*plop*quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:12 schreef Againzender het volgende:
Damn, daar zit ik dan met mijn nieuwe tuin met dit weer
Ik geef dit zo'n 0.1% kans van slagenquote:
35 lijkt me al veel te veel van het goede. Maar we gaan het zien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:09 schreef Blik het volgende:
Is ook een draadje over op Weerwoord, dat dat niet gaat gebeuren. Maar 32-35 graden is zeker haalbaar
Je kan veel wijs maken, maar hier 36 graden...quote:
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.quote:
Viel de vorige keren ook wel meequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.
Nop, ik in een zwembad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hele land op zijn gat wanneer dit zou gebeuren.
Ik vind warmte geen probleem. Wanneer het alleen >30 graden word moet je niet actief bezig zijn.quote:
Zwemmen, wandelen, fietsen.. Allemaal prima te doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik vind warmte geen probleem. Wanneer het alleen >30 graden word moet je niet actief bezig zijn.
Dat zou een verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Misschien staat dat kaartje wel voor gevoelstemperatuur
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Zaterdag ja? Ik dacht zondag?
Hardlopen is ook niet helemaal ideaal. Je drinkt je echt een ongeluk dan om het vochtverlies te compenseren en komt als een natte dweil terug.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Zwemmen, wandelen, fietsen.. Allemaal prima te doen
Werken is alleen vervelend omdat.. Je bij goed weer beter te doen ehbt
Morgen is het heftigste maar weinig kans op hier, zaterdag hier, zondag niks meer aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Zaterdag ja? Ik dacht zondag?
Wanneer je niet te veel kilometers maakt gaat het in principe wel. Accuut vochtgebrek zal zo rap niet gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:31 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hardlopen is ook niet helemaal ideaal. Je drinkt je echt een ongeluk dan om het vochtverlies te compenseren en komt als een natte dweil terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |