abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 22:28:09 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143001591
Zijn jullie kinderen ook zo moe steeds?
Roy zie ik alleen maar geeuwen en in zijn ogen wrijven. Om 18,30 uur ligt hij s'avonds op bed en het is gelijk stil. Hij slaapt door tot 7,00uur. (klopt gelijk af, gaat hier niet altijd op nl, wij zijn 5,00/5,30uur gewend) hij doet een middagslaapje vandaag van 13,00tot 15,30uur en om 18,30gaf hij alweer aan te willen slapen, en niet meer gehoord.

Verder weer vuurrode billen, hebben al hydrofiele gebruikt maar die trekt hij weer uit, thuis loopt hij nu maar in blote billen rond. Maar zo sneu douchen doet pijn als er water over zijn billen loopt, poep afvegen is tranen met tuiten gillen en huilen. Laat staan zalf erop smeren.
Sneu maar komt weer goed, vanavond zagen we de verbetering weer al.

Verder is Roy blij dat we nu net als op school een opstapje hebben bij de wastafel, nu kan hij zichzelf zien als hij tandenpoetst en nu is dat dus erg leuk om te doen :)

En ja bijna jarig 5jr alweer. Wel lastig om een kado te vragen, is best lastig nu. Van ons en opa's en oma's krijgt hij een eigengemaakt door papa ontworpen speelhuis. Van de ooms en tantes een glijbaan voor aan het huis. Verder heb ik leesboeken gevraagt om voor te lezen en om zelf in te kijken, hij krijgt een gebarentaal cd met liedjesboek, iets van Kaatje tralaatje ook een cd met boek.
Een slagvaste spiegel.

Verder weten wij het ook niet, erg moeilijk. Maar goed verwend word hij toch wel :P
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 3 augustus 2014 @ 06:57:04 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143009036
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:46 schreef danic het volgende:

[..]

Nee zoals ik het lees heeft Sam ADHD en BPS. ADHD kan op zijn vroegst worden vastgesteld vanaf 4 jaar. Daarvoor kun je wel dingen signaleren maar een diagnose wordt er niet gesteld.
Dacht ik ook al idd.

Nou Bar, ik wou dat Anouk eens heel moe was... gisteren sliep ze pas tegen 21.30 en vanmorgen was het weer 6 uur :( Daar word ik een beetje moe van zeg maar ;)
En zo te lezen word Roy wel lekker verwend voor zijn verjaardag!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143009072
Leuke foto's Sam. Het nieuws van de adhd en bps is minder. Gefeliciteerd met jullie flatje!

Bar, mooi zijn zie ik hier veel minder en hij slaapt ook veel minder dan jouw jongetje. Gistermiddag heeft hij 1,5 tot 2 uur geslapen. S'avonds geslapen vanaf 20.30 en vanochtend tegen 6 uur alweer wakker. Denk dat zijn eczeem hier misschien ook in meespeelt. En ondanks moeheid is naar bed gaan een kleine strijd.

Bar, klinkt als toffe cadeautjes!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:39:57 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_143064450
Hier heb ik sowieso wel een slaapkop en dat is niet veranderd door de warmte. Ik ben zelf wel veel slaperige en vermoeider door het warme weer (het is hier binnen nog steeds 27 graden).

Toffe cadeaus's!

Leuke foto's Sam!
pi_143065695
Mijn peuter is gek op petten geworden.

[ Bericht 78% gewijzigd door Tinuviel op 05-08-2014 19:44:35 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:03:13 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143078332
Oeh wat leuk!
Ik wou dat mijn roodharige graag petten droeg, maar het is iedere keer een strijd.

Ik heb ook een foto, maar een ander soort... Weet iemand welk merk luierbroekjes dit is?
Ik had er maar 1 en ik heb geen flauw idee hoe ik er aan kom, maar hij zit stukken beter dan de Bumblies die we normaal gebruiken.

Klikbaar
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:07:25 #157
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_143078365
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:57 schreef Susie het volgende:

[..]

Dacht ik ook al idd.

Nou Bar, ik wou dat Anouk eens heel moe was... gisteren sliep ze pas tegen 21.30 en vanmorgen was het weer 6 uur :( Daar word ik een beetje moe van zeg maar ;)
En zo te lezen word Roy wel lekker verwend voor zijn verjaardag!
Moet je niet af en toe een middagslaapje overslaan Susie, dat helpt hier wel eens soms.
Hij redt het nog niet en valt dan om 4 uur vaak op zijn stoeltje even in slaap, maar slaapt dan korter als een middagdutje en 's avonds gaat hij lekker heerlijk zonder roepen slapen :+
Maar ik doe het maar af en toe.

Wat een leuke foto Tinuviel O+ Staat altijd lekker eigenwijs zo'n pet, helaas krijg ik Rayen nog niet aan de pet ;)

Wij gaan aanstaande donderdag 3 weken op vakantie naar Tunesie. We vertrekken half zes 's ochtends dus dat betekend dat we midden in de nacht naar het vliegveld moeten rijden.
Pff zie er een beetje tegenop en ben benieuwd hoe het met Rayen gaat. Midden in de nacht wakker, hup auto in dan naar parkeerplaats rijden bij Amsterdam, overstappen in een busje dat ons naar het vliegveld brengt.
Ik ben zeer benieuwd hoe hij zich houdt, hij is dan zowat de halve nacht wakker :{

En ben ook zeer benieuwd hoe hij nu de vakantie ervaart, hij is bijna 3 dus maakt alles veel bewuster mee.
Nou ik ga alvast maar koffers pakken *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_143078387
Leuke foto tinuviel.

sorry leandra ik herken hem niet.

bar hier slaapt Yaro wel iets langer 07.00 uur maar ligt er ook vaak een half uur later in 19.30/20.00 uur.
Bijna jarig leuk!!!! Word vast een leuke dag.
nog 11 dagen dan heb ik een kleuter :o
pi_143078414
Time jumper hier is mijn ervaring dat vakantie leuke spanning op levert en dat ze dat prima trekken. Maar ja mijn kinderen hadden dan ook weinig slaap nodig.
blijf altijd verbaast als ik hier namelijk lees over middagslaapjes skippen. Nu weet ik dat die van mij een uitzondering zijn wat dat betreft maar moet soms mijn referentiekader even bijstellen :D
pi_143078424
Ik heb 2 peuters!!

Veel plezier op vakantie TimeJumper, lijkt me een hele onderneming zo'n reis, maar wel leuk!

Wat een slaapkop Bar, hij is druk bezig toch met van alles leren, kost een hoop energie.
Ik smeer Nena tegenwoordig helemaal in met kokosolie elke dag. Eczeem en luieruitslag zijn een stuk minder geworden. Misschien heb je er wat aan.
pi_143078437
Wat een leuke foto troeta en nogmaals gefeliciteerd!!!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:18:08 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143078462
Troeta, nu al?? Wat gaat het hard :o
Gefeliciteerd!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143078473
Dank je!! Ja, bizar he Leandra!
Gelijk een echte peuter die nee zegt en driftbuien heeft ook.....help!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:21:18 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143078492
Oi, en dat versterkt elkaar dan waarschijnlijk ook nog, sterkte :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:48:38 #165
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143096132
Tinu wat een leuke foto! Staat hem goed O+

En Troeta 2 (!) peuters! Oh help, heb min handen al vol aan 1 :P

TJ fijne vakantie! Gaat vast goed komen!
En war betreft geen middagslaapje; ja ze ligt er eerder in 's avonds, maar evengoed 6 uur wakker. Scheelde wel dat ze overdag heel lief was en ook niet vervelend werd van het niet slapen. Want dat gebeurt dan normaal gesproken, klierig worden zeg maar
;)
pi_143098387
Dank voor alle complimenten over mijn peuter met zijn pet.

Troeta, gefeliciteerd met je 2e peuter. Wat een leuke foto! Lijkt me idd een hele opgave 2 peuters.

TJ fijne vakantie. Komt vast goed. Lekker knuffeltje van je grote en een boekje mee voor het geval hij niet direct gaat slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_143137226
Afleiden en op de juiste momenten naar buiten werken dan heel goed Susie. Ik wachtte altijd met boodschappen doen bijv. op het moment dat Mex vervelend ging doen of bijna in slaap viel.
Op de terugweg naar de kinderboerderij en dan thuis snel eten.
Nena slaat ook al vaak de middagdutjes over, maar als we s'ochtends iets actiefs gedaan hebben of ze is op de opvang van de sportschool geweest wil ze wel graag slapen nog.
pi_143140951
Troeta welkom *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143142356
Leuke foto Troeta! O+

En gefeliciteerd!
pi_143142489
Twee peuters troeta O+
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:32:50 #171
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143143914
Leuke fotos sam en troeta! (en gefeliciteerd)
Die van tinu heb ik gemist :/

TJ, fijne vakantie!

Hier al 3 dagen dat ze 's nachts rond 12 uur wakker wordt, heel vervelend....
In de vakantie heeft ze bij ons in bed geslapen, en dat heeft ze afgelopen 3 dagen ook gedaan.....Niet zo leuk, want dat slaapt toch wat minder relaxt.....(onze slaapkamerdeur kan niet op slot om een of andere vage reden...)

Heb wel melatonine tabletjes gehaald, en hopelijk gaat dat werken...
pi_143147632
dank jullie!!

Ik heb al iets op de driftbuien gevonden! Als ze gaat gillen en stampen,maak ik een foto en dan zegt ze CHEESE en gaat lachen en daarna komt ze foto's kijken,haha. Gek kind is het wel hoor..

Melatonine werkt alleen met inslapen toch?
Gaat ze wel weer slapen als ze wakker is om 12 uur of is het dan een paar uur keten?
pi_143154732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Troeta het volgende:
dank jullie!!

Ik heb al iets op de driftbuien gevonden! Als ze gaat gillen en stampen,maak ik een foto en dan zegt ze CHEESE en gaat lachen en daarna komt ze foto's kijken,haha. Gek kind is het wel hoor..

Melatonine werkt alleen met inslapen toch?
Gaat ze wel weer slapen als ze wakker is om 12 uur of is het dan een paar uur keten?
Toffe oplossing!

Peuter is maandag naar de nieuwe opvang geweest. Dik drama toen we weg gingen maar toen we dr op haalden had ze een toffe dag gehad. Ze was wel kapot. Maar das logisch. Nu mag ze vandaag weer. Ik ben nu heel benieuwd hoe het vandaag gaat. Op haar groep staat vandaag dezelfde leidster als maandag. Dat scheelt wel denk ik.
pi_143154906
Troeta, gefeliciteerd en welkom! Toffe foto! *O*

Bar, jij ook gefeliciteerd met Roy! *G*

Tinu, ik zag je pettenfoto nog! Staat hem goed!

Olivia, mag ik een DM met je oude naam? Ik dacht dat ik het wist, maar nu twijfel ik weer :@. Ik ben zo slecht in klonen raden :'(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143178411
Troeta hier helpt actief zijn ook voor een beter slaapje.
En mooie oplossing voor de driftbuien.

Olivia mag ik ook dm of pm? Fijn dat de opvang goed was.

Speciaal voor PE (weg)

[ Bericht 30% gewijzigd door Tinuviel op 07-08-2014 22:37:31 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:16:29 #176
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143180975
jeee *O* *O* Speciaal voor mij nog wel! Wat een leuke foto, en stoere pet :) En druk met de treintjes bezig (thomas de trein?)

@Troeta, inslapen was ook lastig....ik of mijn man konden dan ruim een uur bij haar gaan liggen, en dan sliep ze soms nog niet......

vanochtend was ze om 5 uur wakker, ff aan het roepen, toen heeft ze dr speelgoedmand voor de deur gezet en is schijnbaar weer gaan slapen......
pi_143190175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef PureEvil het volgende:
Leuke fotos sam en troeta! (en gefeliciteerd)
Die van tinu heb ik gemist :/

TJ, fijne vakantie!

Hier al 3 dagen dat ze 's nachts rond 12 uur wakker wordt, heel vervelend....
In de vakantie heeft ze bij ons in bed geslapen, en dat heeft ze afgelopen 3 dagen ook gedaan.....Niet zo leuk, want dat slaapt toch wat minder relaxt.....(onze slaapkamerdeur kan niet op slot om een of andere vage reden...)

Heb wel melatonine tabletjes gehaald, en hopelijk gaat dat werken...
lisa heeft ze ook heel lang gehad maar dan de time release omdat de gewone al snel uitgewerkt zijn aangezien die eigenlijk puur voor het inslapen zijn. Duurde een week of 2,3 eer we verschil merkte maar inmiddels doet ze het zonder ook redelijk.

lisa heeft een giga tandvlees ontsteking. Bij de ha en tandarts geweest en lag niet aan het poetsen. Twee kiezen zag je niet eens meer. Nu ab lidocaine pcm en indien nodig af en toe een zetpilletje diclofinac. Ze huilt en jengelt heel de dag en wil niks in haar mond dus drama met ab. Zalf en poetsen. Germ...
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_143276744
Hoe Komt ze dan aan een tandvleesontsteking?

Hoe gaat het nu met slapen PE?

Hoe ging het verder op de opvang Olivia? Jij er een goed gevoel bij?

Wat duren die schoolvakanties lang zeg.... }:|
pi_143277066
Hieronog geen last van de vakantie.

Het was nog huilen bij weg brengen maar se was snel weer aan het spelen. Ze had overdag al gevraagd wanneer ze weer mocht komen en wilde niet mee naar huis. Goed teken toch?
pi_143277232
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Troeta het volgende:
Hoe Komt ze dan aan een tandvleesontsteking?

Hoe gaat het nu met slapen PE?

Hoe ging het verder op de opvang Olivia? Jij er een goed gevoel bij?

Wat duren die schoolvakanties lang zeg.... }:|
de tandarts denkt door een virusje ofzo maar echt een oorzaak hebben we niet gevonden. Inmiddels gaat het een stuk beter
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:12:43 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_143277330
:D Sterkte Troeta. Wanneer beginnen de scholen weer?

Fijn dat het beter gaan Sam.

En ook bij jou Olivia.

Hier echt een peuter de laatste tijd. Gaat om "niks" compleet door het lint, is s avonds ineens vaak wakker en wil dan boekjes lezen, water drinken en nog meer boekjes lezen en is heel bijdehand.

Dat laatste is trouwens wel grappig O+

Sowieso moet hij wennen aan het feit dat zijn zusjes "ineens" lopen. Enerzijds vindt hij dat heel leuk maar het is ook weer raar want ze lopen hem soms letterlijk in de weg.

En hij praat als een malle maar als hij iets niet weet dan noemt hij het een "puh" _O-
pi_143281601
Sam wat sneu zo'n heftige ontsteking! Hoe is het inmiddels met jou na je maagoperatie? Volgens mij zag ik op de foto's van laatst dat je zeker in je gezicht veel smaller bent.

PE, slaapissues zijn _niet_ fijn.

Troeta, kan me best voorstellen dat 6 weken vakantie best lang is. Sterkte!

Hier gaat alles zijn gangetje. Slapen gaat juist een stuk beter, hij lijkt (afkloppen) nu eindelijk de doorslaapknop gevonden te hebben. Laatste tijd toch 4-5 nachten per week. En vanochtend uitgeslapen tot 8.10! O+

Hij is zo aandoenlijk ook. Roept om de haverklap "kijk nou mama!", als hij weer wat moois, bijzonders of de 10e vrachtauto ziet. Loopt met een pakje drinken naar onze oude poes en vraagt: "wil je ook een slokje drinken bolly?" (=Bobby) Of gister, pakt hij zijn stinkende luieremmer op, loopt naar de andere kat en zegt: "Kijk Hobbesje, is een emmer!". En mijn buik krijgt soms kusjes en knuffels (ok, soms ook stompen :')) en als we vragen wat er in mama's buik zit, is het antwoord: "kleine kindje in!"

Peuters zijn zo leuk! O+
Dat hij ook dagen heeft waarin hij continu knijpt, bijt en slaat, vergeet ik op deze fijne dagen gewoon even ;)

Vandaag ook een beetje pech, want 2x een tand door de lip gevallen ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143291546
PE de blauwe trein die hij vast heeft, dat is Chuggington.
Balen van de slaapisuues. Hopelijk zijn ze gauw opgelost.

Troeta schoolvakantie duurt wel lang ja. Hier nog 1 week en bij jullie ook?

Sam, beterschap voor Lisa. Hopelijk voelt ze zich gauw beter.

Olivia zeker een goed teken.

Kyara praten als een malle klinkt goed. En hij heeft er waarschijnlijk nu of binnenkort ook last van dat zijn zusjes nog beter bij zijn spullen kunnen. Het went ook wel weer. Kan hij snel ook nog leuker met ze samen spelen.

Phaidra, wat klinkt dat fijn en lief O+

Hier ook helemaal verliefd op mijn manneke. Hij krijgt een van zijn laatste tanden, rechts boven achter (hij mist nog 4). Maar ondanks dat is gelukkig het eczeem aan het wegtrekken. Hij praat zo geweldig, complete vragen met 6 woorden: "wat heeft J in zijn mond?". Hier ook slaapdrama's gehad en dit weekend niet meer s'middags laten slapen. Om 20 uur s'avonds was hij dan doodmoe knockout en sliep super. Aan de andere kant vind ik hem nog te klein voor zonder middagslaapje en was voor mij ook fijn voor huishouden en quality time met de grote.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_143292333
Hier gaat het verder redelijk goed. Ben nu 55 kilo kwijt en hoop op nog 10-20 maar mag al niet zeuren haha. Van maat 58/60 naar nu 46/48.

Lisa praat ook al veel complete zinnenetjes en morgenochtend gaan we tekenen voor ons eigen huis. Drukke 1.5 week en dan hebben lisa en ik ons eigen plekje.
pi_143315507
Sam 55 kilo !!! Das veel :D
Fijn dat het ok gaat.

Petje van Tinu gemist

Kleine van Phaidra heeft mijn meisje al lief achternagerend O+
En de nieuwe peuter van SE is ook al begroet O+

Middagslaapje overslaan doen we hier alleen als we echt een dag op pad zijn. Verder echt nog nodig.

Veel bijgelezen over slapen, poepen, opvang, verjaardagen.....................

O+
pi_143315913
Super leuk zo'n peuter O+
Maar ehhhhhhhhhhhhh, wel intensief ! En dan heb ik ( naar horen zeggen) echt een makkelijke meid :D

Vandaag op de markt ging ze op de grond liggen. "mama, slapen hier goed ?" ;)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:42:33 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_143348845
Whaha, al die peuterverhalen. Zo grappig. Hier een mooie ook: ventje probeert alles om bij ons in bed te komen. Vanmorgen vanaf 6 uur van alles geprobeerd. Na de zoveelste keer wegsturen is-ie zogenaamd zijn knuffel vergeten. Mooi excuus om tussen ons in te kruipen! Kijkt-ie me aan terwijl hij lekker wegkruipt: 'was dat nou zo moeilijk mama?' . !!!
pi_143349350
Nee, nog 3 weken vakantie!!! En dan moet ik ws. huilen omdat mijn meisje naar de peuterspeelzaal gaat en Mex naar de basisschool, maar we missen het ritme zo.

Klinkt goed Olivia, leuk als ze graag gaan.

gefeliciteerd met jullie huisje sam!
pi_143355162
Dan kom ik je troosten Troeta O+
pi_143355624
Wel herkenbaar hoor troeta ik vind de vakantie heerlijk maar de ritme straks is ook wel fijn. Gelukkig gaan we volgende week nog op vakantie en als we terug komen gaat hij na het weekend naar school.

nog vier nachten en ik heb een kleuter :o

vandaag bij Fannetje gespeeld althans de kids :D
leuk om te zien dat ze aan elkaar gewaagt zijn.
en morgen de volgende mini meet met Pessie.
pi_143357879
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef As1981 het volgende:
Wel herkenbaar hoor troeta ik vind de vakantie heerlijk maar de ritme straks is ook wel fijn. Gelukkig gaan we volgende week nog op vakantie en als we terug komen gaat hij na het weekend naar school.

nog vier nachten en ik heb een kleuter :o

vandaag bij Fannetje gespeeld althans de kids :D
leuk om te zien dat ze aan elkaar gewaagt zijn.
en morgen de volgende mini meet met Pessie.
Leuk As !
pi_143367751
Kz Middagslaapje is ook fijn.

Aventura creatief ventje heb je.

Troeta een ritme is ook erg fijn. Maar geniet dan nog maar even van de vele tijd met je kids.

As wow nog maar 3 nachten en dan een kleuter. Leuk al die speelafspraakjes.

[ Bericht 29% gewijzigd door Tinuviel op 13-08-2014 19:43:05 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_143368346
Tinu O+
pi_143369602
As al bijna en kleuter O+ :o
geniet nog maar fijn van jullie vakantie!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:55:10 #195
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143371432
Jeetje As, bijna een kleuter. Dat klinkt nog zo ver weg.

Anouk heeft een soort van bultjes/pukkeltjes op haar doos en nu ook op haar billen. Al best een poos (2 weken ofzo), dacht eerst warmte uitslag, maar zo warm is het nu niet meer :? En het lijken er wel weer meer te worden? Ik had wel andere luiers (franse), maar nu weer andere, en dat maakt ook geen verschil.
Weet nu even niet wat te doen. Huisarts? Ze heeft er zelf geen last van, jeukt niet ofzo. Iemand een idee?
pi_143393144
Susie, hier gelukkig weinig ervaring met uitslag. Misschien toch broeierig ? Welleda billen crème helpt hier om het lekker zacht te houden.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:46:19 #197
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143393397
Ik heb dus ook weinig ervaring met uitslag ;) Ik heb het voor nu even voorzichtig gewassen en ingesmeerd met bepanthen. Dat was wat ik in huis had. Morgen moet ik zelf naar de ha, vraag ik gelijk even advies. Om Anouk gelijk mee te nemen vond ik niet zo'n goed plan. Als zij zegt toch even langskomen, dan doen we dat uiteraard.
pi_143393509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef Susie het volgende:
Ik heb dus ook weinig ervaring met uitslag ;) Ik heb het voor nu even voorzichtig gewassen en ingesmeerd met bepanthen. Dat was wat ik in huis had. Morgen moet ik zelf naar de ha, vraag ik gelijk even advies. Om Anouk gelijk mee te nemen vond ik niet zo'n goed plan. Als zij zegt toch even langskomen, dan doen we dat uiteraard.
Top !
pi_143394818
Dat had R een keer zo'n rare uitslag met witte puntjes bij dr doos. Was een schimmel infectie! ze had toen ook geen last ofzo..we hebben crème gekregen weet niet meer welke.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_143396680
Noemen jullie het "doos" ja ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')