hahah ja tijdje geleden s1,2,3 in een week gezien, toen pauze en laatst weer hervatquote:
Hhhhh, bijna dus!quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dus nog 1,5 week te gaan.
[..]
Zusje en ik zijn ook nog allebei voor het einde van Ramadan jarig.
Alleen mijn mom en ik wonen nog samen dus is best saai.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh dat hebben wij gelukkig nog wel.
altijd gezellig met zijn allen ontbijten en avond eten
Dat is inderdaad niet zo fijn dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, bijna dus!
[..]
Alleen mijn mom en ik wonen nog samen dus is best saai.
Waar is de rest van het gezin? ;o als ik vragen mag natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, bijna dus!
[..]
Alleen mijn mom en ik wonen nog samen dus is best saai.
Aloulouquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:20 schreef Aloulou het volgende:
![]()
BazengitaarBazennummer, Bazenintro, baas-alles.
Owh ja *juiste smiley niet vinden kan* (met hand naar hoofd grijpt)quote:
Echt schaamteloos jij, allemaal persoonlijke vragen stellen aan mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is de rest van het gezin? ;o als ik vragen mag natuurlijk
Antwoorden is niet verplicht toch? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt schaamteloos jij, allemaal persoonlijke vragen stellen aan mensen.
Check je DM zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is de rest van het gezin? ;o als ik vragen mag natuurlijk
Uit nieuwsgierigheid. Het spijt me als ik gevoelens kwets. Niet mn bedoeling.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welneequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid. Het spijt me als ik gevoelens kwets. Niet mn bedoeling.
Vinnik nie erg, mag ze best vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |