Klopt wel jammer aan de ene kant. Ik heb al heel lang niet dat ramadan gevoel van vroeger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vandaag was het om 21:58/59. Weet het niet meer precies.
Ach ja over 2,5 weekjes is het al voorbij
Je bedoelt 1,5 week.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vandaag was het om 21:58/59. Weet het niet meer precies.
Ach ja over 2,5 weekjes is het al voorbij
Hhhh, I know. Just saying.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohhh sorry, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover mij hoor! Bedoelde het niet zo
28/29 eindigt het toch?quote:
hhhhhhh is echt marokkaansquote:
Ja toen was het altijd aftellen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt wel jammer aan de ene kant. Ik heb al heel lang niet dat ramadan gevoel van vroeger.
Hhhhh! Ja ben mocro.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hhhhhhh is echt marokkaans
ben je mocro?
Niet alleen dat maar gewoon het familiegevoel in de ramadan. Zo hecht en gezellig. Nu waloequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja toen was het altijd aftellen.
Allemaal snoep en zakcentjes natuurlijk
Ja, dus nog 1,5 week te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
28/29 eindigt het toch?
dan in iedergeval
Zusje en ik zijn ook nog allebei voor het einde van Ramadan jarig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:09 schreef Crip het volgende:
Ik ben net in de ramadan jarig. Ik heb echt geluk man. 27ste.. dag erna Eid.
oh dat hebben wij gelukkig nog wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh! Ja ben mocro.
''Hhhh'' begon als een grap van mij om anderen te irriteren als ik zo deed lachen. Nu is het aan me geplakt en doe ik niets anders meer.
[..]
Niet alleen dat maar gewoon het familiegevoel in de ramadan. Zo hecht en gezellig. Nu waloe
hahah ja tijdje geleden s1,2,3 in een week gezien, toen pauze en laatst weer hervatquote:
Hhhhh, bijna dus!quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dus nog 1,5 week te gaan.
[..]
Zusje en ik zijn ook nog allebei voor het einde van Ramadan jarig.
Alleen mijn mom en ik wonen nog samen dus is best saai.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh dat hebben wij gelukkig nog wel.
altijd gezellig met zijn allen ontbijten en avond eten
Dat is inderdaad niet zo fijn dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, bijna dus!
[..]
Alleen mijn mom en ik wonen nog samen dus is best saai.
Waar is de rest van het gezin? ;o als ik vragen mag natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, bijna dus!
[..]
Alleen mijn mom en ik wonen nog samen dus is best saai.
Aloulouquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:20 schreef Aloulou het volgende:
![]()
BazengitaarBazennummer, Bazenintro, baas-alles.
Owh ja *juiste smiley niet vinden kan* (met hand naar hoofd grijpt)quote:
Echt schaamteloos jij, allemaal persoonlijke vragen stellen aan mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is de rest van het gezin? ;o als ik vragen mag natuurlijk
Antwoorden is niet verplicht toch? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt schaamteloos jij, allemaal persoonlijke vragen stellen aan mensen.
Check je DM zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is de rest van het gezin? ;o als ik vragen mag natuurlijk
Uit nieuwsgierigheid. Het spijt me als ik gevoelens kwets. Niet mn bedoeling.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welneequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid. Het spijt me als ik gevoelens kwets. Niet mn bedoeling.
Vinnik nie erg, mag ze best vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |