ik zou wel zo'n 300 tot 400 aan huur kunnen betalen..quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
Ja geen probleem, gemeente regelt zo een huis en geld voor je.
Je kan eventueel huurtoeslag aanvragen, maar dan zul je wel eerst een woning moeten vinden. Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
ik zou wel zo'n 300 tot 400 aan huur kunnen betalen..
Ik vraag alleen wat mijn opties zijn, voortaan mag je zo'n reactie lekker voor je houden, heb ik namelijk helemaal NIKS aan.
Doen ze altijd tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
Ja geen probleem, gemeente regelt zo een huis en geld voor je.
Heb je een kostenraming van de andere dingen die je moet uitgeven om op jezelf te leven buiten de huur?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat mijn opties zijn, voortaan mag je zo'n reactie lekker voor je houden, heb ik namelijk helemaal NIKS aan.
Ligt er wel aan, is TS getint of (aankomend) tienermoeder dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
R&P / Wat te doen..
Gaat helemaal goed komen dit.
Daar is TS 18 en hier is ze onderhand oud genoeg om op zichzelf te wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
R&P / Wat te doen..
Vraag me af of er veel veranderd is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar is TS 18 en hier is ze onderhand oud genoeg om op zichzelf te wonen.
Je mag me best beoordelen op mijn oude topics.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Lucas_YT het volgende:
Geld aan wedden verneuken en dan vragen hoe je aan geld komt
Tof om te lezen dat de eerste stappen gezet zijn. Goed bezig !quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Je mag me best beoordelen op mijn oude topics.
Helaas kan ik die niet verwijderen, wat ik wel graag zou willen.
Ik zit er niet meer mee namelijk. Ik werk op dit moment fulltime om mijn problemen op te lossen.
Dus mijn tip aan jou is om je meer te verdiepen in een ander..
Oké, was misschien inderdaad niet echt nuttig om dat topic te posten en goed dat je het op aan het lossen bent. Maar sta je nou ingeschreven als woningzoekende?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer mee namelijk. Ik werk op dit moment fulltime om mijn problemen op te lossen.
Bedankt om dit topic er bij te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
R&P / Wat te doen..
Zoals ik net al zei was het niet nodig om dat topic te posten, maar je kan het ook gewoon negeren en reageren op de vragen die je gesteld worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Bedankt om dit topic er bij te halen.
Schiet ik niks mee op en jij ook niet denk ik.
Je kunt natuurlijk ook niet weten dat ik die periode achter me heb gelaten.
Verdiepen? Je hebt de schijn zwaar tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Nee sta ik niet....quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, was misschien inderdaad niet echt nuttig om dat topic te posten en goed dat je het op aan het lossen bent. Maar sta je nou ingeschreven als woningzoekende?
Vergeet het dan maar. Dan moet je of particulier iets voor jezelf huren en dat kun je waarschijnlijk niet betalen, of inderdaad een woning delen met anderen, maar dat wil je niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Nee sta ik niet....
maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met zoeken, aangezien ik nog geen student ben.
Ik ga waarschijnlijk een half jaar fulltime werken en daarna staatsexamen.
Maar ik wil zo graag iets voor mezelf en het liefst niet delen met andere, maar dat is misschien een te hoge eis met mijn budget.
Deze instelling is echt om te janken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef klavertje444 het volgende:
Mijn moeder zei dat ik ook naar de gemeente kon en dat zei iets kunnen regelen, klopt dit?
Geld sparen, je ergens inschrijven voor een huisje en verder je tijd thuis uitzitten zolang je geen andere optie hebtquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef klavertje444 het volgende:
Oke ik ga maar gewoon stoppen met forums openen op fok. Schiet er namelijk geen fuck mee op.
Ik hoopte op mensen die echt met me konden kijken naar oplossingen, want ik denk dat die er zijn, ook voor mensen met een laag budget. Ik vraag niet om reacties naar mijn verleden of wat dan ook, anders had ik dat er wel bij gezet natuurlijk. En ja ik ben niet dom, ik weet ook dat het lastig wordt als je het geld niet hebt....maar zoals ik al zei ik hoopte dat iemand een oplossing had of iets wist wat niet zo duur is.
Opties genoeg, had je je maar op je 18e in moeten schrijven bij woningbouwverenigingen bij jou in de buurt. Je zou eventueel naar anti-kraak kunnen kijken, maar daar geef ik je ook geen garanties. Sowieso is anti-kraak wonen niet echt ideaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef klavertje444 het volgende:
Oke ik ga maar gewoon stoppen met forums openen op fok. Schiet er namelijk geen fuck mee op.
Ik hoopte op mensen die echt met me konden kijken naar oplossingen, want ik denk dat die er zijn, ook voor mensen met een laag budget. Ik vraag niet om reacties naar mijn verleden of wat dan ook, anders had ik dat er wel bij gezet natuurlijk. En ja ik ben niet dom, ik weet ook dat het lastig wordt als je het geld niet hebt....maar zoals ik al zei ik hoopte dat iemand een oplossing had of iets wist wat niet zo duur is.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef Maureentje het volgende:
Kijk bij makelaars of krantjes of je wat particulier kan hurenIk heb jarenlang een appartementje gehad voor 325euro
Begeleid wonen project, is dat een optie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Nee sta ik niet....
maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met zoeken, aangezien ik nog geen student ben.
Ik ga waarschijnlijk een half jaar fulltime werken en daarna staatsexamen.
Maar ik wil zo graag iets voor mezelf en het liefst niet delen met andere, maar dat is misschien een te hoge eis met mijn budget.
Ik denk de enige optie voor TSquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Begeleid wonen project, is dat een optie?
Dit is meer een topic voor op Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef klavertje444 het volgende:
Het topic komt ook niet echt van de grond als je alleen maar ingaat op de vervelende posts en niet op de serieuze vragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef klavertje444 het volgende:
Ze/hij komt hier dan ook alleen voor de aandacht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het topic komt ook niet echt van de grond als je alleen maar ingaat op de vervelende posts en niet op de serieuze vragen.
Oude topics? Dat was een maand geleden. Los eerst je schulden af (dat doe je al, hulde!), maak je opleiding af. Dan kan je je gaan richten op zelfstandigheid. Je moet niet alles tegelijk willen, maar ervoor zorgen dat je jezelf niet in de stront werkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Mei 2013quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Oude topics? Dat was een maand geleden.
Oh hahaha okayquote:
Die werd genoemd in dit topic en ook over gesproken (gokken)quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
R&P / Wat te doen..
Heb niet alles gelezen, sowieso niet over je verleden. Als je de propedeuse hebt gehaald kan je 5000 euro lenen bij de bank (voor als het nodig is voor het verhuizen en inrichten). Je kan je tijdelijk inschrijven bij een woningcorporatie die bijvoorbeeld wat kleine kamers verhuurt in flats e.d. (studentenflats bijvoorbeeld). Wachtrijen veel korter, ik kon er toen in in 3 weken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef klavertje444 het volgende:
Kennelijk heeft TS flinke schulden. Dan is 5000 euro lenen van de bank niet echt handig, als dat al zou lukken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:32 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Heb niet alles gelezen, sowieso niet over je verleden. Als je de propedeuse hebt gehaald kan je 5000 euro lenen bij de bank (voor als het nodig is voor het verhuizen en inrichten)....
Een stacaravan op een camping huren kost niet zoveel. Moet je wel een camping hebben die het hele jaar open is. Alleen kan het zijn dat je iets tegen campings hebt, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef klavertje444 het volgende:
En niet te vergeten: pics van je zusje!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe oud ben je?
Wat zijn je inkomsten?
Heb je spaargeld/schulden?
Welke regio/gemeente zoek je iets?
Zomaar een paar basale vragen om zo'n kuttopic nog een beetje richting te geven hoor...
Wat denk je wel niet man. Hoor je mensen lachen om je o zo leuke reactie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:36 schreef Queller het volgende:
[..]
En niet te vergeten: pics van je zusje!
Waarom reageer je niet op de serieuze vragen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet man. Hoor je mensen lachen om je o zo leuke reactie?
Ik ben een meisje, dus beter doe je gewoon normaal.
Ik word echt niet goed van dit klote fok. Gaat helemaal nergens over.
99% mensen hier zijn kansloze zielige mensen die niks beters te doen hebben dan mensen belachelijk maken of leuk proberen te doen op internet omdat ze die voldoening niet in het echte leven krijgen.
.
Als je echt snel je huis uit wil kun je binnen 7 dagen wel een huis vinden hoor. Schrijf je in bij de gemeenten. Kijk bij de noodwoningen die per direct beschikbaar zijn. Niet alleen in jou dorp/stad maar er ook buiten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
99% mensen hier zijn kansloze zielige mensen die niks beters te doen hebben dan mensen belachelijk maken of leuk proberen te doen op internet omdat ze die voldoening niet in het echte leven krijgen.
.
Enige goede antwoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geld sparen, je ergens inschrijven voor een huisje en verder je tijd thuis uitzitten zolang je geen andere optie hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Wat Lienekien zegtquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef klavertje444 het volgende:
jij bent toch diegene die aan het begin van de maand zijn geld er meteen doorheen gokt met sportweddenschappen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Nee hoor?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:44 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Daar kun je altijd terecht hoor? Zeker als het thuis niet echt lekker gaat.
Leef je eens in de ouders in. Als ze daar ook zo reageert, kan ik me voorstellen dat de ouders gezegt hebben dat het tijd is om op haarzelf te gaan wonen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:48 schreef Scorpie het volgende:
Doe maar even niet op jezelf wonen TS, daar ben je nog lang niet klaar voor.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
Doe de voordeur open, stap over de drempel, doe de voordeur dicht.
En voila
Onzin FOK! bestaat helemaal niet qua meerderheid uit trollen vooral niet als je een serieus topic post met genoeg informatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:50 schreef AlterEg0 het volgende:
Waarom negeer je de trollen niet gewoon , groot deel van fok bestaat daar nu eenmaal uit. Terug trollen of negeren , mensen doen dit om een bepaalde reden waarschijnlijk omdat ze zichzelf ook niet helemaal lekker voelen denk ik.
Maar goed, werken en sparen is de enige optie, hard werken en zoveel mogelijk besparen.
de gemeente zal alleen in dringende zaaken wat doen maar dan moet het egt onhoudbaar zijn wat wel kan is via een medische urgenti of sosale urgenti maar het snelste is via een particulier een kaamer of appartement wat huuren dat is de snelste manirquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef klavertje444 het volgende:
Wist niet bij welk forum ik dit moest plaatsen (voor de mensen die al gaan zeiken dat het niet in het goede forum staat) maargoed.
Ik wil het huis en liever vandaag dan morgen. Het gaat gewoon niet zo goed meer thuis en ik ben onderhand oud genoeg om op mezelf te wonen.
Ik weet alleen niet waar ik heen kan en financieel zit ik ook niet heel lekker.
Maar ik trek dit niet goed meer, het is beter voor mij en mijn ouders dat ik lekker op mezelf ga wonen. wat zijn mijn opties? Mijn moeder zei dat ik ook naar de gemeente kon en dat zei iets kunnen regelen, klopt dit?
Je valt onder de 99% hoor, pop. Je geld vergokken, op fok proberen te lenen en dan gaan huilen dat je geen gratis huis krijgt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
.
als je ales geleezen had zo als ik gaat het haar niet om een gratis huis ze zegt 400 te keunen betaalen maar ik ben het wel met haar eens dat hier een groote groep rond loopt dat of topic discutis probeert uit te lokken en dat zijn gewoon trollenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Je valt onder de 99% hoor, pop. Je geld vergokken, op fok proberen te lenen en dan gaan huilen dat je geen gratis huis krijgt.Je verdient niet beter.
Je moet wel je best blijven doen op je taalfouten, hoor. Anders gaan we nog denken dat jij een troll bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef mickyhunghi het volgende:
[..]
als je ales geleezen had zo als ik gaat het haar niet om een gratis huis ze zegt 400 te keunen betaalen maar ik ben het wel met haar eens dat hier een groote groep rond loopt dat of topic discutis probeert uit te lokken en dat zijn gewoon trollen
ok nog een keer ff of topic ben diselextic maar dat is geen geheim deze discuti heft daar om ook geen zin anderen kunen ook wat meer hun best doen om het te begrijpen zo moelijk is dat niet het is dus ook een zwakte bot als mensen hier op door gaanquote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet wel je best blijven doen op je taalfouten, hoor. Anders gaan we nog denken dat jij een troll bent.
Ze kan misschien 400 euro betalen voor een huis, maar het is zeer de vraag of ze al enig zicht heeft op bijkomende kosten, laat staan of ze die kan betalen.
jouwn probleem fok vond het niet nodig dat ik mijn verklaring en onderzoeks rapotage op stuurquote:
Ik heb nu al in 20 dagen zo'n 100 uur gewerkt om mijn schulden af te kunnen lossen, in de vakantie nota bene...en nee jullie hoeven hier allemaal niet voor te klappen, maar het geeft wel aan dat ik er iets aan doe... Ik verdien inderdaad niet beter en daarom werk ik de hele vakantie fulltime..op de blaren zitten..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Je valt onder de 99% hoor, pop. Je geld vergokken, op fok proberen te lenen en dan gaan huilen dat je geen gratis huis krijgt.Je verdient niet beter.
Dat is dus 5 uur per dag. Nou, wauw.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:27 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik heb nu al in 20 dagen zo'n 100 uur gewerkt om mijn schulden af te kunnen lossen, in de vakantie nota bene...en nee jullie hoeven hier allemaal niet voor te klappen, maar het geeft wel aan dat ik er iets aan doe... Ik verdien inderdaad niet beter en daarom werk ik de hele vakantie fulltime..op de blaren zitten..
Nou, weet je wat, dan helpt 'dit klotefok' jou ook gewoon niet verder. Er zijn genoeg mensen die om meer informatie hebben gevraagd en die info werd niet gegeven. Dan kán men ook gewoon niet helpen. Dan maar oude topics bij halen om eem beeld te krijgen (tsja, voortaan nadenken voordat je wat opent hier!), en nou ja, hè, van je gokverslaving af komen in een maandje, hè? Dus, in het miniscule geval dat je serieus op zoek bent naar een oplossing voor je situatie: begin eens bij je huisarts voor een afspraak met een psycholoog en deze zal je nog wel wat handreikingen kunnen geven om te starten. Doe dat maar niet op FOK! als dit jouw manier van hulp vragen is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef klavertje444 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |