Ja wat grappig ! Meer bewust van dingen lijkt het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef bitterend het volgende:
Susie hopelijk is de uitslag snel weg!!
KZ ja hier ook...ze was gek op glijbanen en ineens vond ze het eng..en nog veel meer dingen zijn ineens eng maar ook ineens niet. Toen ze 22 maanden was vond ze het zwembad echt heel eng en nu geniet ze erg erg van.
Dat ze nooit een dag van huis is/ zonder ons is. Logeren is nog nooit voorgekomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:04 schreef bitterend het volgende:
Wat bedoel je je bent laat?
Hier is ze nog nooit gaan logeren..en voorlopig gaat ze het ook niet doente veel prikkels kan maar ook omdat ze gewoon niet gewend is om daar te slapen. Rond 23 maanden had R ook moeite met middag slapjes en ze stortte in rond 17h.
Wees blij dat ze genoegen neemt met onzichtbare aardbeienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier idd ook wat vaker 'vind een beetje eng mama' maar ik denk dat het ook een beetje komt door de opkomst van de fantasie. Ineens kan ze heel goed rollenspellen doen, moeten wij de hele dag onzichtbare aardbeien eten, kan ze heel lang spelen met een barbiepop (inclusief hele gesprekken) etc. En dat hangt ook weer samen met minder makkelijk in slaap vallen, ze kletst echt lang, is de dag aan het verwerken, neemt de hele dag door tegen haar knuffels. Ze worden rond die 2e verjaardag echt snel wijs idd.
Alles willen zelf doen: zelf aankleden, zelf in de auto stoel klimmen, zelf boterham smeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dus nog 3 maanden en dan is ze drie ???? 3333333 !!!!!
Wouw
Wat gaat er gebeuren in het jaar tussen 2 en 3 ?
zal wel voor alle spenen gelden neem ik aan.....?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:24 schreef Ticootje het volgende:
Waarschuwing voor stikgevaar fopspeen
Volgens mij ook, maar ik denk dat deze nieuwe speen misschien wat vaker last ermee heeft. Ik denk ik plemp het gewoon even neer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:36 schreef PureEvil het volgende:
[..]
zal wel voor alle spenen gelden neem ik aan.....?
Dit was trouwens wel de reden dat we de speen van Cristel hebben weggegooid. Levensgevaarlijk.
Mijne ook iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:21 schreef DJMO het volgende:
mijnes gaat over een klein half jaar al weer naar de basisschool
Mijne wordt over 1,5 week al 3quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:54 schreef Susie het volgende:
Als die van Bitterend over 3 maanden al 3 wordt... * Susie steekt kop in zand!
Eh de mijne gaat als het goed is volgende week.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijne ook iddheel bizar idee. Mn baby! Kan me er nnog weinig bij voorstellen...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh de mijne gaat als het goed is volgende week.
En over 1,5 jaar is mn baby ook 2 ochtenden naar school. En 1,5 jaar is echt snel. Ik moet echt een nieuwe.
Whehehe, samen inplannen?quote:
Haha ja dat ook wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:00 schreef Vanyel het volgende:
De mijne hopelijk ook, maar dan moet er nog wel een shitload ontwikkelen in taal en stuurbaarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |