Als ze moeten kiezen tussen dochter alleen naar huis laten reizen 's avonds laat en dochter gebracht laten worden door een bekende, dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chille ouders.Mijn ouders kennen mijn gay vriend niet eens.
Wel vaag dat een Turk zich gaat bemoeien met niet-Turken. Ik zie de Turken hier dat niet zo snel doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als ze moeten kiezen tussen dochter alleen naar huis laten reizen 's avonds laat en dochter gebracht laten worden door een bekende, dan is de keuze snel gemaakt.
Zo is het wel jammergenoeg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het meisje is of een hoer of een maagd. Andere factoren kunnen geen rol spelen.
quote:
broekiesquote:
Daar weet jij veel van hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt nog je hele leven om zelfstandig te zijn, geniet/maak gebruik zo lang mogelijk van de faciliteiten die je ouders bieden
rare lastfm heb jijquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Mijn ouders komen uit grote Koerdische steden en zijn niet zwaar gelovig. Heeft misschien ook wat mee te maken.
Wens jou gay vriend beterschapquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chille ouders.Mijn ouders kennen mijn gay vriend niet eens.
Heb niet eens zo veel gegeten, maar door 't snelle eten krijg je zo'n opgeblazen gevoel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Je moet je ook niet volproppen. Doen die kindjes in Afrika toch ook niet.
Heel vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb niet eens zo veel gegeten, maar door 't snelle eten krijg je zo'n opgeblazen gevoel.
nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omnomnom. Is het altijd ook gezellig bij jullie aan tafel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Wassup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |