koude douche?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omg, ik hoop echt niet dat zaterdag de weeen gaan beginnen... 33 graden
Ga je thuis bevallen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omg, ik hoop echt niet dat zaterdag de weeen gaan beginnen... 33 graden
Hier ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef Moppert het volgende:
Ik ben bevallen in een hittegolf en het is echt compleet aan mij voorbij gegaan
Ze hebben ook airco hoor in de suitesquote:
quote:
Ah dat klinkt bemoedigendquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef Moppert het volgende:
Ik ben bevallen in een hittegolf en het is echt compleet aan mij voorbij gegaan
Please blijf daar niet op hangen.. weeën gaan heel vaak niet volgens het boekjequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee GM, maar ik moet 2 uur om de 5 minuten weeen hebben voor ik kan bellen.
Oh, dat is wel een goeie tip. Vond het ook best raar want ik heb een gastles gehad van een andere VKpraktijk bij zwangerschapsgym en daar moest je na een uur al bellen geloof ik...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef Moppert het volgende:
[..]
Please blijf daar niet op hangen.. weeën gaan heel vaak niet volgens het boekje
Als jij denkt dat het eerder moet bel ze dan gewoon..
dikke +1quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef Moppert het volgende:
[..]
Please blijf daar niet op hangen.. weeën gaan heel vaak niet volgens het boekje
Als jij denkt dat het eerder moet bel ze dan gewoon..
Ik hield me ook netjes aan wat men had aangegeven. Werd het per ongeluk toch een thuisbevalling, want toen de vk er was had ik al volledige ontsluiting en persweeenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goeie tip. Vond het ook best raar want ik heb een gastles gehad van een andere VKpraktijk bij zwangerschapsgym en daar moest je na een uur al bellen geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |