Beter gewoon naar Tiengemetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Rottumerplaat toch met je tentje.
Godverdomme. Was 5 minuten aan het denken hoe die knakker ook alweer heet. Blackout. Naar de lijst van Raborenners gegaan, Rasmussen gevonden, foto zoeken, foto gevonden, keek naar VBL in mijn balk en zag (1) staan. Toen wist ik al dat ik te laat wasquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
Of zuip- en neukfeesten bij de Haringvlietbrug
Je moet rechts ipv links. Niet bij die baai maar juist op de tand van de baai. Bij een soort van blokkendam. Legendarische feesten gehad daarquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een bijzonder mooi strandje, vooral na 22:00
Maar waar is Contadorquote:
Kan me niet meer zo herinneren man is jaren geleden, weet wel dat er destijds een steiger stond die zo rot was dat mensen regelmatig stukken hout in hun poten hadden of kinderen klem zaten of roestige spijkers in hun voeten haddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet rechts ipv links. Niet bij die baai maar juist op de tand van de baai. Bij een soort van blokkendam. Legendarische feesten gehad daar
Die had je vroeger bij de oude tol ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me niet meer zo herinneren man is jaren geleden, weet wel dat er destijds een steiger stond die zo rot was dat mensen regelmatig stukken hout in hun poten hadden of kinderen klem zaten of roestige spijkers in hun voeten hadden.
Kijk even in de spiegel.quote:
Oude Tol was waanzin man elk weekend waren er drugsfeestjes er is 4 jaar geleden een meisje verdronken en nu is er een samenscholingsverbod, je mag ook niet meer zwemmen gelijk dikke boete aan je reet politie en gemeente rijden er regelmatig om te checken zeker met dit weer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Die had je vroeger bij de oude tol ook
WK / Twee jaar lang een tactisch onbenul: Hiddinkquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
Toch wel de verkeerde trainer aangesteld met Guus
Drugsfeestenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oude Tol was waanzin man elk weekend waren er drugsfeestjes er is 4 jaar geleden een meisje verdronken en nu is er een samenscholingsverbod, je mag ook niet meer zwemmen gelijk dikke boete aan je reet politie en gemeente rijden er regelmatig om te checken zeker met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |