#uitdrogenopdezolderkamerquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek aan.
#voorbereidophittegolfdesdoods
Klopjacht op de waarheid.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens het KNMI is het warmer, wat nu?![]()
![]()
Ik ben mn fiets een week kwijt LR.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens het KNMI is het warmer, wat nu?![]()
![]()
Het leven zit vol valkuilen. Zolang je maar leert klimmen zullen materialistische zaken je geluk nooit in de weg staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben mn fiets een week kwijt LR.
Steunbetuigingen in de mail.
Prachtig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven zit vol valkuilen. Zolang je maar leert klimmen zullen materialistische zaken je geluk nooit in de weg staan.
Een fiets = een fiets maar met een fiets alleen zul je Japan nooit bereiken.
Ik ben weer weg
met 5 man in totaal, alleen is een groepje van 5 in deze etappe denk ik iets te weinig om het tot Saint Etienne te halenquote:
Met Rast en Clarke wel 2 redelijke hardrijders erbij die ook weten hoe te winnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met 5 man in totaal, alleen is een groepje van 5 in deze etappe denk ik iets te weinig om het tot Saint Etienne te halen
Je bent zelf dik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat GGMM dik is.
De problemen verschuiven of het omdraaien van iets vind ik altijd een teken van zwakte.quote:
Ik vind korftbal altijd een wijvensport.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De problemen verschuiven of het omdraaien van iets vind ik altijd een teken van zwakte.
1-0 Knut.
Ik wou dat ik de tijd en het geld had om te zeggen : Challenge accepted.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven zit vol valkuilen. Zolang je maar leert klimmen zullen materialistische zaken je geluk nooit in de weg staan.
Een fiets = een fiets maar met een fiets alleen zul je Japan nooit bereiken.
Ik ben weer weg
Prima eilandje daar. Heb je geen warmte voor nodig. Buiten dat.. 22 of 25.. Who caresquote:
Ik vindt jou domquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind korftbal altijd een wijvensport.
1-0 GGMM
Geen reet te doen Terschelling is dan leuker ook qua kroegaanbod.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima eilandje daar. Heb je geen warmte voor nodig. Buiten dat.. 22 of 25.. Who cares
Beetje fietsen, beetje zwemmen, beetje neuken in de duinen. Prima.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen reet te doen Terschelling is dan leuker ook qua kroegaanbod.
Gewoon Rottumerplaat toch met je tentje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje fietsen, beetje zwemmen, beetje neuken in de duinen. Prima.
Kroegen zijn sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |