Vanyel as vrijdag heb ik de afspraak bij de ha om de behandeling te bespreken. Ik denk dat we ook medicijnen krijgen. Op het internet heb ik wel gelezen, dat naast medicijnen een aangepast dieet kan helpen omdat er een kruisrelatie is tussen graspollenallergie en bepaalde voedingsmiddelen zoals bijvoorbeeld pinda's, tomaat, meloen en nog 1 of 2 meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:11 schreef Vanyel het volgende:
Een dieet voor graspollenallergie? Dat is een luchtwegallergie, ik zou dan eerder aan pillen of inhaleerdingen denken.
Zoë zegt wel de naam van haar Papa maar mijn naam heeft ze nog nooit gezegd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:50 schreef Susie het volgende:
Lief is dat hè CS. Anouk zegt ook vaak lieffie.
Tegenwoordig roept ze wel eens Suuhuuus.... tja, dat wil ik dan weer niet. Het is gewoon mama voor haar.
Ah zie je....dan hoop ik dat dit de oplossing is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef Tally het volgende:
Hier draagt ze alleen boxers of hipsters. Anders snijdt het tussen haar billen of in haar liezen en graait ze idd de hele dag in haar broek om dr slipje goed te trekken.
Nee maar ik betwijfel of dat het is omdat ik niks geks zie of ruik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef Troeta het volgende:
Schimmeltje al uitgesloten danic? Komt zo vaak voor.
Die van 1 doet dat ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:04 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft er een handjevan om als ik haar luier af doe te gaan graaien. En als ze alleen een onderbroek aan heeft, is het idd afhankelijk van welke ze aan heeft, nu jullie dat zeggen. Bij een boxer heeft ze dat idd dus niet.
Of dr speen erin frottenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van 1 doet dat ook
Luier af en graaien. Onder de douche en graaien
Niet dr speen. Voor de rest alles wat ze tegen komtquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
CS
Kleine papegaaitjes. E. noemt mij ook nooit bij m'n voornaam, die is ook vrij lastig denk ik
. Ze noemt haar vader af en toe wél bij zijn (afgekorte) voornaam en dat gaf laatst zo'n zelfde situatie als bij jou
. Ik riep: P? Ben je er nog? (ik had niet gehoord of hij nou al weg was of niet). Zegt E heel droog: 'P is werken mama'.
De oudste had dat niet op jonge leeftijd. Nu welquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik dacht dat alleen jongetjes zo genitaalgeobsedeerd waren. Wat een deceptie
[..]Die toon ook he? Zo'n 'duuuuuh, doet niet zo suf'-toontje.
Hier ook. Zowel de jongste als de oudste.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef laziness het volgende:
O. plukt en graait met luier en zonder luier. Het liefst houdt hij 'm de hele dag vast.
Maar ja jongen dus vrij normaal denk ik
'Gewoon' 100.000 keer zeggen 'handen uit de broek'quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef danic het volgende:
![]()
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ze doet het ook in het openbaar (net op het terras bijvoorbeeld) en haar vingers ruiken soms gewoon
Nee zoals ik het lees heeft Sam ADHD en BPS. ADHD kan op zijn vroegst worden vastgesteld vanaf 4 jaar. Daarvoor kun je wel dingen signaleren maar een diagnose wordt er niet gesteld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:42 schreef Susie het volgende:
Sterkte FR![]()
Leuke foto's Sam. Maar heeft Lisa ADHD? Kunnen ze dat zo jong al vast stellen dan?
de officiele diagnose wordt vaak zelfs pas vanaf zeven jaar gesteld (kreeg die waarschuwing afgelopen maand nog van de kinderpsych waar ik jan onder behandeling heb lopen)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:46 schreef danic het volgende:
[..]
Nee zoals ik het lees heeft Sam ADHD en BPS. ADHD kan op zijn vroegst worden vastgesteld vanaf 4 jaar. Daarvoor kun je wel dingen signaleren maar een diagnose wordt er niet gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |