ik leer snelquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Speedball het volgende:
fipooooooooooooooooooo
in het kletshonk
triest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nee dat is het ironische.
Inderdaad, hier hoor jij helemaal niet thuis. FOK! heeft jou zoveel meer te bieden. Ik denk niet dat je hier gelukkig gaat worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef isax het volgende:
[..]
triest.
ik ben nog een baby voor fok begrippen
nou doei he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, hier hoor jij helemaal niet thuis. FOK! heeft jou zoveel meer te bieden. Ik denk niet dat je hier gelukkig gaat worden.
uhmmmmmmmmmmmm ok ok ok niet te snel anders is het ook zo saaiquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Feest!
Nou, vertel eens over jezelf, Speedball.
He, je mag wel blijven. Op een voorwaarde.quote:
Boh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
uhmmmmmmmmmmmm ok ok ok niet te snel anders is het ook zo saai
ik luister op dit moment
welke voorwaarde?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He, je mag wel blijven. Op een voorwaarde.
hoelang mag ik er over doen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je het plaatje in de OP? Zoek de juiste username bij elk mannetje. Succes!
mag ik ondertussen wel meeposten of moet ik lurke?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot je ze allemaal verzameld hebt. Geen tijdsdruk. Succes jongedame!
ge zijt wel erg hard voor het kleine poppeke hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot je ze allemaal verzameld hebt. Geen tijdsdruk. Succes jongedame!
Beetje door oude topics scrollen en fotoboeken bekijken, nou nou, je hebt het zwaar hoor meidquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
mag ik ondertussen wel meeposten of moet ik lurke?![]()
wat een zware opdracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga haar meehelpen dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
ge zijt wel erg hard voor het kleine poppeke hoor![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje door oude topics scrollen en fotoboeken bekijken, nou nou, je hebt het zwaar hoor meid [ afbeelding ]!ik ken ze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ga haar meehelpen dan.![]()
Daarvoor is het een opdracht toch, bezem.quote:
In de topics ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef isax het volgende:
staat het antwoord ook ergens?
doe ik ook met kruiswoordpuzzels. gewoon achteraan kijken.
welke muziek luister jijquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarvoor is het een opdracht toch, bezem.
[..]
In de topics ja.
Mooie muziek. Vraag maar aan de medeslowchatters hier. Maarja, natuurlijk is er niemand aanwezig.quote:
link itquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooie muziek. Vraag maar aan de medeslowchatters hier. Maarja, natuurlijk is er niemand aanwezig.
je raakt helemaal ontspoort!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef Koen66 het volgende:
hoe kom ik hier nu weer terecht
ah, ik zie het al
ik ken deze helemaal niet en dat is vreemd als SC hoer zijndequote:
straks moet je mee plaatjes zoekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken deze helemaal niet en dat is vreemd als SC hoer zijnde
zal morgen kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je er al een paar gevonden isaaaaaaaaaa?????
Pfff, je had er al minstens 4 geraden kunnen hebben. Zo jammer dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
zal morgen kijken.
de utopia (haha) sc leeft en is druk.
jaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hee rellie gaan wij nog een keertje meeten?
neequote:
Interessant.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ga dat combineren met pakistan ook nog eens! wat een feest
mag ik mee?!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee lopend vanaf Iran. Soort bedevaart.
omg gewoon kofferbak allesquote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAAA gezelllig moet je wel visums aanvragen weetniet of je dat geeregeld krijgt vannacht hoor
halo nee ik ga niet zulke roekeloze dingen uitvoeren straks vermoordt de taliban je ofzo of mijquote:
als ik maar leef tochquote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo nee ik ga niet zulke roekeloze dingen uitvoeren straks vermoordt de taliban je ofzo of mij
yololeef?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor leuks is daar te vinden?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yololeef?en ik denken van wel omg omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry hopelijk heb ik je vertrouwen niet beschadigdquote:
wat moeten we daar doen danquote:
lkkr niet gekliktquote:
plan is nog wel om op vakantie te gaan maar hoe en wat is nog niet duidelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ga jij ook nog iets doen deze zomer rellie of alleen TDF kijken?
en dan niet gaanquote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
plan is nog wel om op vakantie te gaan maar hoe en wat is nog niet duidelijk
lekker alles laten liggen tot het laatste moment
jy xDquote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wie wil er op vakanti emet zeulke tempereaturen in nederlandddistan![]()
![]()
oooo, jij gaat naar familie?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wie wil er op vakanti emet zeulke tempereaturen in nederlandddistan![]()
![]()
altijd tochquote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
meteen weer zoveel agressie van kb
ik ga liedjes zingen over de sloten heen springen alalalaquote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
ja wat![]()
gaat ze beesten slachten, elke dag wandelen, in een sloot vissen of als assepoester schoonmaken??!?!?!?!?!?
![]()
![]()
![]()
terechtequote:
kom in opstand, dit is de tijd daarvoor!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:13 schreef Dastan het volgende:
ezell is degene op de basisschool die in een vriendengroepje zit en zich dan met de populaire mensen gaat mengen en het vriendengroepje daarin meesleept terwijl niemand dat eigenlijk wil
ik weet allesquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:13 schreef Dastan het volgende:
ezell is degene op de basisschool die in een vriendengroepje zit en zich dan met de populaire mensen gaat mengen en het vriendengroepje daarin meesleept terwijl niemand dat eigenlijk wil
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schatjessss het is zo moooooiiii hier ik kom noooooit meer terug
Xoxo![]()
living the dreamquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lief gebaar, maar yt is geblokkeerd hier
alles verbodenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lief gebaar, maar yt is geblokkeerd hier
quote:
nee joh, alweer een paar dagen terug in NLquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stalker deze deerne
Jij bent nu toch ook niet in nl?
leuk? Of blij om terug te zijn?quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee joh, alweer een paar dagen terug in NL
Maandag?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
leuk? Of blij om terug te zijn?
Ik ben over paar dagen ook weer terug
Hoe staan het met deze plannen RR?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
jaartje reizen lijkt mij ook wel wat, alles van nederland ontdekken
paar maanden door de derdeprovincie crossen, achterstandseilanden bezoeken, het gedrag van buut'nlanders in de randstad en daarbuiten onderzoeken, kijken of die friezen en zeeuwen nu echt zo nukkig zijn, weekje staphorst en de verdere bible belt, bergen van nederland trotseren, etc
reuze interessant, dunkt me
Zeer zeker, vanaf 18 december ergens in de avondquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde dat dit de nieuwe place to be is
KWAK jij even wat schoonmaakmiddel door de tent heenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:33 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend blaast het stof even weg
Ik ben nog steeds #TeamTimber, maar ik ben geen #TeamDomienquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
#TeamDomien onderdeel van #TeamTimber
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
Is dit ook het Serieuzzz live topic?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
Nee die is niet bereikbaar ivm de drukte.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
Radiotuig bekt lekkerder dan 3fmtuig, maar ik onderschrijf je post wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met radio. Wel met 3fm.
Gelukkig kan ik altijd op je rekenen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Radiotuig bekt lekkerder dan 3fmtuig, maar ik onderschrijf je post wel.
3Fm draait helaas geen Ricky.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Radiotuig bekt lekkerder dan 3fmtuig, maar ik onderschrijf je post wel.
Ja toch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik altijd op je rekenen.
Letterlijk en figuurlijk geen genot.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3Fm draait helaas geen Ricky.
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk geen genot.
Volgens mij word ik nu in de maling genomen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Wel gedraaid op 3fm![]()
3FM thugquote:
nie hate klinksquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met radio. Wel met 3fm.
in dit topic was al drie maanden niet gepost, zo vast is het honk hier nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss moet het vaste honk van deze SC reeks ook een andere SC kapen? Hebben wij ook gedaan ivm immigratie van andere users.
We zijn haske vast.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in dit topic was al drie maanden niet gepost, zo vast is het honk hier niet
op 25 december mag je er weer alles mee doen wat je wilt. Dan geven we het topic terug.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En de epische banner.
En alles gwn.
we hebben gewoon een paar dagen logeesquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En de epische banner.
En alles gwn.
Fok! Glazen Topic 2014quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben gewoon een paar dagen logees
oke oke als ze maar wel rustig doen en niet luidruchtig.. denk dat het kletshonk anders in elkaar valtquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben gewoon een paar dagen logees
ik zal ze in toom houden, hier mag ik moddenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke oke als ze maar wel rustig doen en niet luidruchtig.. denk dat het kletshonk anders in elkaar valt
Totaal niet bang.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal ze in toom houden, hier mag ik modden
ik zal je in de gaten houden of je het wel goed doetquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moeten we nu onder de indruk raken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, hoezo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moeten we nu onder de indruk raken?
Hi minteplintquote:
Dat kan overal veilig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:05 schreef Pandaplint het volgende:
Dus Minthy hosselen kan hier niet veilig?
Jij kent duidelijk Mint nog niet met haar sloopkogelsquote:
goede genade nouquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk Mint nog niet met haar sloopkogels
Hey!quote:
klinksiebotserquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zal je in de gaten houden of je het wel goed doet
Jij bent ook tof, ook al jat je mijn woordgrappen en zet je ze op Twitter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klinksiebotser
Wij zij heel leivf
okquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klinksiebotser
Wij zij heel leivf
onlyzeroleft?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent ook tof, ook al jat je mijn woordgrappen en zet je ze op Twitter.
Geeft niks! Me love you long time enzulks XOXOquote:
En Klinkerbotsing ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klinksiebotser
Wij zij heel leivf
Voorjaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:14 schreef minthy het volgende:
Iedereen lief!! Kerst is gelukkig zo weer voorbij en dan is het weer voorjaar met bronstige lammetjes en zo![]()
En zuipende muisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |