Nee, het is niet de bedoeling dat ie nog buiten kan komenquote:
Meer dat hij overal continue doorheen loopt te schreeuwen en alles nogal gemakkelijk ziet.quote:
typisch prem iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer dat hij overal continue doorheen loopt te schreeuwen en alles nogal gemakkelijk ziet.
Dat vrouwtje wat er bij zit krijgt vaak de kans niet eens om uit te spreken terwijl die wel met zinnige dingen komt.
Veel geblaat, weinig wol.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer dat hij overal continue doorheen loopt te schreeuwen en alles nogal gemakkelijk ziet.
Dat vrouwtje wat er bij zit krijgt vaak de kans niet eens om uit te spreken terwijl die wel met zinnige dingen komt.
Oh. In dat geval. Vastbindenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, het is niet de bedoeling dat ie nog buiten kan komen
Vrijdag vakantie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heet en moe, maar verder mag ik niet klagen.
En met jou?
Ik tril alsof ik parkinson hebquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heet en moe, maar verder mag ik niet klagen.
En met jou?
Kickbokstraining?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik tril alsof ik parkinson hebMaar wel lekker getraind. Sowieso een lekker dagje achter de rug
Dus goed
Yesquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kickbokstraining?
Dan is het een goed teken
Lekker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes![]()
I know. Nu een bak kwark naar binnen werken om het trillen te doen stoppen
Een zak wil ik ook heel graag, maar geen ruimte voor in huisquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker.
Denk dat ik hier ook maar weer eens een zak ga ophangen.
Wist niet dat je into CBT was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker.
Denk dat ik hier ook maar weer eens een zak ga ophangen.
Ik kan hem hier mooi onder de overkapping kwijtquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een zak wil ik ook heel graag, maar geen ruimte voor in huisDus ik moet het met de trainingen doen. Maar dat is ook goed, eigenlijk, want mijn coach drillt me als een idioot
![]()
Ik heb echt geen ruimte. Ja, opzich wel ruimte om de zak op te hangen, maar dan heb ik geen ruimte meer om me eromheen te bewegenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan hem hier mooi onder de overkapping kwijt
Niet zo, he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die jij niet weet he
Hai, alles goed?quote:
Jazeker! Daar ook?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai, alles goed?
Lekker rustig zo te zien
Ey Lola, hoe gaat het daar? Je was weer lekker druk bezig zag ikquote:
Hallo mevrouw.quote:
Het is weleens beter gegaan, maar komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker! Daar ook?
Ja, heel rustig! Iedereen heeft een leven ofzo
Hai Meneertjequote:
Keep up that spirit!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het is weleens beter gegaan, maar komt allemaal wel goed
Jeetje dat is ook saai dan
Prima hoorquote:
Ja johquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ey Lola, hoe gaat het daar? Je was weer lekker druk bezig zag ik
Heerlijk hequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima hoorop de verkoudheid na.. echt, wie verzint het .. midden in de zomer
[..]
Ja johGoed en lekker bezig
Fijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima hoorop de verkoudheid na.. echt, wie verzint het .. midden in de zomer
[..]
Ja johGoed en lekker bezig
Dat heb ik vandaag ook gedaan. Lekker is datquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heerlijk heik heb hier ook helemaal de kriebels en ben lekker allerlei dingen aan het aanpakken die waren blijven liggen
Ik heb vandaag mijn hele huis weer om gegooid, alle meubels lekker op een andere plek en gelijk de vloer weer eens goed gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook gedaan. Lekker is dat
Ja beetje jammer dat het vrijdag en zaterdag bokkie heet wordt.. dat vind ik dan geen doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heerlijk heik heb hier ook helemaal de kriebels en ben lekker allerlei dingen aan het aanpakken die waren blijven liggen
Ja irritant maar goed tis niet andersquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FijnStom van je verkoudheid
Ken meer mensen die er last van hebben
Val niet op de grond als je denkt op de bank te gaan zitten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn hele huis weer om gegooid, alle meubels lekker op een andere plek en gelijk de vloer weer eens goed gedaan![]()
Ben nu wel echt gesloopt
Goed bezigquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat het vrijdag en zaterdag bokkie heet wordt.. dat vind ik dan geen doen
dus morgen doe ik de deuren afmaken en dan zaterdag lekker naar zee
eerste week van augustus zijn de jongens grotendeels de dag weg dan willen we (mits het niet te warm is) de trap doen..
En J doet elke avond een stukje van de tuin betegelen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Val niet op de grond als je denkt op de bank te gaan zitten.
3 wekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
Kleine is vanaf volgende week 3 weken bij zijn papsdus ik hou deze week ook op, en ff lekker samen nog wat tijd doorbrengen
Ja ik ga het echt 3 weken zo slecht hebbenquote:
Holy molyquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ga het echt 3 weken zo slecht hebben![]()
![]()
Zie er nu al zo tegenop
Snap ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn hele huis weer om gegooid, alle meubels lekker op een andere plek en gelijk de vloer weer eens goed gedaan![]()
Ben nu wel echt gesloopt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja irritant maar goed tis niet andersallergische reactie op de sportschool
Balkon had ik 2 weekjes terug al lekker opgeruimd en schoongemaakt gelukkigquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ikKlinkt goed
![]()
Ik heb vandaag mijn afwas maar eens gedaan![]()
En de was. En mijn balkon schoongemaakt, nu is 'ie weer mooi grijs ipv groen
[..]
Ja fijn he zo'n vader die nergens over wil praten en alleen maar de helft van de vakantie opeistquote:
Ik wilde het doen zodra het mooi weer was. Ik wil het dus al best een tijd doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Balkon had ik 2 weekjes terug al lekker opgeruimd en schoongemaakt gelukkig![]()
Ow en de was doe ik ook wel volgende week
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja fijn he zo'n vader die nergens over wil praten en alleen maar de helft van de vakantie opeist
Lekker bezig dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde het doen zodra het mooi weer was. Ik wil het dus al best een tijd doenMaar vandaag eindelijk aangepakt en nu geniet ik ervan
Ook lekker getraind dus ik ben voldaan
Ja sorry ik had maandag een akkefietje met hem en ik ben er nog behoorlijk pissig omquote:
Yesquote:
Alweer omgegooid?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben nu wel echt gesloopt
Valt wel mee. Anderhalf bij 3 denk ik.quote:
Dat blijkt uit je reactie jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja sorry ik had maandag een akkefietje met hem en ik ben er nog behoorlijk pissig om
Genieten van het mooie weerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
YesNu weet ik alleen niet wat ik morgen moet doen
Ja volgens mij staat het nu weer zoals toen jij hier voor het laatst wasquote:
Groot genoeg om lekker op te zittenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Anderhalf bij 3 denk ik.
Is de kerstboom bij jou ook zo'n issue elk jaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja volgens mij staat het nu weer zoals toen jij hier voor het laatst wasmaar dan zonder kerstboom
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja volgens mij staat het nu weer zoals toen jij hier voor het laatst wasmaar dan zonder kerstboom
Hai Samzzquote:
Ik wil welquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijkt uit je reactie ja
[..]
Genieten van het mooie weer
Of kom je in mijn zwembad zwemmen
Ja, met 2 kan je aardig zitten. Maar meer kan nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Groot genoeg om lekker op te zitten
Elk jaar met kerst gooi ik de hele boel om zodat hij erin pastquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is de kerstboom bij jou ook zo'n issue elk jaar![]()
!
Oh nee, dan zou ik ook op zijn voor het ochtendgloren, denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai Samzz
Dat was ook mijn plan, maar had gisteren een sollicitatie gesprek en ze zouden mij morgen bellen of we verder gaan of niet , dus denk niet dat het mij dan lukt
Heb ik toch altijd, als ik kan blijven liggen ben ik vroeg wakker en als ik er vroeg uit moet kan ik er nooit uitkomenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee, dan zou ik ook op zijn voor het ochtendgloren, denk ik. Waarschijnlijk ben ik dat toch al, mijn ritme is best wel... Apart.
Hmm lekker ijsquote:
Ik ben gewoon altijd vroeg wakkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb ik toch altijd, als ik kan blijven liggen ben ik vroeg wakker en als ik er vroeg uit moet kan ik er nooit uitkomen
Zoooo herkenbaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Elk jaar met kerst gooi ik de hele boel om zodat hij erin pastheb eigenlijk eentje die veel te groot is voor hier
maar ik vind hem zo mooi
Wat voor ijs?quote:
quote:
B&J Cookie Doughquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar
[..]
Wat voor ijs?
Voordeel van kinderen is dat ze uiteindelijk zelfstandig worden en zelf naar beneden gaan, eten en drinken pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Met drie mauwende katten is het onmogelijk uit te slapen. Laat staan hoe dat met kinderen zou zijn. Ik heb al moeite om 's avonds na een dag werken nog gefocussed een topic op FOK! te volgen, laat staan luiers verschonen of speelgoed op te ruimen. En daarnaast nog eens stukje bij beetje een huis verven of de tuin betegelen.
Ik zal wel een luiaard zijn, maar ik zou het me niet voor kunnen stellen om dat ook nog eens voor m'n lol te gaan doen.
Ik eigenlijk ook niet. Daarom lig ik nu in m'n huispak met een biertje in m'n hand half naar Der Untergang en half naar FOK! te loerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Met drie mauwende katten is het onmogelijk uit te slapen. Laat staan hoe dat met kinderen zou zijn. Ik heb al moeite om 's avonds na een dag werken nog gefocussed een topic op FOK! te volgen, laat staan luiers verschonen of speelgoed op te ruimen. En daarnaast nog eens stukje bij beetje een huis verven of de tuin betegelen.
Ik zal wel een luiaard zijn, maar ik zou het me niet voor kunnen stellen om dat ook nog eens voor m'n lol te gaan doen.
Ik zie vooralsnog een groter voordeel aan geen kinderenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voordeel van kinderen is dat ze uiteindelijk zelfstandig worden en zelf naar beneden gaan, eten en drinken pakken.
Hmmm die vind ik het lekkerstquote:
Je doet het ook niet voor je lol meestal he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Dat snap ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog een groter voordeel aan geen kinderen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]je wilt niet weten hoe vaak ik vandaag al gestruikeld ben over de zooi die ik steeds van de ene kant naar de andere aan het slepen was haha
Na een jaar of vijf, als je optimistisch bent. En dan komt er meestal nog een koter achterna. Waardoor je jarenlang niet zonder oppas te regelen de deur uit kunt, of naar all-in vakantieparken op vakantie moet in plaats van een vakantie waar kinderen doorgaans geen bal aan zouden vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voordeel van kinderen is dat ze uiteindelijk zelfstandig worden en zelf naar beneden gaan, eten en drinken pakken.
Hou het idd maar bij katten danquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Na een jaar of vijf, als je optimistisch bent. En dan komt er meestal nog een koter achterna. Waardoor je jarenlang niet zonder oppas te regelen de deur uit kunt, of naar all-in vakantieparken op vakantie moet in plaats van een vakantie waar kinderen doorgaans geen bal aan zouden vinden.
Laat mij dan inderdaad maar lekker in m'n huispak met een biertje in m'n hand moeite hebben en schelden dat de spytool mijn naam te weinig vindt, zodat ik daadwerkelijk wat terug moet gaan lezen.
Nouja, er zijn mensen die dat dus gewoon ineens denken. Ik heb soms ook ineens van "dit moet even gebeuren, als ik het nu doe is het klaar en kan ik weer lekker op de bank ploffen". Maar er zijn dus ook daadwerkelijk mensen die daarna gelijk weer het volgende oppakken. Ik voel me er haast schuldig bij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet het ook niet voor je lol meestal he.
Ik ken niemand die zegt: En vanavond ga ik lekker de tuin betegelen ipv lekker op de bank een filmpje kijken met een koud biertje in mijn hand en snacks binnen handbereik.
Echt daar heb ik zo'n zin in, kijk ik al de hele week naar uit.
Dat is zo, ja. Een oud vriendin van mij was zo eentje die voor haar lol het hele huis ging poetsen. Die mensen bestaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, er zijn mensen die dat dus gewoon ineens denken. Ik heb soms ook ineens van "dit moet even gebeuren, als ik het nu doe is het klaar en kan ik weer lekker op de bank ploffen". Maar er zijn dus ook daadwerkelijk mensen die daarna gelijk weer het volgende oppakken. Ik voel me er haast schuldig bij.
Ik heb wel, dat als ik eenmaal begin met een lekker muziekje op, dat ik lol heb in het schoonmaken en dan ook gelijk meer aanpak dan in eerste instantie de bedoeling was. Maar voor ik mezelf kan aanzetten tot schoonmaken... dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo, ja. Een oud vriendin van mij was zo eentje die voor haar lol het hele huis ging poetsen. Die mensen bestaan.
Smoothquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar jij bent niks komen brengen he
Hier precies zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel, dat als ik eenmaal begin met een lekker muziekje op, dat ik lol heb in het schoonmaken en dan ook gelijk meer aanpak dan in eerste instantie de bedoeling was. Maar voor ik mezelf kan aanzetten tot schoonmaken... dat is een ander verhaal
Schoonmaken vind ik nog niet zo erg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel, dat als ik eenmaal begin met een lekker muziekje op, dat ik lol heb in het schoonmaken en dan ook gelijk meer aanpak dan in eerste instantie de bedoeling was. Maar voor ik mezelf kan aanzetten tot schoonmaken... dat is een ander verhaal
Ik denk dat meer mensen dat wel hebben. Maar zij gaat voor haar ontspanning en dus echt voor de leuk schoonmaken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen aanvraag binnengekregen vandaag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Moet dat naar info@samzzdebierkoerier.nl of be?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen dat wel hebben. Maar zij gaat voor haar ontspanning en dus echt voor de leuk schoonmaken.
[..]
Ik heb dan ook geen aanvraag binnengekregen vandaag.
Dat kan hier ook rustig een week duren jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Dat ja. het liefst zou ik die hele tuin asfalterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schoonmaken vind ik nog niet zo erg.
Maar ik zal nooit snappen dat er mensen voor hun lol of ontspanning in de tuin gaan werken.
.be, hé. Ik ben verhuisd, weet je nog.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet dat naar info@samzzdebierkoerier.nl of be?
Ik heb geen tuin, maar ik denk wel dat als ik ooit een tuin heb, ik een tuin neem waar ik zo min mogelijk moeite voor hoef te doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schoonmaken vind ik nog niet zo erg.
Maar ik zal nooit snappen dat er mensen voor hun lol of ontspanning in de tuin gaan werken.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen dat wel hebben. Maar zij gaat voor haar ontspanning en dus echt voor de leuk schoonmaken.
Dat herken ik. Dat herken ik heeel ergquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
Oooooh, ik heb vandaag met boodschappen doen bewust niks 'lekkers' meegenomen (als in chocolade e.d.). En nu heb ik spijt.
Ik wil pas een tuin als ik ook geld heb voor een tuinman.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan hier ook rustig een week duren ja
[..]!!!
[..]
Dat ja. het liefst zou ik die hele tuin asfalteren
Dat laatste inderdaad. Daarom is mijn huis nu ook echt een teringzooi. Al heb ik net wel keurig afgewassen. Morgen maar eens stofzuigenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin, maar ik denk wel dat als ik ooit een tuin heb, ik een tuin neem waar ik zo min mogelijk moeite voor hoef te doen
[..]
Dat denk ik ook.
En dat snap ik nietIk maak schoon omdat het moet. Niet omdat ik het leuk vind
Dat wel, ja. En ik heb net meloen gesnacktquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat herken ik. Dat herken ik heeel erg![]()
Maar morgen denk ik wel; ik heb niks gesnackt gisteravond
Ja weet ik nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
.be, hé. Ik ben verhuisd, weet je nog.
Meloenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Daarom is mijn huis nu ook echt een teringzooi. Al heb ik net wel keurig afgewassen. Morgen maar eens stofzuigen.
[..]
Dat wel, ja. En ik heb net meloen gesnackt.
Ik heb al weken bewust niks lekkers meegenomen en val te weinig af. Dus heb ik ook spijt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
Oooooh, ik heb vandaag met boodschappen doen bewust niks 'lekkers' meegenomen (als in chocolade e.d.). En nu heb ik spijt.
En dan te denken dat enige fysieke afstand jullie relatie mogelijk wat zou verbeteren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje zit in Kenia. Heel leuk voor haar. Maar ze hoeft toch niet iedere fucking avond 3 miljoen foto's te sturen van dat gat dat nergens goed voor is. Man, man, man, telefoon maar op stil gezet, blijft maar buzzen.
rijstwafelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meloen![]()
Ik heb wel gezonde snacks in huis inderdaad. Zoals rijstewafels (waar ik dan vaak chocopasta overheen smeer) en fruit. Maar daar heb ik nu geen zin in. Ik heb zin in chips
Zomerrrrrrrrfruitquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meloen![]()
Ik heb wel gezonde snacks in huis inderdaad. Zoals rijstewafels (waar ik dan vaak chocopasta overheen smeer) en fruit. Maar daar heb ik nu geen zin in. Ik heb zin in chips
Ja, ik ga morgen naar de markt en neem weer wat meequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meloen![]()
Afvallen is niet m'n doel. Wel gezonder eten. En dat gaat best goed, nuquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb al weken bewust niks lekkers meegenomen en val te weinig af. Dus heb ik ook spijt.
Dat is een utopie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan te denken dat enige fysieke afstand jullie relatie mogelijk wat zou verbeteren.
Nectarines en aardbeien heb ik inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zomerrrrrrrrfruit
Nectarines aardebeitjes druifjesframbozen en bramen
Oh, druifjes en aardbeitjes heb ik ook. Morgen een fruitsmoothy maken denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zomerrrrrrrrfruit
Nectarines aardebeitjes druifjesframbozen en bramen
Oeh lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, druifjes en aardbeitjes heb ik ook. Morgen een fruitsmoothy maken denk ik.
Oh ja, frambozen over je tepelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Bramen lust ik niet. En frambozen heb ik vage MI's bij. En die structuur vind ik niet fijn in de mond. Dus die eet ik ook niet.
Oh nee, dan kan ik 't meteen weggooienquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh lekkermet een beetje verse munt erbij
Gewoon ouderwets stampen, johquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zijn nectarines lekker in een smoothie?
Oh wacht, ik heb geen blender![]()
* TheGirlNextDoor noteert
Ik heb ook geen stamperquote:
Frambozen zijn voor mij een soort tweede aubergines geworden. Soort van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen vergeet je niet he
Maar het resultaat is welquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stamperDan zou ik moeten prakken met een vork. Maar dat duurt zo lang
Goede combinatie welquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Frambozen zijn voor mij een soort tweede aubergines geworden. Soort van.
Dan loop ik ook nog maar eens naar de koelkastquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens even een wijntje pakken![]()
Daar heb ik weer hele andere associaties bij. Wat vooral iets zegt over mij natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik voor morgen. De Appie had een rosé die ik nog niet geproefd heb in de aanbieding.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Proost!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan loop ik ook nog maar eens naar de koelkast
Proost
Wat voor associaties heb jij bij aubergines? Als het iets is met indianen en een tipi, dan hebben we dezelfdequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik weer hele andere associaties bij. Wat vooral iets zegt over mij natuurlijk.
Verontrustend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht whut?quote:
proost!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Menno Buch toch? Nee, dat was niet mijn associatie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
Wat voor associaties heb jij bij aubergines? Als het iets is met indianen en een tipi, dan hebben we dezelfde.
Ja. En wat dan welquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Menno Buch toch? Nee, dat was niet mijn associatie.
Courgette is een fallusvormige groente, framboos niet. De rest kun je zelf wel verzinnen.quote:
Gezond en voor 10 uur. Doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ga ik een broodje vega filet pakken. Of niet. Dilemma's op de woensdagavond.
Nee, niet eens. Al klinkt dat ook geloofwaardig.quote:
We hadden het toch over auberginesquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Courgette is een fallusvormige groente, framboos niet. De rest kun je zelf wel verzinnen.
My bad, het idee wordt er niet heel veel anders door.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
We hadden het toch over aubergines? Courgettes vind ik lekker.
Het is vast niet erg als je een beetje smokkeltquote:
Ik snapte het gewoon even niet, okéquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
My bad, het idee wordt er niet heel veel anders door.
Ik denk ook niet dat ik morgen opeens vijf kilo zwaarder benquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is vast niet erg als je een beetje smokkelt
Doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik morgen opeens vijf kilo zwaarder ben.
Zie het als een kans.... om je vriendenlijst te schonen van mensen die mee doen aan zulke dingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Oh gadverdamme, er gaan weer van die nominaties rond op facebook. Moet je binnen zoveel uur een filmpje maken of anders een zak snoep (in dit geval) voor de nomineerder. Zo stom.
Je weet maar nooit natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik morgen opeens vijf kilo zwaarder ben.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als een kans.... om je vriendenlijst te schonen van mensen die mee doen aan zulke dingen.
[..]
Zie het als een kans.... om je vriendenlijst te schonen van mensen die mee doen aan zulke dingen.
OMG! Je leest mijn gedachtenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je voor plebs in je lijst dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Oh gadverdamme, er gaan weer van die nominaties rond op facebook. Moet je binnen zoveel uur een filmpje maken of anders een zak snoep (in dit geval) voor de nomineerder. Zo stom.
Eigenlijk valt het wel mee. Het zijn er in totaal maar vijf. En dat zijn allemaal oud-lesklantjes van me.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je voor plebs in je lijst dan?
Ja, dit is verreweg de minst spannende die ertussen zit.quote:
True, thatquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dit is verreweg de minst spannende die ertussen zit.
[..]
quote:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het ding heeft op van die schragen gelegen... in de volle zon.. ik denk dat ik het morgen weer doe maar dan om gekeerd..
![]()
Gaat lastig worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beste manier toch? ... in de deur hangen en dicht duwen is ook zo lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
Erop gaan zitten.Ik zal eens op jou gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom, morgen nog een keer... maar dan omgekeerdMoet toch die kant schilderen
Hoe krijg jij je deur krom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom, morgen nog een keer... maar dan omgekeerdMoet toch die kant schilderen
Alleen jij krijgt dat voor elkaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het ding heeft op van die schragen gelegen... in de volle zon.. ik denk dat ik het morgen weer doe maar dan om gekeerd..
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou gaan zitten.Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh![]()
![]()
Ah zo dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Paar uurtjes er op gelegen en dan al krom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
De hele dagquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paar uurtjes er op gelegen en dan al krom?
We hebben het over LoLa hequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
Dan nog, zo snel worden die dingen toch niet krom?
Normaal gesproken niet neequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
blijkbaar wel hequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
Nee over de deur van Lolaquote:
quote:
Over welk deur hebben we het?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijkbaar wel he
[..]
Nee over de deur van Lola
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Over welk deur hebben we het?woonkamer deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 22:30:55 ]
Gelacht: vrouw inderdaad, echter schat ik wel dat die netjes ondersteund isquote:
Trek maar een nummertjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan ook het kozijn een dag buiten leggen.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelacht: vrouw inderdaad, echter schat ik wel dat die netjes ondersteund is
[..]
Trek maar een nummertje![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hoef ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan ook het kozijn een dag buiten leggen..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woonkamer deurHandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelacht: vrouw inderdaad, echter schat ik wel dat die netjes ondersteund is
[..]
Trek maar een nummertje![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg je nou dat ik hangtieten heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan ook het kozijn een dag buiten leggen.![]()
![]()
Ik zie het alweer, voortrekkerij hierquote:Geen idee, doe eens een foto in dmquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hangtieten heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, voortrekkerij hier
[..]
Geen idee, doe eens een foto in dmDm is onderweg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hangtieten heb?quote:op je burn
![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Je zit zeker mobiel dan duurt het wat langer
![]()
![]()
Sure. Ik weet alleen niet of kusjes is wat je wilt op verbrande schouders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Tellen verbrandde schouders mee?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En we tinderen gewoon vrolijk verder.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
vleesch keurenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En we tinderen gewoon vrolijk verder.![]()
Welke malloot gaat er godverdomme nu nog grasmaaien.
En slap ouwehoeren op de chat.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Tis nu koel ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
Welke malloot gaat er godverdomme nu nog grasmaaien.
quote:Altijd gezellig
![]()
Het maakt een teringherriequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis nu koel ?
[..]Altijd gezellig
. Aan de andere kant ruikt 't wel lekker
.
quote:
Laat Faxie 't maar niet lezen, die staat meteen bij je voor de deur..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mwhehehehequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat Faxie 't maar niet lezen, die staat meteen bij je voor de deur..![]()
![]()
Dat bezwaar maak ik welquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat Faxie 't maar niet lezen, die staat meteen bij je voor de deur...
Nu ik erover nadenk, hé. Ik heb de boel hier echt nooit op slot. Niet dat het hoeft, er komt hier niemand het terrein op. Maar het is wel apart.
Hij zat er gewoon op te wachten. Ik weet het zeker.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Te voorspelbaar Fax
Ik had ook mezelf wel aan kunnen bieden, maar dat vind m'n Latina vast niet goed..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Haha ik was nog niet zo lang thuis, en zat in lurkmodusquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zat er gewoon op te wachten. Ik weet het zeker.![]()
![]()
Ja om 8 uur ga ik vertrekkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je nu morgen je katten ophalen?![]()
![]()
Hé, heb ik hierin ook nog iets in te brengenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Te voorspelbaar Fax
Ik had ook mezelf wel aan kunnen bieden, maar dat vind m'n Latina vast niet goed..?
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ik was nog niet zo lang thuis, en zat in lurkmodus“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij mag er toch altijd bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat Samz daar zo over denkt!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat Samz daar zo over denktSay again?quote:![]()
Ik wilde vandaag rode nagellak kopen. Maar de winkel was al dicht toen ik er kwam. Morgen dan maar een tweede poging wagen.
Maak je een pic als je het op hebt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vandaag rode nagellak kopen. Maar de winkel was al dicht toen ik er kwam. Morgen dan maar een tweede poging wagen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Oeh.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Nee maar ik wil wel iets inbrengenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, heb ik hierin ook nog iets in te brengen?
![]()
![]()
Doe ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maak je een pic als je het op hebt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor mij maken ze graag een uitzonderingquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan al? Ze zijn toch pas om 13.30 open?![]()
(ze zijn al aanwezig tegen die tijd natuurlijk)
![]()
Ik wist hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel iets inbrengen [ afbeelding ]![]()
![]()
Oh nice, dat is wel beterquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor mij maken ze graag een uitzondering![]()
(ze zijn al aanwezig tegen die tijd natuurlijk)
![]()
![]()
Viespeuk. Beetje om pics vragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maak je een pic als je het op hebt?Al zou je je laten uitwonen door half FOK!.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Liever niet. Maar, bedanktquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viespeuk. Beetje om pics vragen.
[..]
Al zou je je laten uitwonen door half FOK!..
Gelukkig maar, want ik moet om half 2 weer richting m'n werk.quote:
Hoop dat ze zich een beetje gedragen als ik weg ben![]()
![]()
En ik zie je nog missen ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was zeg maar, een doel van 100x50 meter
Trustenquote:![]()
![]()
![]()
Hij miste ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
En ik zie je nog missen ook![]()
[..]
Trusten
Wat is er fijner dan naar een stel mooie handen met gelakte nagels te kijken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viespeuk. Beetje om pics vragen.Juist, niets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik moet om half 2 weer richting m'n werk.
Hoop dat ze zich een beetje gedragen als ik weg ben
Daarom had ik maar even 2 dagen vrij genomen, om te checken wat ze allemaal zouden uitspoken![]()
![]()
Tja vakantieperiode hier.... ik kan geen vrij krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je
Daarom had ik maar even 2 dagen vrij genomen, om te checken wat ze allemaal zouden uitspoken
Met een beetje geluk mag ik eerder weg morgen. En m'n moeder kan in de middag wel even kijken denk ik![]()
Sowieso blijven ze eerst even in de woonkamer.![]()
Ja, slaapjes doen. Onder begeleiding van het zoetgevooisde geluid van die fucking grasmaaier.
Hier is het heerlijk stilquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, slaapjes doen. Onder begeleiding van het zoetgevooisde geluid van die fucking grasmaaier.
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Ik weet wel wat hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er fijner dan naar een stel mooie handen met gelakte nagels te kijken?Juist, niets.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh dat is wel vervelendquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja vakantieperiode hier.... ik kan geen vrij krijgen
Met een beetje geluk mag ik eerder weg morgen. En m'n moeder kan in de middag wel even kijken denk ik![]()
Sowieso blijven ze eerst even in de woonkamer.
Hier was het niet zo druk dus dat scheelt.
Ik hoop het voor jeEn ik denk dat het wel mee valt. Mijne waren vrij rustig de eerste dag
![]()
![]()
Denken jullie morgen even aan mij? Pre-operatieve screening enz.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Denken jullie morgen even aan mij? Pre-operatieve screening enz.![]()
![]()
Nah vind ik niksquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zijn er al lui die een maine coone ofzo hebben?![]()
![]()
Ik denk het ook wel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend
Hier was het niet zo druk dus dat scheelt.
Ik hoop het voor jeEn ik denk dat het wel mee valt. Mijne waren vrij rustig de eerste dag
En als ze binnen komen gaan ze gelijk op de kattebak, zodat ze weten waar dat ding staat.
Ik heb de baspoort van m'n subwoofer dichtgestoptVertrouw het niet, volgens mij past daar wel een kitten in
![]()
![]()
Gheghe, ik heb het ze laten zoeken. Vrij snel gevonden. Maar als je moet werken dan zou ik dat ook doen jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel hoor.
En als ze binnen komen gaan ze gelijk op de kattebak, zodat ze weten waar dat ding staat.
Ik heb de baspoort van m'n subwoofer dichtgestoptVertrouw het niet, volgens mij past daar wel een kitten in
Lol, heb je geen vervoerskooitje?![]()
Haha ja heb een kooitje hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb het ze laten zoeken. Vrij snel gevonden. Maar als je moet werken dan zou ik dat ook doen ja
Lol, heb je geen vervoerskooitje?![]()
Maar ik bedoel dat ik bang ben dat de kitten dat gat wel heel interessant zou kunnen vinden en erin springt![]()
![]()
Oh wacht ff, je bedoelt de subwoofer van de home cinemaquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja heb een kooitje hoor![]()
Maar ik bedoel dat ik bang ben dat de kitten dat gat wel heel interessant zou kunnen vinden en erin springtHaha zou zo maar kunnen, hier proberen ze zelfs tussen de bankkussens te kruipen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: