SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderEr staat nog een vraag voor u open!!
Een kartje bierquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef theguyver het volgende:
Welkom in de enige echte BNW SC!
En hier weer verder
Genieten dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt goed
goeiemiddag! 32 graden hier
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genieten dus.
Hier is het ook heeeeeeeeeet, bijna net zo heet als jij.
Maar helaas zit ik op kantoor en niet in de Franse zon
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?
Nog ff volhouden Scrum en je hebt vakantie ! Kan het zalige 'niets hoeven' beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Lijkt me prima inderdaad!
Zou zo met je ruilen
.
haha moet wel met 32 graden, hier is het nog redelijk te doen, morgen word het pas drama.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu in Nice en heb siesta, dus hoe kun je beter siesta houden dan met jullie van BNW?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff volhouden Scrum en je hebt vakantie ! Kan het zalige 'niets hoeven' beginnen
it's nice in Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer de trein naar Enschede pakken hoor, in een vrij weekend. Lijkt me lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ALS... jullie in de buurt zijn he, dan zijn jullie van harte welkom natuurlijk
Beter niet doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel minuten tot de eerste hier False Flag! roept?
Je weet toch hoe het er hier aan toe gaat, Sandy Hook was zo ongeveer nog bezig toen hier het eerste topic werd geopend.quote:
ja ik weet het. Het is BNW. Neemt niet weg dat men eerst even na kan denken en even goed lezen wat de feiten zijn voor men de false flag van stal haalt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het er hier aan toe gaat, Sandy Hook was zo ongeveer nog bezig toen hier het eerste topic werd geopend.
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit ik verdikkeme op een terras in ZuidFrankrijk te modden. Het moet niet gekker worden
don't mind if I doquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.
Had nog in NWS gepost dat een BNW topic nog niet nodig was maar goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh wijs even een gastmod aan in CREW en pak er nog een lekker glaasje rosé bij.
zag het, dacht dat je nog in het zwembad zatquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb al ingegrepen daar hoor
Ik ben natuurlijk niet continu online, maar wel zo vaak mogelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
zag het, dacht dat je nog in het zwembad zat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet continu online, maar wel zo vaak mogelijk
Het is al met al een bizarre dag geworden. Grote ramp met wie weet wat voor gevolgen dit gaat hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Avondje op kraamvisite en kom je thuis krijg je pas mee hoe fucking ernstig dat vliegtuig gebeuren is. Nog buiten het slachtoffer gebeuren om, dit geeft het hele Oekraïne gebeuren een hele nieuwe dimensie. Niet dat de nabestaanden daar ook maar iets mee hebben, maar toch. Bizar bizar bizar.
Yep. Ook heel apart hoe zo'n wereldgebeurtenis zo gelinkt is aan je landje. Zie net een foto voorbij komen van paspoorten. Normaal zie je dan 'passport' of iets arabisch ofzo. Nu de Nederlandse leeuw met "Paspoort" eronder. Ik moest even slikken. Ga je naar Facebook, eerste bericht wat je ziet is dat er een jong meisje uit Almelo in het vliegtuig zat. Daar kom ik net nog vandaan! Toen moest ik nog wat meer slikken. Echt heel erg ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is al met al een bizarre dag geworden. Grote ramp met wie weet wat voor gevolgen dit gaat hebben.
Of dat stel uit Volendam dat een grapje maakte in de geest 'als jullie ons zoeken, dit is ons vliegtuig'quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Ook heel apart hoe zo'n wereldgebeurtenis zo gelinkt is aan je landje. Zie net een foto voorbij komen van paspoorten. Normaal zie je dan 'passport' of iets arabisch ofzo. Nu de Nederlandse leeuw met "Paspoort" eronder. Ik moest even slikken. Ga je naar Facebook, eerste bericht wat je ziet is dat er een jong meisje uit Almelo in het vliegtuig zat. Daar kom ik net nog vandaan! Toen moest ik nog wat meer slikken. Echt heel erg dit
Ook die ja. Zag net ook nog een whatsapp gesprek voorbij komen in het NWS topic. Van een dame die dus in vliegtuig zat en appte "hoop dat ik het overleef"quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of dat stel uit Volendam dat een grapje maakte in de geest 'als jullie ons zoeken, dit is ons vliegtuig'
Heel luguber allemaal
Ja, en nog zo'n tweet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook die ja. Zag net ook nog een whatsapp gesprek voorbij komen in het NWS topic. Van een dame die dus in vliegtuig zat en appte "hoop dat ik het overleef"
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha moet wel met 32 graden, hier is het nog redelijk te doen, morgen word het pas drama.
BTW lijkt me echt een keer leuk om op een neutrale plek ergens in Nederland een keer af te spreken en terrasje te pakken of zo
quote:
Maakt mij niet echt uit waar het is, ik kom wel hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:38 schreef theguyver het volgende:
[..]beetje centraal Utrecht of zo ..
bedoel we komen vanuit alle uithoeken van Nederland dus vandaar
Hahaha waarom ook nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt mij niet echt uit waar het is, ik kom wel hahaMaar er is ergens bij die Domme Toren wel een heel lekker eet tentje
Bruschetta
Een meet lijkt mij iig wel erg leukquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Een meet lijkt mij iig wel erg leukeindelijk eens zien wat Scrummie voor bad-boy is, wat voor benen Lav heeft, of jij zo'n feest-beest bent enzo
Die schoppende Tjacka mag ook niet ontbreken, die trapt de Dom nog omver
Ahh, bij een meet krijg je wel een party-pass toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:46 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik ben geen feest beest meer, althans in verhouding tot 1 a 2 jaar geleden
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, bij een meet krijg je wel een party-pass toch?
Zit daar ergens bij die grachten wel een volgens mijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef theguyver het volgende:
[..]als we naar een party tent gaan kom ik wel los
Agh we moeten eerst zover krijgen dat er meer mee gaan, jij ik scrum tjacka Inso_ tardo Lavje Sara Mexicano E_O blaadjes hekje motorbloempje Gray ajaxcied4life starla, vergeet ik nog iemand?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit daar ergens bij die grachten wel een volgens mijWeet alleen niet of d dames dat zo leuk vinden..
Holy crap, ik kon niet op alle namen komen maar hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh we moeten eerst zover krijgen dat er meer mee gaan, jij ik scrum tjacka Inso_ tardo Lavje Sara Mexicano E_O blaadjes hekje motorbloempje Gray ajaxcied4life starla, vergeet ik nog iemand?
lambiekje mee heeft altijd genoeg cash bij zich
Geen idee PM sturenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Holy crap, ik kon niet op alle namen komen maar hahaDa's episch. Lambiekje hoort er ook bij
. Is er een mogelijkheid om Tingo mee te krijgen?
Wil eigenlijk wel weten of Unter in het echte leven ook zo'n zwartgallig figuur isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee PM sturen![]()
en ja moest even nadenken, kan best zijn dat ik er wat vergeten ben, mijn excuus
Unter is pleite, die zal denk ik ook niet weerkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel weten of Unter in het echte leven ook zo'n zwartgallig figuur is![]()
Volgens mij ben je niemand vergeten
Da's ook weer zo. Maar ben toch benieuwd. Hou wel van die humor, met matequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Unter is pleite, die zal denk ik ook niet weerkomen.
althans dat kondigde hij zelf aan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |