Dacht ik ook al idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:46 schreef danic het volgende:
[..]
Nee zoals ik het lees heeft Sam ADHD en BPS. ADHD kan op zijn vroegst worden vastgesteld vanaf 4 jaar. Daarvoor kun je wel dingen signaleren maar een diagnose wordt er niet gesteld.
Moet je niet af en toe een middagslaapje overslaan Susie, dat helpt hier wel eens soms.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:57 schreef Susie het volgende:
[..]
Dacht ik ook al idd.
Nou Bar, ik wou dat Anouk eens heel moe was... gisteren sliep ze pas tegen 21.30 en vanmorgen was het weer 6 uurDaar word ik een beetje moe van zeg maar
![]()
En zo te lezen word Roy wel lekker verwend voor zijn verjaardag!
Toffe oplossing!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Troeta het volgende:
dank jullie!!
Ik heb al iets op de driftbuien gevonden! Als ze gaat gillen en stampen,maak ik een foto en dan zegt ze CHEESE en gaat lachen en daarna komt ze foto's kijken,haha. Gek kind is het wel hoor..
Melatonine werkt alleen met inslapen toch?
Gaat ze wel weer slapen als ze wakker is om 12 uur of is het dan een paar uur keten?
lisa heeft ze ook heel lang gehad maar dan de time release omdat de gewone al snel uitgewerkt zijn aangezien die eigenlijk puur voor het inslapen zijn. Duurde een week of 2,3 eer we verschil merkte maar inmiddels doet ze het zonder ook redelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef PureEvil het volgende:
Leuke fotos sam en troeta! (en gefeliciteerd)
Die van tinu heb ik gemist :/
TJ, fijne vakantie!
Hier al 3 dagen dat ze 's nachts rond 12 uur wakker wordt, heel vervelend....
In de vakantie heeft ze bij ons in bed geslapen, en dat heeft ze afgelopen 3 dagen ook gedaan.....Niet zo leuk, want dat slaapt toch wat minder relaxt.....(onze slaapkamerdeur kan niet op slot om een of andere vage reden...)
Heb wel melatonine tabletjes gehaald, en hopelijk gaat dat werken...
de tandarts denkt door een virusje ofzo maar echt een oorzaak hebben we niet gevonden. Inmiddels gaat het een stuk beterquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Troeta het volgende:
Hoe Komt ze dan aan een tandvleesontsteking?
Hoe gaat het nu met slapen PE?
Hoe ging het verder op de opvang Olivia? Jij er een goed gevoel bij?
Wat duren die schoolvakanties lang zeg....
Leuk As !quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef As1981 het volgende:
Wel herkenbaar hoor troeta ik vind de vakantie heerlijk maar de ritme straks is ook wel fijn. Gelukkig gaan we volgende week nog op vakantie en als we terug komen gaat hij na het weekend naar school.
nog vier nachten en ik heb een kleuter
vandaag bij Fannetje gespeeld althans de kids
leuk om te zien dat ze aan elkaar gewaagt zijn.
en morgen de volgende mini meet met Pessie.
Top !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef Susie het volgende:
Ik heb dus ook weinig ervaring met uitslagIk heb het voor nu even voorzichtig gewassen en ingesmeerd met bepanthen. Dat was wat ik in huis had. Morgen moet ik zelf naar de ha, vraag ik gelijk even advies. Om Anouk gelijk mee te nemen vond ik niet zo'n goed plan. Als zij zegt toch even langskomen, dan doen we dat uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |