abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143439027
Bij ons was poepen ook groot drama. Poepte gewoon in haar broek en liep er dan vrolijk mee door :X
En ineens zei ze: 'volgens mij moet ik poepen' en heeft ze nooit meer in haar broek gepoept. Ik blijf me er over verbazen.
pi_143440691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Haha ja dat ook wel ja :D qua ontwikkeling is ze er echt al aan toe denk ik, ze heeft veel uitdaging nodig, ze is ontzettend bijdehand en ik heb t idee dat ze wellicht ook op een andere manier meer pienter is dan dr zus. Ziet sneller verbanden enzo, maakt zich snel dingen eigen. Maar ze is nog niet zo heel erg goed te verstaan en daarbij is ze straks wsl bijna een kop kleiner dan dr klasgenootjes dus ik ben benieuwd hoe dat gaat :') ze houdt er niet van om opgetild te worden... :D die kan dr lol op straks
Hier is het andersom. Kind is best groot voor haar leeftijd (in jan een meter, daarna niet meer gemeten), maar nog niet in staat om een gesprek te voeren of iets te vertellen. Wordt dus schromelijk overschat, mensen denken dat ze niet wil waar het er steeds meer op lijkt dat ze het gewoon echt niet snapt of kan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_143442039
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn baby op 1 september :X
+ 1 :o
pi_143445143
Mijn peuter ontdekte per ongeluk de verzameling van mijn man. Met auto's op schaal. 3 vitrinekasten vol. Die niet open mogen en waar hij zeker geen autootje van mag hebben.

:X :X :X
pi_143445831
Oi kyara, das ook nie eerlijk zeg.. Zoveel auto's en er dan geen van mogen hebben.. Aaahh..
Hoop dat ie ze snel vergeet (maar dat zal wel niet waarschijnlijk :P )
pi_143446547
Oh Kyara, dat is oneerlijk!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:10:28 #257
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143451417
Och wat gemeen al die auto's zien en er niet mee mogen spelen.
niet te lang boos geweest op je geweest?

Mijn grote kleuter zegt ineens hap hap hap :o *O*
ik liep voorbij met een bord waar een boterham op lag en Roy hap hap hap mama O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_143451943
Oei, je zult hem nog vaak bij die kasten vandaan moeten gaan halen kyara?

Bar, wat fijn dat Roy zo'n mooie sprong maakt!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:40:35 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143452330
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hier is het andersom. Kind is best groot voor haar leeftijd (in jan een meter, daarna niet meer gemeten), maar nog niet in staat om een gesprek te voeren of iets te vertellen. Wordt dus schromelijk overschat, mensen denken dat ze niet wil waar het er steeds meer op lijkt dat ze het gewoon echt niet snapt of kan.
Hè wat een zorgen zo Vanyel.
Hebben jullie hulp hiervoor?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143452861
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De dochter van mijn man zijn directe collega had dat ook. Ze zat ook bij mijn oudste op het kdv. Ze was even groot, maar anderhalf jaar verschil. En zij had een taalachterstand. Veel mensen schatten haar ook verkeerd in. Ik geloof dat papa dat ook duidelijk bleef uitleggen naar anderen. Ook op de speeltuin zeggen dat ze bijv zou oud was als dat andere kindje. Maar lastig was het wel.
(Nou zit ze inmiddels op een kleuterschool speciaal voor kinderen met taalproblemen en dat gaat erg goed, maar nog steeds groot en wordt overschat, en dat redt ze natuurlijk nooit, ook al zou ze gemiddeld scoren)
pi_143453447
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:57 schreef Kyara het volgende:
Mijn peuter ontdekte per ongeluk de verzameling van mijn man. Met auto's op schaal. 3 vitrinekasten vol. Die niet open mogen en waar hij zeker geen autootje van mag hebben.

:X :X :X
komt goed. Hier hangt de vintrine kast in de woonkamer en eigenlijk vraagt Yaro er nooit meer om. Hij weet dat die van papa zijn en heel soms mag hij ze bekijken.

maar ja nu hebben we kyan die dat intressant vind :D
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:11:05 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143456989
Maar best moeilijk voor een peuter, van die auto's afblijven :D

Aangezien we het toch over poep hebben: Anouk heeft zojuist op de wc gepoept! *O* (niet de eerste keer, maar wel weer sinds een poos. En dat trots roepen: "kijk mama! Poep in de wc!" O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143458329
Zo ik kom mij ook weer eens melden na de vakantie.

Anouk wat goed, ga zo door.
PE jullie huis verkocht wat tof. Dat staat in Duitsland toch?
Kyara dat is ook wel heel gemeen. Misschien een grote auto op een rommelmarkt kopen en die in de vitrine zetten voor hem. Dat hij die dan wel mag hebben.

vanyel niet leuk. Is ze gediagnosticeerd met een taalachterstand? Of is het nog binnen de marges. Niet leuk al die zorgen om je kind.

Zo en dan nu even een stukje over Ean.
Die vond de camper mateloos interessant en heeft er super goed geslapen. Ze klom goed in het stapelbed lampje aan en gordijntje dicht. Echt haar domein. De wc in de camper was ook erg interessant dus daar ging ze liever heen dan naar het wc gebouw. De eerste week heb ik haar nog niet naar de miniclub laten gaan de 2e week wilde ze zelf maar ik moest wel mee en ze moest bij mij zitten. Ze maakte de knutselopdracht wel, met eigen interpretatie. Ze ging na wat mislukte pogingen fietsen op d'r fiets toen het rustig was. Ze mist nog duidelijk kracht want bergje op ging nog niet. Wel heeft ze het stuk naar beneden gelopen via veel trappen en weer omhoog de 3e keer. De 1e en 2e keer wilde ze halverwege wel in de rugzak.

Bijna elke dag kwam ze wel even terug op Zorro en toen we vandaag de andere 2 katten gingen ophalen kwam ze er ook op terug. Dat hij ook mee moest. Morgen wordt hij begraven maar ik weet niet of ik haar mee moet nemen of juist niet. Iemand ervaring ermee? Ze is pas 3 en ik weet niet hoe hij eruit ziet na 2wk koeling.

Ondanks de regen hebben wij het goed naar onze zin gehad.
pi_143458899
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Kyara dat is ook wel heel gemeen. Misschien een grote auto op een rommelmarkt kopen en die in de vitrine zetten voor hem. Dat hij die dan wel mag hebben.
Dat hadden wij ook bedacht inderdaad. Maar we zijn een beetje bang dat hij dan elke keer een auto uit de kast wil hebben. Want n way dat hij die auto weer netjes in de kast terugzet zonder drama...

In principe heeft hij ook helemaal niks op zolder te zoeken dus hopelijk vergeet hij het snel ;)

Susie, wat goed! *O*

En PE, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Weer terug naar Nederland dus?

Vanyel, niet leuk inderdaad. Wordt daar verder nog actie op ondernomen?

Klinkt als een fijne vakantie FR. Ik heb geen ervaring daarmee. We hebben onze katten laten cremeren en sowieso waren de kinderen toen nog te jong (of ze waren er nog niet). Sterkte voor morgen :*
pi_143459813
FR wat sneu :* ik mis mijn poezzles nogsteeds en ze zijn al bijna 2 jaar dood -O-

Susie *O* *O* *O* en bijna 3!! :D O+

Mijn moeder heeft heeeel veel spullen in vitrines...R is er dol op :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_143459866
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef laziness het volgende:

[..]

Hè wat een zorgen zo Vanyel.
Hebben jullie hulp hiervoor?
We zijn nog bezig met diagnostiek.

Fr, ze heeft 1 test gehad, scoorde daarop vrij ernstig achter op taalgebruik. Het is niet helemaal duidelijk of dat echt de situatie is of ook een matige momentopname. De score was slecht genoeg om verder te gaan met een algeheel ontwikkelingsonderzoek om te kijken of het alleen taal is of meer.

Maar de positieve kant, na een jaar min of meer stil staan is ze zich de laatste maanden eindelijk weer aan het ontwikkelen. Zowel sociaal (ze zegt wel eens iets tegen een vreemde! :o) En dat is de bom!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_143460071
Ean zegt ook amper tot niets tegen vreemde.
Maar goed ik maak mij ook wel zorgen om haar.
pi_143460144
Zo ik kom nog even binnen vallen. Niet heel actief de laatste tijd. Maar jongen morgen heb ik een kleuter :o

[ Bericht 40% gewijzigd door As1981 op 15-08-2014 21:35:27 ]
pi_143460150
Ik mis vooral mijn 2 veel te vroeg gestorven katten. De katten die gestorven zijn van ouderdom heb ik veel meer vrede mee.
pi_143460255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef As1981 het volgende:
Zo ik kom nog even binnen vallen. Niet heel actief de laatste tijd. Maar jongen morgen heb ik een kleuter :o

[ link | afbeelding ]
Pssst moet 2014 zijn ipv 2013 :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:28:26 #271
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143460288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef As1981 het volgende:

[ link | afbeelding ]
Nu heb je een hele liefdevolle collage gemaakt, maar ik zie een lullig foutje :@
2013.. Aan het einde..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143460581
Bedankt voor jullie oplettendheid, ik geloof dat ik er op tijd in moet vandaag :P
pi_143460863
Ga maar lekker vroeg slapen As :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143460908
Bijgelezen!
Wat zijn jullie peuters allemaal al groot _O_
Weer de brugpieper van het topic dus. Maar ehhhhhhhhhhhh, mijnes poept al wel op de pot he :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143460938
Dat is echt echt heel erg snel kleinzusje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')