Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
fo shizzle!quote:
quote:
Je hebt gelijk, maar hoe oud was je nouquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Altijd die 'hoe oud ben jij dan!!?!?!' posts, elke dag weer.
24quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hoe oud was je nou
serieus op ingaan.. Borte is die smurrie van der gezicht wassen. Gun der evenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
24
Maar borte negeert me, fuck me
Slaapzequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Operdepop.
Fuck it, ik ga slapen.
Welterusten
Trustenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Operdepop.
Fuck it, ik ga slapen.
Welterusten
Laat me serieus op je vragen ingaan, het is ook nooit goed hierrrr omg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
serieus op ingaan.. Borte is die smurrie van der gezicht wassen. Gun der even
Hahaha ik was inderdaad de smurrie van mijn gezicht aan het wassen, en toen dacht ik, ah ik kan net zo goed meteen gaan douchen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
serieus op ingaan.. Borte is die smurrie van der gezicht wassen. Gun der even
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand wel eens iets gelezen van de 'De vertellingen van duizend-en-één nacht'? Wil het gaan aanschaffen.
Omg.quote:
Stomme beesten weten precies dat ze op moeten houden met zoemen wanneer het licht aangaat en komen dan op het licht van je telefoon af om rakelings langs je oor te zoemen en weer te verdwijnen. Heel avontuur midden in de nacht om te kunnen achterhalen waar dat beest nou heen is gevlogen...quote:
Dit is me wel een gevalletje butthurt zeg.quote:Het verhaal gaat dat de koning Sjahriaar door zijn vrouw bedrogen was. Om herhaling te voorkomen besluit hij voortaan elke avond een nieuwe maagd te huwen en haar de volgende ochtend ter dood te brengen. Na enige tijd huwt hij de dochter van zijn grootvizier: Scheherazade.
*klopt af* Heb afgelopen week wel twee muggen met een goeie slag vermoord. Maar deze is lastig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stomme beesten weten precies dat ze op moeten houden met zoemen wanneer het licht aangaat en komen dan op het licht van je telefoon af om rakelings langs je oor te zoemen en weer te verdwijnen. Heel avontuur midden in de nacht om te kunnen achterhalen waar dat beest nou heen is gevlogen...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ging even googlen naar 1001 nights.
[..]
Dit is me wel een gevalletje butthurt zeg.
Hou opquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stomme beesten weten precies dat ze op moeten houden met zoemen wanneer het licht aangaat en komen dan op het licht van je telefoon af om rakelings langs je oor te zoemen en weer te verdwijnen. Heel avontuur midden in de nacht om te kunnen achterhalen waar dat beest nou heen is gevlogen...
Maar ik ben onweerstaanbaar, niet alleen voor jou, ook nog eens voor muggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkog heb jij maar een klein lichaam. Kunnen ze je minder vaak prikken.
insgelijksquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef leeell het volgende:
[..]
Maar ik ben onweerstaanbaar, niet alleen voor jou, ook nog eens voor muggen
Succes! Maak foto.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net beslag klaargemaakt voor Marokkaanse gringo pannenkoeken.
Ja idd honing en boter. Zo eet mijn moeder die altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Succes! Maak foto.
Lekkere dingen om erop te doen: Kaas of boter met wat honing smelten in een pannetje en dan erover heen doen.
Heb ik ook. Je bent gewoon screwed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:10 schreef Chillings het volgende:
Na iftar heb ik tot sahur helemaal geen honger meer. Terwijl ik bij iftar niet eens zoveel eet maar in de ochtend verga ik van de honger..
tips?
Ik neem gezonde drinken, die granaatappel vruchtendrank van het merk healthy people heeft echt een gore nasmaak. Niet kopen bij de AH dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik ook. Je bent gewoon screwed.
Maar probeer elk uur een beetje te eten. Echt een heel klein beetje.
quote:
Ewwwwwwwwwww healty people is echt vies. Gewoon heel vlak smaakt dat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ik neem gezonde drinken, die granaatappel vruchtendrank van het merk healthy people heeft echt een gore nasmaak. Niet kopen bij de AH dus
Gewoon van een Turkse merk nemen bij de Turk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewwwwwwwwwww healty people is echt vies. Gewoon heel vlak smaakt dat.
Ik had eens die blueberry smoothie gehaald.
Water drinken a bradda. En melk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ik neem gezonde drinken, die granaatappel vruchtendrank van het merk healthy people heeft echt een gore nasmaak. Niet kopen bij de AH dus
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wanneer live vrijwel identiek stem, erg nice.
Yemen Turkusu met neyquote:
Is dat wel lekker dan? Ik vertrouw dat Marokkaanse en Turkse drinken nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon van een Turkse merk nemen bij de Turk.
Ik ben al jarrennnnnnnn op zoek naar de intro muziek vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ano Yemen'dir, gülü çemendir,
giden gelmiyor, acep nedendir...
granaatappel + framboos van coolbest is lekkerrrrquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ja. Waarom vertrouw je het niet dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat wel lekker dan? Ik vertrouw dat Marokkaanse en Turkse drinken nooit.
Komt me niet bekend voor. Ik denk speciaal geschreven voor dat programma.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben al jarrennnnnnnn op zoek naar de intro muziek van
weet jij het?
Daar was ik al bang voor idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Waarom vertrouw je het niet dan?
[..]
Komt niet bekend voor. Ik denk speciaal geschreven voor dat programma.
Omdat bijna alles zo chemisch smaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Waarom vertrouw je het niet dan?
[..]
Komt me niet bekend voor. Ik denk speciaal geschreven voor dat programma.
Hey halloquote:
Dat is fijn om te lezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Helemaal geweldig, voel me momenteel super duper sprankelend.
Hoe is het met jou dan mudkip?
Mooi zo. Ja is best benauwd inderdaad. Ben momenteel niet aan het vasten maar ik denk dat ze moeten stoppen rond half 4 ongeveer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen.
Ja gaat prima. Beetje warm op mijn kamer maar ik overleef het wel. Tot hoelaat mag je eten?
Ja maar ik mocht maar tot 1:39 vandaag. Ik heb andere tijdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooi zo. Ja is best benauwd inderdaad. Ben momenteel niet aan het vasten maar ik denk dat ze moeten stoppen rond half 4 ongeveer.
Vast jij ook?
echt hun meest overrated lied, kotssssssquote:
Ah okay! En tot hoe laat vast je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht maar tot 1:39 vandaag. Ik heb andere tijden
Love that song, niet hun beste maar pretty damn good voor een mengelmoes van 3 random onafgemaakte nummers. Vergeleken met de garbage van tegenwoordigquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt hun meest overrated lied, kotssssss
Vandaag was het om 21:58/59. Weet het niet meer precies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah okay! En tot hoe laat vast je?
[..]
Love that song, niet hun beste maar pretty damn good voor een mengelmoes van 3 random onafgemaakte nummers. Vergeleken met de garbage van tegenwoordig
Ja sowieso niet vergelijken met vroegahhh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah okay! En tot hoe laat vast je?
[..]
Love that song, niet hun beste maar pretty damn good voor een mengelmoes van 3 random onafgemaakte nummers. Vergeleken met de garbage van tegenwoordig
Nice! Have fun.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:02 schreef darkmond het volgende:
Ik ben niet meer gegaan naar die narkaz omdat ik echt kapot ben... Maar ik kan de du3a voor laylat al-qadr gewoon zo in de verte horen met raam openkrijg ik nog wat mee dus. Mijn zus zit daar nu met ook vrouwmensch van 24 (?) tot suhur ook. Die is ook vast kapot. Nu weer slapen..latuz!
Hier nog internet foto van markaz
[ afbeelding ]
edgware road?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:04 schreef darkmond het volgende:
Eem of andere straat hier die we gingen uitlopen echt super lang. Staat bekend als de sjiieten straatoveral al arez en zo...Libanese resto's etc. Gewoon ik voelde me in Beiroet of zo
Is het ook. Dat ontken ik niet, ik zei in het begin van die discussie al dat ik het wel luister.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sowieso niet vergelijken met vroegahhh.
He dacht dat je muziek haraaaam vond?
Lekker rauw en vrolijk, inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik sad ben luister ik dat nummer. Vind de peeps van Playing for change echt leuk.
ohhh sorry, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover mij hoor! Bedoelde het niet zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het ook. Dat ontken ik niet, ik zei in het begin van die discussie al dat ik het wel luister.
Klopt wel jammer aan de ene kant. Ik heb al heel lang niet dat ramadan gevoel van vroeger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vandaag was het om 21:58/59. Weet het niet meer precies.
Ach ja over 2,5 weekjes is het al voorbij
Je bedoelt 1,5 week.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vandaag was het om 21:58/59. Weet het niet meer precies.
Ach ja over 2,5 weekjes is het al voorbij
Hhhh, I know. Just saying.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohhh sorry, je hoeft je niet te verantwoorden tegenover mij hoor! Bedoelde het niet zo
28/29 eindigt het toch?quote:
hhhhhhh is echt marokkaansquote:
Ja toen was het altijd aftellen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt wel jammer aan de ene kant. Ik heb al heel lang niet dat ramadan gevoel van vroeger.
Hhhhh! Ja ben mocro.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hhhhhhh is echt marokkaans
ben je mocro?
Niet alleen dat maar gewoon het familiegevoel in de ramadan. Zo hecht en gezellig. Nu waloequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja toen was het altijd aftellen.
Allemaal snoep en zakcentjes natuurlijk
Ja, dus nog 1,5 week te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
28/29 eindigt het toch?
dan in iedergeval
Zusje en ik zijn ook nog allebei voor het einde van Ramadan jarig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:09 schreef Crip het volgende:
Ik ben net in de ramadan jarig. Ik heb echt geluk man. 27ste.. dag erna Eid.
oh dat hebben wij gelukkig nog wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh! Ja ben mocro.
''Hhhh'' begon als een grap van mij om anderen te irriteren als ik zo deed lachen. Nu is het aan me geplakt en doe ik niets anders meer.
[..]
Niet alleen dat maar gewoon het familiegevoel in de ramadan. Zo hecht en gezellig. Nu waloe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |