Hier is het andersom. Kind is best groot voor haar leeftijd (in jan een meter, daarna niet meer gemeten), maar nog niet in staat om een gesprek te voeren of iets te vertellen. Wordt dus schromelijk overschat, mensen denken dat ze niet wil waar het er steeds meer op lijkt dat ze het gewoon echt niet snapt of kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha ja dat ook wel jaqua ontwikkeling is ze er echt al aan toe denk ik, ze heeft veel uitdaging nodig, ze is ontzettend bijdehand en ik heb t idee dat ze wellicht ook op een andere manier meer pienter is dan dr zus. Ziet sneller verbanden enzo, maakt zich snel dingen eigen. Maar ze is nog niet zo heel erg goed te verstaan en daarbij is ze straks wsl bijna een kop kleiner dan dr klasgenootjes dus ik ben benieuwd hoe dat gaat
ze houdt er niet van om opgetild te worden...
die kan dr lol op straks
Hè wat een zorgen zo Vanyel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier is het andersom. Kind is best groot voor haar leeftijd (in jan een meter, daarna niet meer gemeten), maar nog niet in staat om een gesprek te voeren of iets te vertellen. Wordt dus schromelijk overschat, mensen denken dat ze niet wil waar het er steeds meer op lijkt dat ze het gewoon echt niet snapt of kan.
De dochter van mijn man zijn directe collega had dat ook. Ze zat ook bij mijn oudste op het kdv. Ze was even groot, maar anderhalf jaar verschil. En zij had een taalachterstand. Veel mensen schatten haar ook verkeerd in. Ik geloof dat papa dat ook duidelijk bleef uitleggen naar anderen. Ook op de speeltuin zeggen dat ze bijv zou oud was als dat andere kindje. Maar lastig was het wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier is het andersom. Kind is best groot voor haar leeftijd (in jan een meter, daarna niet meer gemeten), maar nog niet in staat om een gesprek te voeren of iets te vertellen. Wordt dus schromelijk overschat, mensen denken dat ze niet wil waar het er steeds meer op lijkt dat ze het gewoon echt niet snapt of kan.
komt goed. Hier hangt de vintrine kast in de woonkamer en eigenlijk vraagt Yaro er nooit meer om. Hij weet dat die van papa zijn en heel soms mag hij ze bekijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:57 schreef Kyara het volgende:
Mijn peuter ontdekte per ongeluk de verzameling van mijn man. Met auto's op schaal. 3 vitrinekasten vol. Die niet open mogen en waar hij zeker geen autootje van mag hebben.![]()
![]()
Dat hadden wij ook bedacht inderdaad. Maar we zijn een beetje bang dat hij dan elke keer een auto uit de kast wil hebben. Want n way dat hij die auto weer netjes in de kast terugzet zonder drama...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Kyara dat is ook wel heel gemeen. Misschien een grote auto op een rommelmarkt kopen en die in de vitrine zetten voor hem. Dat hij die dan wel mag hebben.
We zijn nog bezig met diagnostiek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Hè wat een zorgen zo Vanyel.
Hebben jullie hulp hiervoor?
Pssst moet 2014 zijn ipv 2013quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef As1981 het volgende:
Zo ik kom nog even binnen vallen. Niet heel actief de laatste tijd. Maar jongen morgen heb ik een kleuter
[ link | afbeelding ]
Nu heb je een hele liefdevolle collage gemaakt, maar ik zie een lullig foutjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef As1981 het volgende:
Zo ik kom nog even binnen vallen. Niet heel actief de laatste tijd. Maar jongen morgen heb ik een kleuter
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |