TGV op TER geknald, 15 gewonden waarvan 3 er ernstig aan toe zijn.twitter:infos140 twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:05:33🔴 URGENT SNCF Au moins 15 blessés, dont 3 graves, dans la collision entre un TGV et un TER sur la ligne Pau-Bayonne reageer retweet
Het lijkt net Nederlandquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Het was best geinig, ruim kwartier stilgestaan in ene tunnel en verder nog wat defect spoor ofzo..
handig, zo'n lijstjequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef James1988 het volgende:
Er komt hier zo nu en dan wel eens voorbij dat werkzaamheden eerder gecommuniceerd zouden moeten worden zodat je je reis erop kunt voorbereiden. Was deze lijst van ProRail al eens voorbijgekomen? Ik zie daar werkzaamheden staat tot en met november.
Ja natuurlijk had ik dat al eens gepostquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef James1988 het volgende:
Er komt hier zo nu en dan wel eens voorbij dat werkzaamheden eerder gecommuniceerd zouden moeten worden zodat je je reis erop kunt voorbereiden. Was deze lijst van ProRail al eens voorbijgekomen? Ik zie daar werkzaamheden staat tot en met november.
quote:French high-speed TGV train collides with regional express in south-western France - several injured, reports say
More to follow.
* Darkwing_Duck tv aanzet...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef James1988 het volgende:
TGV op TER geknald, 15 gewonden waarvan 3 er ernstig aan toe zijn.twitter:infos140 twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:05:33🔴 URGENT SNCF Au moins 15 blessés, dont 3 graves, dans la collision entre un TGV et un TER sur la ligne Pau-Bayonne reageer retweet
[..]
Het lijkt net Nederland
en 50 Nederlanders, misschien wel iets belangrijker. En het was een vliegtuig trouwens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Trein MH 17 en er waren 4 Fransen aan boord, veel rookwolken...
Oh wacht, dat gaat over een Vliegtuig jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en 50 Nederlanders, misschien wel iets belangrijker. En het was een vliegtuig trouwens.
"Nee, Jean-Marc, gewoon een structuurverfje hier en daar, en hij is weer als nieuw"quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Eyy François, volgens mij istie stuk."
Eigenlijk is het diepdieptriest, net een jaar na Bretignyquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
"Eyy François, we hebben hard gewerkt. Tijd voor un baguette."
klopt ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Eigenlijk is het diepdieptriest, net een jaar na Bretigny
Ja maar deze zegt ook nog niks http://www.infolignes.com(...)Name=Ouest-Sud-Ouestquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
Niet zo gek, er zijn bijna 300 doden gevallen in Oekraïne. Een aanrijding waarbij alleen wat gewonden zijn gevallen is dan niet zo belangrijk voor de tv-zenders.
Schijnt dat de TER een bezet blok is binnengereden, als ik de tweets een beetje goed lees.
Maar www.sncf.com weer wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar deze zegt ook nog niks http://www.infolignes.com(...)Name=Ouest-Sud-Ouest
Edit, en deze ook niet http://www.ter-sncf.com/R(...)_trafic/Default.aspx
Da hoort zo nie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Niet alleen een kromme TER
[ afbeelding ]
Is die lijst volledig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja natuurlijk had ik dat al eens gepost
inferieure kutttoei. Had maar AnsaldoGrootegast besteldquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Niet alleen een kromme TER
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Wij hebben nog wel wat staan om het materieeltekort bij de Fransen op te vangen. Is van een oud vrouwtje geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |