abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142839941
Susie welkom terug. Dora/diego is natuurlijk ook heel leuk. Dora/diego onderbroeken dan maar?

Slapen is hier ook wel een issue ze roept veel. Water/plassen/kus/knuffel/verkouden enz enz. Als ze te hard roept wordt sac er wakker van. Dus daarom ga ik er eerder heen dan eigenlijk zou willen.

Mijn moeder was gisteren jarig en die wilde graag een bbq. Sac hield het goed vol maar toch in bed gelegd en ean wilde om 19:45 zelf ook naar bed. Toen besloot ik ook maar te blijven slapen. Lamp moest aanblijven van ean maar bloedheet op zolder dus ook het raam open nu zit ik onder de muggenbulten :-(

En ean moest nog 3 keer drinken 's nachts dat wordt nog leuk op vakantie dan slapen we met zijn allen in de camper
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:18:18 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142840161
Ze heeft al Dora onderbroeken :D Ach, maak mij er verder niet druk om, komt wanneer het komt.

Ik haat muggen! Op vakantie wonderbaarlijk genoeg maar 1 mug hoeven dood te meppen? En dan zaten we nog wel aan een meer...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_142840203
Thuis hebben wij nieuwe kozijnen mer horren. Dus raam kan gewoon open. Maar dat hebben mijn ouders niet. Ik overleef het wel en ze pakken altijd mij dus ean is niet gestoken *O*
pi_142840606
Bah, muggen :{w

wij hadden hier ook een tijdje een vicieuze cirkel met laat slapen - laat wakker - laat middagslaapje - laat slapen... Nu is hij weer wat vroeger wakker, want hoe fijn ik langer slapen ook vind, even een uurtje tijd voor mezelf/ons 's avonds vind ik waardevoller.

Hebben jullie peuters ook zo'n goed gevoel voor humor? 8-) De mijne lacht zich sinds kort ka-pot als ik naar zijn buik wijs en zeg dat daar zijn snavel zit. "Nee mama! Voooogels hebben een snavel, wij hebben een navel _O- " Het is elke dag weer hilarisch ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_142858164
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 07:11 schreef Vanyel het volgende:
Een dieet voor graspollenallergie? Dat is een luchtwegallergie, ik zou dan eerder aan pillen of inhaleerdingen denken.
Vanyel as vrijdag heb ik de afspraak bij de ha om de behandeling te bespreken. Ik denk dat we ook medicijnen krijgen. Op het internet heb ik wel gelezen, dat naast medicijnen een aangepast dieet kan helpen omdat er een kruisrelatie is tussen graspollenallergie en bepaalde voedingsmiddelen zoals bijvoorbeeld pinda's, tomaat, meloen en nog 1 of 2 meer.

Ferrari vervelend van de muggen.

Susie ik duim, dat je dochter gauw weer wat makkelijker gaat slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_142858651
Het toeval wilde dat mini vannacht tussen 4.30 en 5.15 klaarwakker was na een nachtmerrie, maar vervolgens uitsliep tot 8.30. Mooi moment om een dagje zonder middagslaap te doen :). De dag kwam hij goed door, wel even rond 14 uur in zijn ogen wrijven en vragen om naar bed te gaan. Toen zijn we samen op het grote bed gaan liggen en hebben we uitgerust (niet geslapen). Na een half uur / 3 kwartier ging het weer. Na het eten wilde hij eigenlijk meteen naar bed ( :o!), maar toen zijn we eerst nog samen in bad geweest. Eenmaal in bed heb ik dit keer zo ongeveer gedaan wat CS beschrijft. Ik ben nog 1x terug geweest na een minuut of 5, verder heb ik zijn roepen genegeerd (geen huilen, gelukkig). Toen gezegd dat had nu tijd was om te slapen, dat ik snapte dat hij dat niet leuk vond, maar dat er morgen weer een nieuwe dag was (mini vulde toen zelf al aan: leuke dingen doen!). Nog geen 2 minuten later was het stil!

Dus vandaag een klein succesje *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142864604
Wat fijn Phaidra! *O* Gezellig, samen rusten O+ Ook fijn voor hem om eens te ervaren hoe dat is, dat je zo moe bent dat je naar bed wilt ;)

Hier ging het vandaag ook best goed, nog even een verdrietje want meneer wilde een broodje smeerworst :+ En daarna nog even huilen omdat hij nog bij het baby'tje wilden kijken (de buren hebben een paar dagen geleden een kindje gekregen en daar mocht hij vanmiddag even kijken O+ ) maar toen ik uitlegde dat het baby'tje ook lekker ging slapen in net zo'n kamertje als hij, was het weer goed. Hij wilde alleen nog even weten of de buren ook wel een trap hebben, anders kunnen ze niet naar beneden :')
pi_142864793
Voor Phaidra en I's succesje *G*

CS wat fijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_142914470
Volgens mij heeft Soesa een peuter! *O*
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:32:52 #110
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142914716
:D, dat klopt O+!

Hai, ik heb een peuter en dat zullen we merken ook ^O^ . Ik lees hier meteen mee voor de tips over tijdrekken bij het naar bed gaan :D
pi_142914885
Welkom Soesa!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142915291
Ha, die dame heeft het grote Peuters voor Dummy's-boek stiekem al gelezen dus? :D

Mijn peuter gisteren tegen mij: "Lieverd? Wat ga je doen?" Ik smolt :@ O+
pi_142918076
Welkom bij de grote peuters Soesa!!

Moet je zelf ook om 6 uur op Susie? Wij hadden dat ook een tijdje met Mex, hij stond gewoon te vroeg op om de dag door te komen. Dus zijn steeds langer blijven liggen. Hij kan dat nog niet echt goed, maar soms valt hij nog wel even een uurtje in slaap bij ons in bed.
Zijn ritme is nu wel wat verschoven. Hij staat nu rond 7 uur op en rond 20.30 naar bed.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:48:49 #114
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142918216
Welkom Soesa! *O*

We hebben nog vakantie, dus hoef niet vroeg op nu ;) Maar als ik moet werken en ervoor wil zorgen dat ze niet zonder iets te eten de deur uit gaat, moet ze zeker half 7 op. Ik sta idd 6 uur al op dan.
Gisteren heeft ze 's middags niet geslapen, lag er zo rond half 8 in en toch half 7 wakker (6 uur eerste geluidje overigens). Kijken of ze zo wil slapen en anders maar niet.
Ze was/is wel weer lekker dwars vandaag }:| En als ze dan iets doet wat niet mocht: "sorry mamma" O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:50:42 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142918263
Lief is dat hè CS. Anouk zegt ook vaak lieffie.
Tegenwoordig roept ze wel eens Suuhuuus.... tja, dat wil ik dan weer niet. Het is gewoon mama voor haar. :P
pi_142919049
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:50 schreef Susie het volgende:
Lief is dat hè CS. Anouk zegt ook vaak lieffie.
Tegenwoordig roept ze wel eens Suuhuuus.... tja, dat wil ik dan weer niet. Het is gewoon mama voor haar. :P
Zoë zegt wel de naam van haar Papa maar mijn naam heeft ze nog nooit gezegd.

Mijn koosnaampje hier thuis is mopper. En dat zegt ze dan wel weer vaak. Mopper kan ik helpen? Mopper ik vind je lief! Mopper ik houd van je O+

Morgen gaan we op vakantie maar ze had hoofdpijn dus even langs de dokter. Heeft mevrouw oorontsteking :') Goed tijdstip ook.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_142920075
Soesa welkom en gefeliciteerd met je peuter.
Ean noemt mij ook weleens bij mijn naam, dat klinkt zo gek en liever heb ik dat ook niet.

Tally beterschap voor je dame.

Ean is ook wat dwars deze week. Gisterenmiddag heeft ze even geslapen want ze kwam niet eens aan spelen toe zo moe was ze. En net hebben we cakejes gebakken maar de laatste lading ging niet goed heel mijn keuken voor rook het stinkt nu nog. En ean wil per se een cakeje daarvan en nu is ze boos dat dat niet gaat.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:01:05 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142920305
Niet handig Tally, maar goed dat je toch even langs ha bent geweest! Hoop dat ze snel is opgeknapt! :*

En Mopper :D

Hier ligt ze er nu net in, met veel gemopper, maar de middag zonder slaap is nog echt te lang.
pi_142921083
Sonnetje en Soesa welkom *O*

Ben halverwege met bijlezen. Ja ik heb een peuter dus :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_142921504
De oudste noemt me regelmatig "mama voornaam" prima wat mij betreft.
Ze is wat moe de laatste dagen dus weer even naar bed overdag, waar ze zelf om vraagt trouwens. En wat beter op dr voedsel inname letten. Op alleen 2 korstjesbrood zou ik het ook niet redden.
pi_142922200
Hier ook zo. Zou het met het weer te maken hebben? Ze is lamlendig, hangerig en moe!
Gisteren sliep ze ook uit tot 08.30 dus dacht dat het daarmee misschien een beetje opgelost was. Maar helaas....rond 16.30 was ze op. Om 17.00 lag ze onder een dekentje 8)7 televisie te kijken.

Ik ben vanmiddag met haar gaan winkelen. Echt shoppen, inclusief lunch op het terras O+
Echt zo tof. Eerst ff wat bij de Hema gehaald en daarna wintershoppen bij de h&m. Omdat ze een beetje tussen twee maten zit moest ze van mij alles passen. Dat was een avontuur! En leuk dat ze het vond.
Maar alles dus in maat 98/104. Vind het wel groot ineens, maar 92 kan echt niet meer.

Ff een gekke vraag, maar zijn er meer kindjes (ik weet niet jongetjes het doen, maar kan me er wel iets bij voorstellen) die, nu ze geen luier meer dragen maar een onderbroekje, steeds zitten te 'graaien'.
Eva zegt vaak dat ze jeuk heeft of haar onderbroek niet goed zit.
Nu heb ik dus bij de Hema en h&m boxershortjes gekocht O+ in de hoop dat dit het oplost.
Herkenning??

Gaat het niet over dan wil ik er toch eens mee naar de huisarts. Ff kijken of het geen infectie is ofzo. Maar ze doet dit nu al zo lang....en ik zie niks geks.
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:05:16 #122
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_142922389
O. plukt en graait met luier en zonder luier. Het liefst houdt hij 'm de hele dag vast.
Maar ja jongen dus vrij normaal denk ik :')
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_142922400
Hier draagt ze alleen boxers of hipsters. Anders snijdt het tussen haar billen of in haar liezen en graait ze idd de hele dag in haar broek om dr slipje goed te trekken.
pi_142922429
:D
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ze doet het ook in het openbaar (net op het terras bijvoorbeeld) en haar vingers ruiken soms gewoon :@
pi_142922455
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef Tally het volgende:
Hier draagt ze alleen boxers of hipsters. Anders snijdt het tussen haar billen of in haar liezen en graait ze idd de hele dag in haar broek om dr slipje goed te trekken.
Ah zie je....dan hoop ik dat dit de oplossing is.
pi_142922886
Schimmeltje al uitgesloten danic? Komt zo vaak voor.
pi_142922938
Mopper O+

En wat leuk Danic, samen shoppen O+ Wat worden ze dan opeens groot, als ze zulke activiteiten samen kunt ondernemen.

M noemt me eigenlijk nooit bij mijn voornaam, ik denk dat hij die zelden hoort ook. Hij neemt wel ook andere koosnaampjes over. Laatst riep mijn lief mij vanuit de woonkamer terwijl ik boven was met "Engelchen?" (jaja :@ :') ) waarop ik zo'n droog klein stemmetje naast haar hoor: "Engeltje is boven Esse" :+
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:39:22 #128
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142923529
_O- CS :D

Kleine papegaaitjes O+. E. noemt mij ook nooit bij m'n voornaam, die is ook vrij lastig denk ik :+. Ze noemt haar vader af en toe wél bij zijn (afgekorte) voornaam en dat gaf laatst zo'n zelfde situatie als bij jou :D. Ik riep: P? Ben je er nog? (ik had niet gehoord of hij nou al weg was of niet). Zegt E heel droog: 'P is werken mama'.

En dank voor het welkom! Ik moet er nog een beetje aan wennen dat E nu een heuse peuter is. Maar aan de andere kant, we waren het dreumestopic al behoorlijk ontgroeid.
pi_142923904
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef Troeta het volgende:
Schimmeltje al uitgesloten danic? Komt zo vaak voor.
Nee maar ik betwijfel of dat het is omdat ik niks geks zie of ruik.
Maar als het met de boxershortjes niet minder wordt ga ik wel naar de ha.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:04:37 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142924440
Anouk heeft er een handje :') van om als ik haar luier af doe te gaan graaien. En als ze alleen een onderbroek aan heeft, is het idd afhankelijk van welke ze aan heeft, nu jullie dat zeggen. Bij een boxer heeft ze dat idd dus niet.
pi_142924866
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:04 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft er een handje :') van om als ik haar luier af doe te gaan graaien. En als ze alleen een onderbroek aan heeft, is het idd afhankelijk van welke ze aan heeft, nu jullie dat zeggen. Bij een boxer heeft ze dat idd dus niet.
Die van 1 doet dat ook :')
Luier af en graaien. Onder de douche en graaien :')
pi_142925056
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Die van 1 doet dat ook :')
Luier af en graaien. Onder de douche en graaien :')
Of dr speen erin frotten :X
pi_142925099
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef danic het volgende:

[..]

Of dr speen erin frotten :X
Niet dr speen. Voor de rest alles wat ze tegen komt :')
pi_142925308
Ik dacht dat alleen jongetjes zo genitaalgeobsedeerd waren. Wat een deceptie :D

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
_O- CS :D

Kleine papegaaitjes O+. E. noemt mij ook nooit bij m'n voornaam, die is ook vrij lastig denk ik :+. Ze noemt haar vader af en toe wél bij zijn (afgekorte) voornaam en dat gaf laatst zo'n zelfde situatie als bij jou :D. Ik riep: P? Ben je er nog? (ik had niet gehoord of hij nou al weg was of niet). Zegt E heel droog: 'P is werken mama'.

:D Die toon ook he? Zo'n 'duuuuuh, doet niet zo suf'-toontje.
pi_142925353
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik dacht dat alleen jongetjes zo genitaalgeobsedeerd waren. Wat een deceptie :D

[..]

:D Die toon ook he? Zo'n 'duuuuuh, doet niet zo suf'-toontje.
De oudste had dat niet op jonge leeftijd. Nu wel :')

De jongste zodra ze iets beet kon pakken. Wil ook regelmatig met een luierdoekje haar eigen bloemetje (zo noemen wij dat nu) en billen schoonmaken :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:04:03 #136
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142931536
Vind het nu ook weer prettig om te lezen dat Anouk niet de enige is... :D
pi_142932746
Welkom Soesa en Sonnetje met jullie peuters. En gefeliciteerd *O*

Tally beterschap voor je dochter!

Hier ook een papegaai. Ik vertelde dat ik de wasmachine aan had gedaan en manlief zei: oh dankjewel. Klinkt het echo van peuter "oh dankjewel". Soms als ik oets vertel zegt hij ook "oh" met uiterste verbazing.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:53:23 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142935915
Ik moest van Anouk een tutteldoek met een uil haken. Dat schoot volgens mevrouw niet op (gisteravond uil al klaar en vanavond het doekje) dus gisteravond zei ik: "ik kan niet toveren" Vanmiddag was ik met de doek bezig. "Nog niet klaar mama? Je kan niet toveren hè?" O+
pi_142984932
ik ben nog veel te weinig op het forum hier maargoed heb dan ook een groot deel op facebook. lisa doet het super goed praat vlot en danst en springt door haar leventje. vorige week een lekker weekje met haar half zusje gehad hiet twee keer efteling en een twee keer zwembad logeren bij vriendinnetje en kermis met oma en opa. nu weer even terug in ritme want volgende week 12 aug gaan we tekenen voor ons flatke van 100m2 en bijzondere bijstand is ook goedgekeurd!

her wel diagnose ADHD en BPS en nog wat dingen maar daar werk ik hard aan en komt helemaal goed.
vanavond even bijlezen naar hoe het hier gaat! trots op haar grote bed!

[ Bericht 24% gewijzigd door Sam1993 op 02-08-2014 11:51:09 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:55:18 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_142986624
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef laziness het volgende:
O. plukt en graait met luier en zonder luier. Het liefst houdt hij 'm de hele dag vast.
Maar ja jongen dus vrij normaal denk ik :')
Hier ook. Zowel de jongste als de oudste.
Jongste slaapt om die reden nu weer met romper, anders is het bed nat. Maar ook die maatregel is niet meer afdoende (want ik heb alweer 2 dagen bed kunnen verschonen) dus vanavond gaat hij weer in jumpsuit :X
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:57:33 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_142986678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef danic het volgende:
:D
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ze doet het ook in het openbaar (net op het terras bijvoorbeeld) en haar vingers ruiken soms gewoon :@
'Gewoon' 100.000 keer zeggen 'handen uit de broek'
Dat zeggen wij zo'n beetje de hele dag: hand uit je broek, vinger uit je neus etc ;)
pi_142994123
Onzr kat is vandaag overleden. Zegt ean niet huilen mama ze laten Zorro inslapen :'(
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:45:57 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_142995146
Och ferrari, wat sneu...
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:14:42 #144
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_142995828
Hai. Wij zijn er ook weer

//Vakantiemodus AAN
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:24:41 #145
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_142996057
ferrari, sterkte met t verlies van je kat :/
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:42:28 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142996538
Sterkte FR :*

Leuke foto's Sam. Maar heeft Lisa ADHD? Kunnen ze dat zo jong al vast stellen dan?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:44:06 #147
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142996569
En welkom terug PE :W Is dat christel? Had haar niet herkend!
pi_143000258
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:42 schreef Susie het volgende:
Sterkte FR :*

Leuke foto's Sam. Maar heeft Lisa ADHD? Kunnen ze dat zo jong al vast stellen dan?
Nee zoals ik het lees heeft Sam ADHD en BPS. ADHD kan op zijn vroegst worden vastgesteld vanaf 4 jaar. Daarvoor kun je wel dingen signaleren maar een diagnose wordt er niet gesteld.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 augustus 2014 @ 21:50:28 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143000383
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:46 schreef danic het volgende:

[..]

Nee zoals ik het lees heeft Sam ADHD en BPS. ADHD kan op zijn vroegst worden vastgesteld vanaf 4 jaar. Daarvoor kun je wel dingen signaleren maar een diagnose wordt er niet gesteld.
de officiele diagnose wordt vaak zelfs pas vanaf zeven jaar gesteld (kreeg die waarschuwing afgelopen maand nog van de kinderpsych waar ik jan onder behandeling heb lopen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143001062
Ja goed. Misschien was mijn reactie was kort. Maar ik bedoelde ermee te zeggen dat het pas op zijn vroegst kan. Maar dan moeten alle signalen wel meer dan duidelijk zijn.
In het meest 'gunstige' geval zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')