
Dit vond ik wel leuk:
Heb ze nog live gezien, ergens halverwege de jaren 80
Waarmee zwaaien? Het is veel te warm om geil te zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus mocht je een cabrio zien passeren met twee bikinimeisjes erin
Dan moet je even zwaaien...
Holy fucking crapquote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk dat is muziek, beetje jammer van de slechte kwaliteit, Heb zoveel bekende bands gezien ben de tel kwijt, mis er nog maar een paar die ik nog graag een keer wil zien live Foo Fighters, Red hot chilly peppers, Guano Apes, system of a down.
welke ik wel heb gezien
Muse 3x, metallica 2x , coldplay 2x, linkin Park, europe 4x, Van halen 2x, Rush wel gezien vond ik niks aan, guns and roses, The Rolling Stones, Soundgarden, AC/DC 2x, Aerosmith, Bruce Springsteen & The E Street Band, pearl Jam 4x, Dire Straits, Live 2x , Bon Jovi, Nirvana, Rage Against The Machine, Tool , No Doubt 2x, Blondie, R.E.M , Iron Maiden, Slayer, korn, My Chemical Romance, Triggerfinger, Kaiser Chiefs 3x, Rise Against , Blink-182. Mumford and Sons, Editors 2x, Them croocked Voltures, Arctic Monkey, Kings of Leon, Paramore 2x, 30 Seconds to Mars , Rammstein2x, Limp Bizkit 2x, Franz Ferdinand , the Killers2x, Oasis, The Prodigy , Counting Crows, Queens of the Stone Age 2x, Deftones, Green Day, nnine inch nails, Flogging Molly2x, Dropkick Murphys 3x,The Darkness, Volbeat 4x, Stone Sour 4x, Wheatus ,Alien Ant Farm, voor de rest over het algemeen wat minder bekend of kan er niet op komen.
alle bekende NL bands waarvan within temptation 6x Kane 5x Heideroosjes 3x ( leuke lui ) Krezip 5x ook zeer gezellige lui vriend van me op date geweest met Jacqueline Blof 3x (ook top lui vriendin heeft wat gehad met Norman Bonink) Intwine 2x Di-rect 2x eerste keer leuk, 2e x zware ruzie met Spike
of te wel Frans ( vind ie niet leuk als je hem zo noemt
Racoon 7x (Super volk
)
Bij mij is hier Amsterdam en bij jou? Nog steeds donker hier, af en toe regent het watquote:Op zondag 20 juli 2014 09:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Donker? Heldere zonneschijn hier.
midden-Gelderland.. maar volgens de vooruitzichten zou het bewolkt worden idd.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij mij is hier Amsterdam en bij jou? Nog steeds donker hier, af en toe regent het wat
Ik weet niet of het toeval is maar de zon begint hier te schijnenquote:Op zondag 20 juli 2014 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Bonjour mes amies![]()
Lekker temperatuurtje vandaag!
Welkom terug meid.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Bonjour mes amies![]()
Lekker temperatuurtje vandaag!
Regen, ow kom maar ga ik me douchen op dak.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij mij is hier Amsterdam en bij jou? Nog steeds donker hier, af en toe regent het wat
Oud nieuws toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Mochten jullie nog van plan zijn naar Frankrijk te gaan, doe dan een luier om.
Die hurktoiletten onderweg
En zelfs in de restaurants bij de benzinepompen zijn de toiletten om te huilen zo vies
hahaha Jah ik ken ze, drama dingen, Gelukkig zijn ze langzamerhand aan het verdwijnen, althans in Noord frankrijk kom je ze bijna niet meer tegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
En zelfs in de restaurants bij de benzinepompen zijn de toiletten om te huilen zo vies
Ja, oud nieuws, maar gisteren weer even helemaal nieuwquote:
Ach, zo'n kentekenplaat ontsiert de boel alleen, zal de eigenaar van die grijze auto hebben gedacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, oud nieuws, maar gisteren weer even helemaal nieuw![]()
Dankjewel, fijn om weer terug te zijn.
Moet je kijken wat er bij Reynard op de Mt. Ventoux stond. Porsche had een dagje uit![]()
[ afbeelding ]
Ja joh wat moet je ermee he?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, zo'n kentekenplaat ontsiert de boel alleen, zal de eigenaar van die grijze auto hebben gedacht.
Dit is dan net weer zoiets als je plezierjacht Titanic noemen.quote:
Tip ga thuis eerst schijtenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef Ferdo het volgende:
Overigens zal ik ze over drie weken ook wel tegenkomen, die hurktoiletten, als we naar España rijden.
In Nederland zou je zoiets dus niet moeten flikken, hé?quote:
Of in elk geval vóórdat we Frankrijk binnenrijden.quote:
Echt niet nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In Nederland zou je zoiets dus niet moeten flikken, hé?
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit is dan net weer zoiets als je plezierjacht Titanic noemen.
Sterkte.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef Ferdo het volgende:
Overigens zal ik ze over drie weken ook wel tegenkomen, die hurktoiletten, als we naar España rijden.
Ja, die bacteriën vreten alle vuil wel op.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik heb mijn ogen maar dichtgedaan in de 'toiletten'.
Kwam ik naar buiten bij zo'n plee, stond er een man allerlei keukengerei af te wassen. Lekker alles weer schoon en fris
"Prik je ook gezellig een vorkje mee?"quote:Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, die bacteriën vreten alle vuil wel op.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Prik je ook gezellig een vorkje mee?"
"Uhhh, ik heb net gegeten maar hartelijk dank"
quote:
Bij dat soort rare wc's houd ik mijn ogen graag open voor je het weet beland je voet in zo'n gat of glij je wegquote:Op zondag 20 juli 2014 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik heb mijn ogen maar dichtgedaan in de 'toiletten'.
Kwam ik naar buiten bij zo'n plee, stond er een man allerlei keukengerei af te wassen. Lekker alles weer schoon en fris
Ik was ook zo bang dat ik weg zou glijden . Kon makkelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij dat soort rare wc's houd ik mijn ogen graag open voor je het weet beland je voet in zo'n gat of glij je weg![]()
Ook heel verdacht iddquote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een 7 op de nummerplaat en eentje op de zijkant van die andere! Dat is geen toeval!
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Prik je ook gezellig een vorkje mee?"
"Uhhh, ik heb net gegeten maar hartelijk dank"
mijn ma is al zoveel kwijt geraakt in zo'n pot alles ging met een vloedgolf het putje inquote:Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was ook zo bang dat ik weg zou glijden . Kon makkelijk![]()
Heb de slippers die ik aan had meteen weggegooid.
slaap lekker meid rust maar lekker uit, hoop dat het lukt het is nog best warmquote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
Vroeg naar bed vanavond. Val nu al om van de slaap![]()
Maar ja niet zo gek na bijna 14 uur reizen natuurlijk.
Stikbenauwd is het. Gaat dus voorlopig niet lukkenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
slaap lekker meid rust maar lekker uit, hoop dat het lukt het is nog best warm
Ja dat heb ik dus ook, ligt er 1 naast me op de bank te tukken heeft 2 zware dagen achter de rug, breng die straks wel voorzichtig naar bed, nu even lekker laten slapenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stikbenauwd is het. Gaat dus voorlopig niet lukken![]()
Nou, blijf ik toch nog even gezellig hier hangen
Ja, laat maar even liggen. Anders wordt ze wakker als je haar naar bed brengt.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, ligt er 1 naast me op de bank te tukken heeft 2 zware dagen achter de rug, breng die straks wel voorzichtig naar bed, nu even lekker laten slapen
Daarom, even een paar uurtjes nieuws lezen, ik kan ook niet van de bank af.lig hier bijna geplet door hondjes en haar.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, laat maar even liggen. Anders wordt ze wakker als je haar naar bed brengt.
Dat heb je wel voor haar overquote:Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom, even een paar uurtjes nieuws lezen, ik kan ook niet van de bank af.lig hier bijna geplet door hondjes en haar.
quote:
Jij bent eigenlijk een ontzettend aardig mens weet je dat?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]tuurlijk morgen mooie planning, ga met groep vrienden de tuin onder handen nemen bij een vriend van me, hij weet van niks!
Word een mooie verrassing
ik stond zelfs in de stront omdat het toilet overliepquote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
was het maar zo'n feest inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een ontzettend aardig mens weet je dat?
Als iedereen zo in het leven stond zou de wereld er een stuk anders uitzien.
Fijn dat je weer veilig thuis bent Sara.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef sararaats het volgende:
en we zijn weer thuis. heel goeie rit gehad enkel in Parijs aangeschoven DUH'
slapen want moe
[..]
ik stond zelfs in de stront omdat het toilet overliepbij het wegrijden
Lyon is bekend voor de filesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat je weer veilig thuis bent Sara.
Wij hadden een file van een dik uur bij Lyon, dat was ook geen feestje. Verder viel het wel mee, maar ja, het blijft een pokkkeneind vanuit ZuidFrankrijk naar Nederland.
Kunnen we nu lekker gaan slapen voor we morgen weer aan de bak gaan he?
Truste voor zo en tot morgen
Goeiemorgen, denk om je rugquote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef theguyver het volgende:
nou we verschuiven het tuin omspit dagje even naar morgen, het regent hier :/
goedemorgen peeps![]()
daarom zeg ik het nu vast, morgen is het te laatquote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Word morgen pas hoor, en ja zeker weten.
Ja, die tunnel. Dat was een feest. Pal voor de tunnel moet alles van drie banen naar twee. Ja, heel gek dat er dan enorme files ontstaan. Flessenhals.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Lyon is bekend voor de filestoch niet aan de tunnel van Fourvière? Daar hingen we ook toen we van Crest kwamen.
Morgen Nationale Feestdag
Lekker niks doen
Je kent je klassiekers weerquote:
Lavquote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best leuk liedje ook he?
Blijft hangen
Hey Scrumquote:Op maandag 21 juli 2014 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lav
Had je helemaal nog niet welkom geheten na je terug komst.
Welkom terug! Fijne vakantie gehad?
Nee, je hebt me ontlopen hequote:Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum!
Zat me net te bedenken dat ik je nog niet gesproken had sinds ik terug ben.
Ja was geweldig! Heb je de mooie auto's hierboven gezien? Wat super he
Met jou alles goed?
Beetje zijn tuin opruimen wat bakstenen verplaatsen onkruid er uit trekken en kijken of we beter kunnen inrichten, hij doet het nu al een half jaar alleen met beetje hulp man of 5 in een middagje krijg je veel voor elkaarquote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeg ik het nu vast, morgen is het te laat, klei of valt dat wel mee?
kratje bier koud zetten en gaan, wordt morgen weer warmquote:Op maandag 21 juli 2014 14:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beetje zijn tuin opruimen wat bakstenen verplaatsen onkruid er uit trekken en kijken of we beter kunnen inrichten, hij doet het nu al een half jaar alleen met beetje hulp man of 5 in een middagje krijg je veel voor elkaar
Jou ontlopen? Tssssquote:Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je hebt me ontlopen he![]()
.
Jaaa prachtige auto's! Schitterend, die klassiekers. Lijken zo uit een oude formule 1 film te rijden! Waar kwam je die tegen?
Hier alles oke, kan niet wachten op vrijdag, eindelijk 2 weken niets doen (op dagjes uit met familie na dan).
Hey Div! Hoe is het met jou?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:49 schreef Divje het volgende:
Welkom Welkooom bij de BNW-SC
Welcome back Lav. Prachtig die porsche's
Oh ja? Wordt het heel heet morgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
kratje bier koud zetten en gaan, wordt morgen weer warm
Halloquote:
Middag Guyviequote:
Goed goedquote:
Zeker warm zeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
27 geloof ik, om in de tuin te werken best wel warm
Alles opgelost en weer vredig en ik mag weer postenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Scrummie het volgende:
Zo, dat waren mijn enkele dagen bijdragen aan NWS.-edit-
een na laatste staat ze lief opquote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet niet welke ik ga gebruiken
Eigenlijk staat ze overal mooi op.quote:
Ik ga voor de laatstequote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger Middleton toch? Die ken ik welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kate !
Van Windsor weet je wel? Inso is dol op haar
Ik hou ook meer van het type Maxima. Volgens mij kun je daar wel een leuk feestje mee bouwen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vroeger Middleton toch? Die ken ik wel. Can't blame Inso, maar niet mijn cup of tea (om het maar brits te houden).
Dat ziet er wel gezellig uit jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van het type Maxima. Volgens mij kun je daar wel een leuk feestje mee bouwen.
Ja, de koninginnen die er nu zijn lijken allemaal wel supermodellen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ziet er wel gezellig uit ja. Geloof dat er nog wel meer mooie Koninginnen zijn
Ik vind ze geen van beiden mooi maar Maxima lijkt me wel gezelligerquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van het type Maxima. Volgens mij kun je daar wel een leuk feestje mee bouwen.
Maar die Britten zijn kinky'er.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beiden mooi maar Maxima lijkt me wel gezelliger
Is dat zo? Binnenkort maar een keer langswippen danquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, moet je toch een keer naar Argentinië
Zuid Amerikaans temperament, moeilijk te verslaanquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo? Binnenkort maar een keer langswippen dan
Dat hebben we gemerkt 2 weken terug ongeveer ...quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuid Amerikaans temperament, moeilijk te verslaan
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt 2 weken terug ongeveer ...
wordt inderdaad onderschatquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de allerfijnste vakantiebestemming.
Idd. Vakantie kan zoveel stress geven als je van alles moet.quote:
probeer zo lang mogelijk van het bier af te blijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef theguyver het volgende:
lekker weer vandaag, ik ga lekker in de tuin van een maatje ploeteren ..
de mazzels peeps
haha nee dat doe ik ook vanavond pas als er een beetje resultaat is te zienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
probeer zo lang mogelijk van het bier af te blijven
verstandigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nee dat doe ik ook vanavond pas als er een beetje resultaat is te zien
Dat helpt! Dankjewel Scrum xquote:
Ah, lachvoerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat helpt! Dankjewel Scrum x
Dit topic helpt ook, lig echt dubbel TRU / Kent iemand een betrouwbare voodoo priester?
Ik durf te wedden dat de p en dm's binnenstromen bij jequote:
Nou. De laatste DM is van gister. Van een mod. Wel een hete.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de p en dm's binnenstromen bij je![]()
Al die vrouwen willen nu door je gevoodoot worden
Nou daar heb je het alquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou. De laatste DM is van gister. Van een mod. Wel een hete.
Hier ook een goede klusdag gehad,aanrechtblad doorgetrokken en een inbouwfornuis gemonteerd,morgen de diverse kastjes halen en monteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef theguyver het volgende:
zo klusdagje zit er op het resultaat is zo'n beetje al het onkruid weg bakstenen aan de kant morgen paar plantjes er in stoppen en klaar! was wel even een goeie dag hard werken, en bijna iedereen die ik vandaag gebeld had om handje mee te helpen kon. mooi is dat
vind ze allemaal wel wat hebben inso_ jammer dat je UI zo klein is anders had ik ze er allemaal in geproptquote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed bezig Charged, soms heb je niezoveel nodig om je keukentje op te knappen, laatst in plaats van schilderen gewoon folie met motief er over heen gedaan en ben zeer tevreden over het resultaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Hier ook een goede klusdag gehad,aanrechtblad doorgetrokken en een inbouwfornuis gemonteerd,morgen de diverse kastjes halen en monteren.
Eindelijk een strakke keuken voor zoverre je er van kan spreken.
OW HELLLL NO!!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuid Amerikaans temperament, moeilijk te verslaan
Oei,dat is wel tof,ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
vind ze allemaal wel wat hebben inso_ jammer dat je UI zo klein is anders had ik ze er allemaal in gepropt
[..]
Ik had dit klus dagje voor een vriend van me in de planning staan hij was altijd maar bezig in de tuin en er was niet echt een beginnen aan voor hem zelf, dus heb ik paar vrienden op getrommeld en hem even wat op weg geholpen. Hij wist er niks vand. dus stom verbaasd dat we daar met stuk of wat man mee bezig waren, zelfs even een graaf machientje geregeld en even paar oude boomstronken er uit getrokken
ja soort van de uitdaging hahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:01 schreef Charged het volgende:
[..]
Oei,dat is wel tof,ja.
Kan ik wel waarderen,dat soort acties
Nice,je tovert een glimlach op m'n gezicht,goed bezig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja soort van de uitdaging haha
nee sta voor erg veel vrienden als eerste vooraan als ze hulp nodig hebben en hij verdiende dat gewoon, soort van de uitdagingmaar dan zonder angela groothuizen
TY maar nu tukken, (morgen/ nee wacht vandaag is al weer 12 uur geweest) barst het feest geweld weer losquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Nice,je tovert een glimlach op m'n gezicht,goed bezig!
Sleep well,ik doe nog een biertje met dit nr.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
TY maar nu tukken, (morgen/ nee wacht vandaag is al weer 12 uur geweest) barst het feest geweld weer los
en ben ik ondergedoken
TOTOquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Sleep well,ik doe nog een biertje met dit nr.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen
voor de mensen die vandaag thuisgebracht worden
mooi nummer, mooi om even bij stil te staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen
godskolere,traantje latenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen
Ja, het is een dag vol emotie. Hier in de gemeente ook acht mensen bij deze ramp overleden. Vijf uit Hoofddorp en drie uit Zwanenburg.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef theguyver het volgende:
hoe ik me vandaag voel ..
[ afbeelding ]
moge peeps
Meen je! Dat wist ik niet!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Maar voor een van de users is het ook een feestdag. Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.
Guyvie is jarig vandaag![]()
Dus happy birthday the guyver en many happy returns![]()
Goed nummer maar welke beelden?quote:
Wat een schattig beestjequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Divje het volgende:
Congratulations Guyvie!
Party Hard![]()
[ afbeelding ]
Dat ook staat wel in de 9/11 OP!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:07 schreef Charged het volgende:
ah,oke,staat op,ik dacht de clip bij het nummer.
Oh dat wordt nog wel wat vanavond hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat ook staat wel in de 9/11 OP!
vanavond maar ff [ afbeelding ]
PLOP!!!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat wordt nog wel wat vanavond hoor.
Ben benieuwd naar de verhalen morgen.
En naar je kater
Owjee mijn vrienden zijn wat van plan...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond mensen.
Guyvie, geniet van je verjaardag!
Told you soquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Owjee mijn vrienden zijn wat van plan...![]()
i m pretty fucked
Geloof dat guyvie wel van een feestje houd jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Told you so![]()
en alsof je het erg vindt
Ja hoor. En hoe gekker hoe mooierquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof dat guyvie wel van een feestje houd ja
Ik verheug me nu al op het verslag morgenochtendmiddagquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan al die verhalen van hier te horen, ja, hoe gekker hoe mooier hahaha..
Hahaha ja, dat moet gewoon weer bijzonder zijn, met veel drank, veel lachen, en dieren ofzo. Moet iets geks bij in zittenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het verslag morgenochtendmiddag
Een opblaaspop in de badkamer en 7 dronken meiden . Hi ha hoquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat moet gewoon weer bijzonder zijn, met veel drank, veel lachen, en dieren ofzo. Moet iets geks bij in zitten
Hahaha, ook dat kan ja. Zou er bijna even voor naar Enschede rijdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een opblaaspop in de badkamer en 7 dronken meiden . Hi ha ho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |