13-in-een-dozijn-meissie. Met alle respect hoor, maar ik word er warm nog koud van.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vriendin van Sunfields:
[ afbeelding ]
quote:
Ze moesten allemaal lossen in de afdalingquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
bijna een heel peloton, zet je toch aan het denken
Ja, het peloton gaat ook wel eens met het vliegtuig voor een verplaatsingquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
bijna een heel peloton, zet je toch aan het denken
Bedankt, Hans.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOODNUMMER VLIEGRAMP 070 348 7770
Ja, eensch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
13-in-een-dozijn-meissie. Met alle respect hoor, maar ik word er warm nog koud van.
Zo, dat is een flinke valpartijquote:
wordt er moe vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah, de dagelijkse verwijzing van thijs dat hij ook gefietst heeft
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef alors het volgende:
Die schrijver is wel leuk, maar het lijkt me een beetje zo'n pseudo-intellectueel.
Klopt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef alors het volgende:
Die schrijver is wel leuk, maar het lijkt me een beetje zo'n pseudo-intellectueel.
Ik heb dat stuk net op de Belg gezien, daar was het best leuk. Hier is het totaal oninteressant.quote:
Lekker man, op zo'n koude etappe hem even goedleggen en alles laten lopen. Aaaaah wat een warm gevoel.quote:
Zouden ze na de show straks samen een blowtje doen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is die Frank wel goede vrienden met Thijs op gebied van drugs..
Wat, is dit echt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker man, op zo'n koude etappe hem even goedleggen en alles laten lopen. Aaaaah wat een warm gevoel.
/Boogerd
Dubbelloops.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |