quote:
Ewwwwwwwwwww healty people is echt vies. Gewoon heel vlak smaakt dat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ik neem gezonde drinken, die granaatappel vruchtendrank van het merk healthy people heeft echt een gore nasmaak. Niet kopen bij de AH dus
Gewoon van een Turkse merk nemen bij de Turk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewwwwwwwwwww healty people is echt vies. Gewoon heel vlak smaakt dat.
Ik had eens die blueberry smoothie gehaald.
Water drinken a bradda. En melk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ik neem gezonde drinken, die granaatappel vruchtendrank van het merk healthy people heeft echt een gore nasmaak. Niet kopen bij de AH dus
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wanneer live vrijwel identiek stem, erg nice.
Yemen Turkusu met neyquote:
Is dat wel lekker dan? Ik vertrouw dat Marokkaanse en Turkse drinken nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon van een Turkse merk nemen bij de Turk.
Ik ben al jarrennnnnnnn op zoek naar de intro muziek vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ano Yemen'dir, gülü çemendir,
giden gelmiyor, acep nedendir...
granaatappel + framboos van coolbest is lekkerrrrquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ja. Waarom vertrouw je het niet dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat wel lekker dan? Ik vertrouw dat Marokkaanse en Turkse drinken nooit.
Komt me niet bekend voor. Ik denk speciaal geschreven voor dat programma.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben al jarrennnnnnnn op zoek naar de intro muziek van
weet jij het?
Daar was ik al bang voor idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Waarom vertrouw je het niet dan?
[..]
Komt niet bekend voor. Ik denk speciaal geschreven voor dat programma.
Omdat bijna alles zo chemisch smaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Waarom vertrouw je het niet dan?
[..]
Komt me niet bekend voor. Ik denk speciaal geschreven voor dat programma.
Hey halloquote:
Dat is fijn om te lezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Helemaal geweldig, voel me momenteel super duper sprankelend.
Hoe is het met jou dan mudkip?
Mooi zo. Ja is best benauwd inderdaad. Ben momenteel niet aan het vasten maar ik denk dat ze moeten stoppen rond half 4 ongeveer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen.
Ja gaat prima. Beetje warm op mijn kamer maar ik overleef het wel. Tot hoelaat mag je eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |