abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143461534
Aaaaa. Maandag gaat de dame gewoon naar school. Net een mailtje gehad dat ze inderdaad 1,5 week eerder mag beginnen om meteen mee te stromen het nieuwe jaar in. Nu heb ik dus 2 kleuters. Wanneer is dat gebeurd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143461540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:46 schreef As1981 het volgende:
Dat is echt echt heel erg snel kleinzusje.
Van af 1,5 jaar !
Niet te geloven toch ?
Plassen nog overal.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143461576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef Ticootje het volgende:
Aaaaa. Maandag gaat de dame gewoon naar school. Net een mailtje gehad dat ze inderdaad 1,5 week eerder mag beginnen om meteen mee te stromen het nieuwe jaar in. Nu heb ik dus 2 kleuters. Wanneer is dat gebeurd?
Niet te geloven !
Ga je echt voor een 4e ?
pi_143461642
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:02 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Niet te geloven !
Ga je echt voor een 4e ?
Daar zijn er 2 voor nodig ;)
De afspraak is dat ook bram eerst naar school moet zijn. Het gaat nu best lekker op het werk ook, ik wil er niet volgend jaar een paar maanden uit.
pi_143461666
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Van af 1,5 jaar !
Niet te geloven toch ?
Plassen nog overal.
Gaaf hoor zo vroeg al. Dat zie ik kyan nog niet doen :D

Wauw Tico wel fijn dat ze gelijk mee mag.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:04:52 #281
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143461681
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

We zijn nog bezig met diagnostiek.

Fr, ze heeft 1 test gehad, scoorde daarop vrij ernstig achter op taalgebruik. Het is niet helemaal duidelijk of dat echt de situatie is of ook een matige momentopname. De score was slecht genoeg om verder te gaan met een algeheel ontwikkelingsonderzoek om te kijken of het alleen taal is of meer.

Maar de positieve kant, na een jaar min of meer stil staan is ze zich de laatste maanden eindelijk weer aan het ontwikkelen. Zowel sociaal (ze zegt wel eens iets tegen een vreemde! :o) En dat is de bom!
Heb je de test zelf aangevraagd (kan dat?) of gaat dat via de psz/school? Dat hun zeggen, joh, er is wat met je kind? (klinkt bot, bedoel t niet zo ;) )

Rede da'k t vraag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143461874
Leyla loopt ook heel erg achter met praten. Maar lang leve de zorgverzekering die bepaald waar je zorg mag afnemen kan ik pas weer naar de logopedie met haar als we zijn overgestapt. Dan kan ze naar dezelfde die jen heeft. Zucht.
pi_143462260
As en Tico bijna kleuters!! :o *O* Spannend!

Roy, wat goed!! *G*

Vandaag peuter in de bocht. Papa en opa zijn aan het klussen. Papa loopt voorbij met wat gereedschap. Peuter roept verbaasd uit: BUURMAN & BUURMAN!! :o

Peuter komt aangelopen met puzzelstukjes. Ik zeg: "dat is de mama he?" (puzzel met mama en kindje bij de dokter). Toen mocht ik een schouderklopje in ontvangst nemen: "dat heb je goed gezien!" Proest! _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143462600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef Phaidra het volgende:
Peuter komt aangelopen met puzzelstukjes. Ik zeg: "dat is de mama he?" (puzzel met mama en kindje bij de dokter). Toen mocht ik een schouderklopje in ontvangst nemen: "dat heb je goed gezien!" Proest! _O-
_O-
Geweldig!

Alvast gefeliciteerd met de kleuters As & Tico!
pi_143462652
Eva staat ook een beetje stil qua zindelijkheid. Plast prima op de wc. Ze heeft 's nachts nog een luier om. Die is wisselend drijfnat tot minimaal gebruikt. En als ze wil poepen vraagt ze om een luier. Ik heb het idee dat dit laatste een combinatie van is van spannend zijn en gemakzucht.

Ik had het er namelijk een tijdje terug met haar over om te gaan oefenen, want...als ze over 9 maanden naar school gaat ( :o ) zal ze dat toch moeten kunnen, want de juf gaat haar billen niet afvegen.
Ze is erg met naar school gaan bezig, dus wilde eens kijken hoe ze dit zou oppakken. Overigens totaal geen druk van onze kant verder.
Zegt ze: "maar mama, ik kan dat wel hoor. Ik heb dat toch al wel eens gedaan? (klopt, 2x), dus als ik naar school ga ga ik op de wc poepen :')
Dat zegt ze dus nu tegen iedereen die ernaar vraagt. Fijn, als je goedbedoelde motivatie zo lekker omgebogen wordt in haar eigen voordeel.

Nog zoiets: vandaag was mijn moeder ziek die zou oppassen, dus de tante en oma van mijn vriend zouden oppassen. En omdat opa dat leuk vond, kwam hij ook (lekker met zijn drieën op 2 kinderen passen :+ ). Dus ik vertel dat aan Eva en vraag haar of ze oma en 'ouwe oma' wil helpen, omdat ze misschien niet weten waar alles staat.
Zegt ze: "ja maar mama, opa komt toch ook? Die weet wel waar alles staat, die kan wel helpen"
Zucht......
pi_143464181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:04 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Heb je de test zelf aangevraagd (kan dat?) of gaat dat via de psz/school? Dat hun zeggen, joh, er is wat met je kind? (klinkt bot, bedoel t niet zo ;) )

Rede da'k t vraag:

Huisarts, goed verhaal vertellen, verwijzing, audiologisch centrum. Ging heel soepel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:25:04 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143464757
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:57 schreef Kyara het volgende:
Mijn peuter ontdekte per ongeluk de verzameling van mijn man. Met auto's op schaal. 3 vitrinekasten vol. Die niet open mogen en waar hij zeker geen autootje van mag hebben.

:X :X :X
Pro-tip: Action, schaalmodelletjes, ¤ 2,59 en leuke ook....
Voor de peuter uiteraard :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 06:54:45 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143471493
As, gefeliciteerd met je kleuter! *O* Dat het maar een leuke dag zal worden!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143471503
As gefeliciteerd.

Ik ben wakker gemaakt door de kat :{ hij heeft mij schijnbaar gemist
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 16 augustus 2014 @ 07:14:39 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143471551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef danic het volgende:
Ik had het er namelijk een tijdje terug met haar over om te gaan oefenen, want...als ze over 9 maanden naar school gaat ( ) zal ze dat toch moeten kunnen, want de juf gaat haar billen niet afvegen.
Geert is nu al een half jaar zindelijk, maar bij poep moet hij nog steeds mij roepen. Zelf kan hij gewoon nog niet goed genoeg afvegen, en het is me (te vaak) gebeurt dat hij de hele wc-bril ondersmeerde. Nu weet ik dat de basisschool waar hij heen gaat, de leerkrachten niet zo heel moeilijk doen als ze zeggen dat ze moeten poepen, dan lopen ze vaak wel even mee.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143471574
Bedankt dames. Helaas was het vroeg, maar dat was te verwachten. Zo leuk om dat koppie te zien O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 16 augustus 2014 @ 07:23:36 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143471581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 07:21 schreef As1981 het volgende:
Bedankt dames. Helaas was het vroeg, maar dat was te verwachten. Zo leuk om dat koppie te zien O+
gefeliciteerd *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143471692
Gefeliciteerd!
pi_143471818
Gefeliciteerd *O*
pi_143471920
Gefeliciteerd As! *G* *G* *G* *G* 4 jaar!!
pi_143472012
Gefeliciteerd met je kleuter As!
pi_143472063
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pro-tip: Action, schaalmodelletjes, ¤ 2,59 en leuke ook....
Voor de peuter uiteraard :+
Hij heeft auto's genoeg ;)
Daar zit het probleem niet.

As, gefeliciteerd met je kleuter! w/
pi_143473146
As, gefeliciteerd met Yaro! Fijne dag vandaag.

en DJMO, dat we etiketten wel. Het was meer als motiverend praatje.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:11:43 #299
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143478070
gefeliciteerd As *O* *O* *O*
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:06:01 #300
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143480986
Gefeliciteerd met Yaro!
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo