Nee joh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef isax het volgende:
ik denk dat mijn plaatje te hard is maar weet het niet zeker.
Dan schijnt het goed te zijn ja. Mij maakt het plaatje niet zoveel uit. Combinatie was wel grappig ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef isax het volgende:
[..]
als ik er zelf maar om kan lachen toch?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan schijnt het goed te zijn ja. Mij maakt het plaatje niet zoveel uit. Combinatie was wel grappig ja.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga het verpesten, of gun ik het je, nee ik verpest het nu weer.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga het verpesten, of gun ik het je, nee ik verpest het nu weer.
Weet je wat je moet doen. Je moet gewoon 10 schermen met Fok openen. In alle 10 alvast je tekst typen en dan 10 keer achter elkaar op verzenden drukken.quote:
Ik weet nog heel goed dat ik je een keer per pm aangaf "kappe want nog eentje en je vliegt eraf" daarna maakte jij natuurlijk TOCH..... één of andere opmerking over Chinese babytjes wegspoelen, ik weet niet meer precies waar het over ging, maar daar was Yvonne en daar ging je (weer) Gek hoe sommige dingen je zo bijblijvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grenzen zoeken is altijd Des Foks geweest voor zover ik me mijn Bans kan herrinneren
ga wegquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Je moet gewoon 10 schermen met Fok openen. In alle 10 alvast je tekst typen en dan 10 keer achter elkaar op verzenden drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |