Altijd Vrachtrijden, Ik Keer Overalquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aardappel Viezigheid In Kapotte Overweg
Ik vond het juist een van de begrijpelijkste...quote:
Gebeurt zo vaak dat overwegen te krap zijn om in 1 keer te kunnen nemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Met je vrachtwagen keren op het spoor.Dan solliciteer je ook wel naar een Darwin-award.
Aldus stelt NS eenzijdig.quote:Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat er bij de controle van een vertraging altijd uitgegaan wordt van de meest optimale reisroute. Daarnaast kan bij uitbetaling van een ingediende claim nog gecontroleerd worden op juistheid van de gegevens. Als blijkt dat een claim onvolkomenheden bevat, is NS gedurende vijf jaar gerechtigd om het uitgekeerde bedrag terug te vorderen.
Met die GTW Spurtjes kan je met 80 een volgeladen dieplader kapot rijden zonder zelf te sterven. Harder kan ook nog wel, zit een ribconstructie in waardoor de krachten worden opgevangen. Desalniettemin heeft de meester een hachelijk moment doorgemaakt, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef dennistd het volgende:
Kop ziet er trouwens aardig kapot uit: https://twitter.com/Stefanuzz/status/489496707496181760/photo/1
De botsnormen zijn wel strenger geworden de laatste jaren. Daarom geen nieuwe Lintjes en zie ook VIRM contra SLeT.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met die GTW Spurtjes kan je met 80 een volgeladen dieplader kapot rijden zonder zelf te sterven. Harder kan ook nog wel, zit een ribconstructie in waardoor de krachten worden opgevangen. Desalniettemin heeft de meester een hachelijk moment doorgemaakt, ongetwijfeld.
Volgens mij zit je als mcn nog steeds het liefst in een ICM als je trein een vrachtwagen kopt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
De botsnormen zijn wel strenger geworden de laatste jaren. Daarom geen nieuwe Lintjes en zie ook VIRM contra SLeT.
Of op de bok van een 1200.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij zit je als mcn nog steeds het liefst in een ICM als je trein een vrachtwagen kopt.
Viel Spass!quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:51 schreef b2py het volgende:
Hier zie ik al maanden naar uit, met de Railjet vandaag
5 jaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor iedereen die nog niet overtuigd was van mijn stelling dat ze inmiddels elke claim langs een vergrootglas leggen:
[..]
Aldus stelt NS eenzijdig.
'Hoe wurmen wij ons in alle hoeken om niet te hoeven betalen'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor iedereen die nog niet overtuigd was van mijn stelling dat ze inmiddels elke claim langs een vergrootglas leggen:
[..]
Aldus stelt NS eenzijdig.
quote:Preis:
Probe BahnCard 25, 2. Klasse: 25 Euro
Probe BahnCard 25, 1. Klasse: 50 Euro
Probe BahnCard 50, 2. Klasse: 95 Euro
Probe BahnCard 50, 1. Klasse: 190 Euro
Rabatt:
Probe BahnCard 25:
25% Rabatt auf unseren Normalpreis und auf die Sparangebote des Fernverkehrs.
Probe BahnCard 50:
50% Rabatt auf unseren Normalpreis.
twitter:treinreiziger twitterde op donderdag 17-07-2014 om 13:03:26E-ticket voordeeluren verdwijnt ook bij NMBS http://t.co/gnARQ7SCNS reageer retweet
horken. Koop dan een kaartje Utrecht > malibaan ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Het allerlaatste papieren treinkaartje van de NS. Foto: Spoorwegmuseum
Kut, dat betekende dus datquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef James1988 het volgende:
Daaraan verwant:twitter:treinreiziger twitterde op donderdag 17-07-2014 om 13:03:26E-ticket voordeeluren verdwijnt ook bij NMBS http://t.co/gnARQ7SCNS reageer retweet
Ben je gek? Maastricht-Groningen 1e klas. Vol tarief. Laatste keer moet je t goed doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
horken. Koop dan een kaartje Utrecht > malibaan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |