Dat is wel aan te raden. Op zijn zacht gezegd en TS je bent niet zo slim bezig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Mirjam het volgende:
Een bezoekje brengen aan http://www.agog.nl/ lijkt me wijs, wil je je toekomst rustig op kunnen bouwen.
Zolang jij jezelf de vraag stelt hoe je aan geld komt is het hopeloos met je. Ga eerst eens aan jezelf en je verslaving werken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef klavertje444 het volgende:
De maand is nog maar net begonnen en mijn geld is alweer op....
Gelukkig hoef ik nog niet zoveel zelf te betalen, maar balen is het zeker. (ik ben trouwens 18)
Morgen en in het weekend ga ik dingen doen waarbij geld nodig is en lenen van ouders etc is voor mij geen goede optie want dan moet ik aan ze vertellen waar ik mijn geld aan heb uitgegeven..
en die reden is beschamend...het grote gedeelte heb ik uitgegeven aan sportwedden..
Ze weten dat ik er al honderden euro's mee heb verloren, maar niet dat ik nu wéér in de fout ben gegaan. En ja ik weet dat het heel dom is, maar Ik had nou eenmaal die hoop om het verloren geld weer terug te winnen en ik vind het gewoon leuk om te wedden op sport.
Maar nu dus mijn vraag: HOE kom ik aan geld?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef klavertje444 het volgende:
Waarom plaats je dit in R&P?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef klavertje444 het volgende:
De maand is nog maar net begonnen en mijn geld is alweer op....
Gelukkig hoef ik nog niet zoveel zelf te betalen, maar balen is het zeker. (ik ben trouwens 18)
Morgen en in het weekend ga ik dingen doen waarbij geld nodig is en lenen van ouders etc is voor mij geen goede optie want dan moet ik aan ze vertellen waar ik mijn geld aan heb uitgegeven..
en die reden is beschamend...het grote gedeelte heb ik uitgegeven aan sportwedden..
Ze weten dat ik er al honderden euro's mee heb verloren, maar niet dat ik nu wéér in de fout ben gegaan. En ja ik weet dat het heel dom is, maar Ik had nou eenmaal die hoop om het verloren geld weer terug te winnen en ik vind het gewoon leuk om te wedden op sport.
Ja ik snap dat de vraag zou moeten zijn: Hoe zorg ik ervoor dat ik niet meer op sport wed?quote:
Jammer joh. Misschien leer je het nu wel? Lekker weekendje thuisblijven en geen geld uitgeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:40 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat de vraag zou moeten zijn: Hoe zorg ik ervoor dat ik niet meer op sport wed?
Maar ik heb op dit moment echt geld nodig, dus vandaar die vraag.
Nee het is simpel: geen geld, dus geen leuke dingen in het weekend. Misschien leer je dan volgende maand niet je geld op te maken. En als dat niet lukt dan heb je echt hulp nodig van een psycholoog.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:40 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat de vraag zou moeten zijn: Hoe zorg ik ervoor dat ik niet meer op sport wed?
Maar ik heb op dit moment echt geld nodig, dus vandaar die vraag.
Precies. Je hebt geen geldprobleem, maar een uitgaveprobleem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Jammer joh. Misschien leer je het nu wel? Lekker weekendje thuisblijven en geen geld uitgeven.
Daar heb ik uiteraard zelf ook over nagedacht. Ik houd me niet aan het bedrag dat ik er aan uit zou willen geven en ik ben er vaak mee bezig om bijv. het verloren geld terug te winnen. Dit zijn wel kenmerken van een gokverslaving, maar het voelt voor mij nog niet alsof ik een echt groot probleem heb..dus ik weet het niet zo goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:04 schreef Devz het volgende:
[..]
Precies. Je hebt geen geldprobleem, maar een uitgaveprobleem.
Beschouw je jezelf als gokverslaafd?
Waarom moet het dan een echt groot probleem zijn, voordat je hulp inschakelt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef klavertje444 het volgende:
maar het voelt voor mij nog niet alsof ik een echt groot probleem heb..dus ik weet het niet zo goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |