Nee joh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef isax het volgende:
ik denk dat mijn plaatje te hard is maar weet het niet zeker.
Dan schijnt het goed te zijn ja. Mij maakt het plaatje niet zoveel uit. Combinatie was wel grappig ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef isax het volgende:
[..]
als ik er zelf maar om kan lachen toch?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan schijnt het goed te zijn ja. Mij maakt het plaatje niet zoveel uit. Combinatie was wel grappig ja.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga het verpesten, of gun ik het je, nee ik verpest het nu weer.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga het verpesten, of gun ik het je, nee ik verpest het nu weer.
Weet je wat je moet doen. Je moet gewoon 10 schermen met Fok openen. In alle 10 alvast je tekst typen en dan 10 keer achter elkaar op verzenden drukken.quote:
Ik weet nog heel goed dat ik je een keer per pm aangaf "kappe want nog eentje en je vliegt eraf" daarna maakte jij natuurlijk TOCH..... één of andere opmerking over Chinese babytjes wegspoelen, ik weet niet meer precies waar het over ging, maar daar was Yvonne en daar ging je (weer) Gek hoe sommige dingen je zo bijblijvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grenzen zoeken is altijd Des Foks geweest voor zover ik me mijn Bans kan herrinneren
ga wegquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Je moet gewoon 10 schermen met Fok openen. In alle 10 alvast je tekst typen en dan 10 keer achter elkaar op verzenden drukken.
En? Ik stond wel degelijk in mijn recht met die opmerking, want het wás zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed dat ik je een keer per pm aangaf "kappe want nog eentje en je vliegt eraf" daarna maakte jij natuurlijk TOCH..... één of andere opmerking over Chinese babytjes wegspoelen, ik weet niet meer precies waar het over ging, maar daar was Yvonne en daar ging je (weer) Gek hoe sommige dingen je zo bijblijven
Die clip met Donald Sutherland is schitterendquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef Voxs het volgende:
Een wolk van een 1km x 200m x 200 m weegt 4 ton.
Ha, je weet het ook nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En? Ik stond wel degelijk in mijn recht met die opmerking, want het wás zo
NEEEquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die limiet valt weg als je een abbo hebt.
ja maar dat is niet leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer het rond een uur of zeven in de ochtend.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die clip met Donald Sutherland is schitterend
Doet me er aan denken dat ik nog steeds eens wat regisseerwerk van Terry Gilliam wil kijken, Brazil en The Zero Theorem. Heb van hem alleen The Imaginarium of Doctor Parnassus gezien.
ja om 1 uur zekerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Over een paar uur nog een keer proberen.![]()
want ik heb lange benenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef nu je soldaat maar aandacht, die is hier echt wel door jou hoor.
Die clip van Cloudbusting, die acteur? Donald Sutherland. En hij werd geregisseerd door Terry Gilliam, één van de Monty Pythons. Na Monty Python is hij films gaan regisseren, en schijnbaar niet onverdienstelijk.quote:
quote:een biljoen gewicht
Dan tot een uur of 4 wachten. Dan moet het echt wel lukken als we je het laten doen en anders inderdaad vanaf 7 uur in de ochtend moet het lukken dan is er bijna niemand hier.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef nu je soldaat maar aandacht, die is hier echt wel door jou hoor.
Sorry, ik bedoelde de rest van je post. sutherland ken ik. Die clip is magischquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die clip van Cloudbusting, die acteur? Donald Sutherland. En hij werd geregisseerd door Terry Gilliam, één van de Monty Pythons. Na Monty Python is hij films gaan regisseren, en schijnbaar niet onverdienstelijk.
[..]
Volgens mij is het een klein dikkertje met een probleem been.quote:
Nee joh, wij zijn toch allemaal topmodellenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een klein dikkertje met een probleem been.
jij hebt mij doorquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een klein dikkertje met een probleem been.
sorry, al gefixt, stomme ipad is stommer dan stom. Dus.quote:
Daarom ook geen iPad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
sorry, al gefixt, stomme ipad is stommer dan stom. Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een cadeautje dus ik gebruik hem maar. Languit op bank is het best aardig. Maar dat doormiddenbreken-gevoel ken ik ja. Zoals netquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom ook geen iPad.
Zolang Apple geen mobiel OS maakt waardoor ik niet à la De Baron van Bassie & Adriaan die dingen doormidden wil breken tijdens het gebruik blijf ik wel bij Android.
iedereen naar de utopia sc lokken!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een uitwisselingsproject vanavond.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een uitwisselingsproject vanavond.
weinig utopia te bekennenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Is Utopia hier nog het subject, of gewoon een SC?
lol, kijk eens verder dan je benen lang zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef isax het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hij koen heet? is dit jou punkman?
Ik postte ook nog wel in COS, maar ben Utopia eigenlijk een beetje vergetenquote:
Not sure if serious.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef isax het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hij koen heet? is dit jou punkman?
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik postte ook nog wel in COS, maar ben Utopia eigenlijk een beetje vergeten
Dat is altijd de vraagquote:
wow, ik ben jaloers op je vergeetkunde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Betaal nog wel Eur 2,50 per maand however
Jup.. een SC uit vele, je kan overal terecht waar je SC vindtquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Is Utopia hier nog het subject, of gewoon een SC?
Dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
wow, ik ben jaloers op je vergeetkunde.
Ik post echt bijna alleen maar in SC's. Sommige themareeksen post ik wel eens in, maar vaak is daar niet zoveel aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. een SC uit vele, je kan overal terecht waar je SC vindt
Ohhw je betaald voor streams ook nog? Nou dan moet je hier zijn, dat gaat UTOquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afknappuurŕrquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef isax het volgende:
ik heb zin om te blowe![]()
alleen moet dan zelf rollen. dat ken ik niet.
doe ik eigenlijk nooit.quote:
*nix, Linux, BSD, etcquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw je betaald voor streams ook nog? Nou dan moet je hier zijn, dat gaat UTO
UTO / [COS #3362] Superleuk, met ouderen gaan sporten
Hier gaat het over Nix en een beetje van dat
Ik ben normaal vrij recht door zee..Slow Chatten in een bepaald Topic verwacht ik ook onderwerpen die in dat Topic thuishoren..quote:
Ik kom wel als duikerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef isax het volgende:
wie heeft een bootje in amsterdam?
laten we een meet houden in een bootje
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef isax het volgende:
ik heb zin om te blowe![]()
alleen moet dan zelf rollen. dat ken ik niet.
Kom nou eens richting hier, dan kan ik ook meedoen, houd eens rekening met je arme medemens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef isax het volgende:
wie heeft een bootje in amsterdam?
laten we een meet houden in een bootje
Waar is hierquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kom nou eens richting hier, dan kan ik ook meedoen, houd eens rekening met je arme medemens.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook niet.![]()
ik vertrouw geen enkele shop met al die toeristen.
Ik kan vette spliffs draaien met 4 tips enzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik kon het. maar laatste keer dat ik het probeerde pleurde echt alles er uit
waarom doen mensen dat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan vette spliffs draaien met 4 tips enzo
Das lekker hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
waarom doen mensen dat?
nooit goed gesnapt
Sommige mensen houden van knutselen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
waarom doen mensen dat?
nooit goed gesnapt
borderline sc ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja is een beetje rustig iedere keer, dan komt er even een opleving en dan stort het weer in.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kwam die ook wel eens tegen, het eerste volgens mij als je mijn naam googled.
Waarom 4 tips? Ik kan een tulp draaien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan vette spliffs draaien met 4 tips enzo
Er ontbreken steeds figuren, druk waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja is een beetje rustig iedere keer, dan komt er even een opleving en dan stort het weer in.
Hoi.quote:
Ik hoorde van het weekend wel dat ik bruin was maar dat is meer van het veel buiten zijn op het werk. Nu ging ik alleen even de ondergaande zon checken.quote:
Zuiderstrand is altijd rustig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool ja. Als het rustig is tenminste, anders haat ik het.
Klopt, mensen en hun echte leven. Tssssquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er ontbreken steeds figuren, druk waarschijnlijk
Dat lijkt me heerlijk, lekker uitwaaien op het strand met bijna geen mensen om je heen.quote:
Je kan ook een webcam zoeken die op een strand gericht staat en een ventilator aandoen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk, lekker uitwaaien op het strand met bijna geen mensen om je heen.
Paradijs.
Tenzij je er zelf bij bent heb je daar weinig aan.quote:
Nou en, wij hebben strandbeesten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, dat is de eerste keer dat ik iemand Belgie zo hoor noemen.
Droogkloot, verpest mijn ideale plaatje niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan ook een webcam zoeken die op een strand gericht staat en een ventilator aandoen.
Ja dan ga ik zelf ook in Amsterdam wonen ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tenzij je er zelf bij bent heb je daar weinig aan.
[..]
Nou en, wij hebben strandbeesten.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil later politieagent worden .... en brandweerman
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bon appetit monsieur le troittoir.
volgens mij wil joezi dat iedereen denkt dat ik een sjago krulle trut ben.quote:
Heb Joezi die gemaakt, wat lief van hemquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef isax het volgende:
[..]
volgens mij wil joezi dat iedereen denkt dat ik een sjago krulle trut ben.
maar ik vind hem cute
Joezi of de UI?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb Joezi die gemaakt, wat lief van hem![]()
En ik vind hem uber schattig.![]()
Dank u, dat is duidelijkheidquote:
Goed hè, liefde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u, dat is duidelijkheid![]()
Deze avonden, ik hou ervan
Wat voor 1 zou jij er willen dan? Krijgen we dan eindelijk meer te zien van je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ga vragen of hij er een voor mij maakt![]()
![]()
heb je der nummer al ?quote:
daar dacht ik ook meteen aan, maar hoe kom je nu aan een Ian, of is Isax eigenlijk Ian ....... kloon-alarm ?quote:
Ik heb ook even 3 keer gekeken, maar kwam tot het de conclusie dat geen Ian was.quote:
Uhuh!quote:
Ik heb dat heel lang gedacht maar nu niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
daar dacht ik ook meteen aan, maar hoe kom je nu aan een Ian, of is Isax eigenlijk Ian ....... kloon-alarm ?
Ja, en zwoele zomeravondenquote:
Nee, want Joezi heeft hem getekend, Joezi is Ianquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uhuh!
[..]
Ik heb dat heel lang gedacht maar nu niet meer.
dan hou ik hem.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee geïnspireerd op de oldschool UI's van Ian, zelf nagetekend!
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. Het is een leukie!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee geïnspireerd op de oldschool UI's van Ian, zelf nagetekend!
doe jouw IAN UI eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uhuh!
[..]
Aaah, buiten is het nu lekker jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, en zwoele zomeravonden![]()
Ik zit nog heerlijk buiten.
dat ik een kloon ben?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. Het is een leukie!
Jij hebt ook een oldschool toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. Het is een leukie!
Oh. Ik heb nooit gedacht dat Isa IaN was hoor.. Maar wel van Joezi.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, want Joezi heeft hem getekend, Joezi is Ian
hoe ziet ian er uit?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Ik heb nooit gedacht dat Isa IaN was hoor.. Maar wel van Joezi.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Ik heb nooit gedacht dat Isa IaN was hoor.. Maar wel van Joezi.
niemand weet meer wie dat is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond deze UI geweldig tot iemand zei dat het een beetje een Rita Verdonk was, ook met die vlag erachter enzo.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond deze UI geweldig tot iemand zei dat het een beetje een Rita Verdonk was, ook met die vlag erachter enzo.
Rita Verdonkquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
hoe ziet ian er uit?
nu ben ik allemaal nieuwschierig
das niet veelquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja joh, ik kocht vandaag voor een week verse groenten en fruit voor een tientje en een zak rijst en twee meel en gist, toiletpapier, katteneten, grit, hondenbrokken, olijfolie, kaas en noten en we waren 36 euro kwijt. Voor drie personen, twee katten en een hond. Maar ja wij doen dat via de boer, de Lidl en Pets Die supermarkt van Utopia is bereduur
Daar lijkt hij wel iets op, maar dan wel wat minder bol.quote:
dus die nu links staat vind jij boos?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof ze op het punt staan met een honkbalknuppel uit te halen.
Ik vind hem wel treffend, een rebelse pandabeer in de aanval op een hobbelpaardquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar lijkt hij wel iets op, maar dan wel wat minder bol.
neuken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip en koen ook nog, die had ik net gemist.
Je hebt een goede TT gemaakt.
Exact de Ian die ik kenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind hem wel treffend, een rebelse pandabeer in de aanval op een hobbelpaard
Bedoel je die emoticon? Ja die kijkt verbaast.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus die nu links staat vind jij boos?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Welke bedoel jij dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bedoel je die emoticon? Ja die kijkt verbaast.
Aan mijn UI aangepastquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik d8 ik kom hier ook weer eens buurten, Isax kwam langs in mijn thuis SCquote:
Moet je aan Isax vragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan mijn UI aangepast![]()
Of was het andersom
zweterig gedoe dan, al stijgt de behoefte wel bij hittequote:
Lekker plakken met dit weerquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zweterig gedoe dan, al stijgt de behoefte wel bij hitte
En welke is dat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik d8 ik kom hier ook weer eens buurten, Isax kwam langs in mijn thuis SC
ja dat is het hele punt denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je met die UI weinig nummers gaat scoren.
Nogalquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben ik ziek als ik daar opgewonden van wordt?
Ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Juist wel, denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je met die UI weinig nummers gaat scoren.
Ga je weer ronddwalen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef isax het volgende:
kijken of deze UI ook werkt als ik een ander topicje binnen val
Heb je voor de zwoele zomeravonden niets in je nachtkastje liggen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inderdaad. Lome zomeravonden.
Maar ja.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je voor de zwoele zomeravonden niets in je nachtkastje liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |