Nee joh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef isax het volgende:
ik denk dat mijn plaatje te hard is maar weet het niet zeker.
Dan schijnt het goed te zijn ja. Mij maakt het plaatje niet zoveel uit. Combinatie was wel grappig ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef isax het volgende:
[..]
als ik er zelf maar om kan lachen toch?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan schijnt het goed te zijn ja. Mij maakt het plaatje niet zoveel uit. Combinatie was wel grappig ja.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga het verpesten, of gun ik het je, nee ik verpest het nu weer.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga het verpesten, of gun ik het je, nee ik verpest het nu weer.
Weet je wat je moet doen. Je moet gewoon 10 schermen met Fok openen. In alle 10 alvast je tekst typen en dan 10 keer achter elkaar op verzenden drukken.quote:
Ik weet nog heel goed dat ik je een keer per pm aangaf "kappe want nog eentje en je vliegt eraf" daarna maakte jij natuurlijk TOCH..... één of andere opmerking over Chinese babytjes wegspoelen, ik weet niet meer precies waar het over ging, maar daar was Yvonne en daar ging je (weer) Gek hoe sommige dingen je zo bijblijvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grenzen zoeken is altijd Des Foks geweest voor zover ik me mijn Bans kan herrinneren
ga wegquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Je moet gewoon 10 schermen met Fok openen. In alle 10 alvast je tekst typen en dan 10 keer achter elkaar op verzenden drukken.
En? Ik stond wel degelijk in mijn recht met die opmerking, want het wás zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed dat ik je een keer per pm aangaf "kappe want nog eentje en je vliegt eraf" daarna maakte jij natuurlijk TOCH..... één of andere opmerking over Chinese babytjes wegspoelen, ik weet niet meer precies waar het over ging, maar daar was Yvonne en daar ging je (weer) Gek hoe sommige dingen je zo bijblijven
Die clip met Donald Sutherland is schitterendquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef Voxs het volgende:
Een wolk van een 1km x 200m x 200 m weegt 4 ton.
Ha, je weet het ook nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En? Ik stond wel degelijk in mijn recht met die opmerking, want het wás zo
NEEEquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die limiet valt weg als je een abbo hebt.
ja maar dat is niet leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer het rond een uur of zeven in de ochtend.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die clip met Donald Sutherland is schitterend
Doet me er aan denken dat ik nog steeds eens wat regisseerwerk van Terry Gilliam wil kijken, Brazil en The Zero Theorem. Heb van hem alleen The Imaginarium of Doctor Parnassus gezien.
ja om 1 uur zekerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Over een paar uur nog een keer proberen.![]()
want ik heb lange benenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef nu je soldaat maar aandacht, die is hier echt wel door jou hoor.
Die clip van Cloudbusting, die acteur? Donald Sutherland. En hij werd geregisseerd door Terry Gilliam, één van de Monty Pythons. Na Monty Python is hij films gaan regisseren, en schijnbaar niet onverdienstelijk.quote:
quote:een biljoen gewicht
Dan tot een uur of 4 wachten. Dan moet het echt wel lukken als we je het laten doen en anders inderdaad vanaf 7 uur in de ochtend moet het lukken dan is er bijna niemand hier.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef nu je soldaat maar aandacht, die is hier echt wel door jou hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |