Welk niveau doe je eigenlijk?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga na de vakantie naar de vierde klas.
Wat lief.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga na de vakantie naar de vierde klas.
Waarin hij weer vrede sluit?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk in zijn eindspeech overigens.
Nee, waarin hij Kelvin op zijn plek zet maar zich de grotere toont omdat hij zijn 'lef' respecteertquote:
Ik ben de aflevering alweer vergeten van vrijdag, weet alleen dat Jordy op het eind de vredestichter uit heeft gehangen.quote:
Ja, mensen die daar boos om wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind spoilers niet ergIn tegenstelling tot sommige mensen in sommige topics
Ooohquote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, waarin hij Kelvin op zijn plek zet maar zich de grotere toont omdat hij zijn 'lef' respecteert
Geef hem eens ongelijk. Hij zit in de brugklas en is groter dan de gemiddelde 20er.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oooh
Ik hou niet zo van dat machogebral
Ja, slechte casting ditquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Hij zit in de brugklas en is groter dan de gemiddelde 20er.
Dat script is al eens geweest, maar wie weetquote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Volgende aflevering: Kelvin komt uit de kast.
Gastquote:Op maandag 21 juli 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
Kim is wel een mooi meisje, kan iemand haar Twitter vinden ofzo?
Doen alsof je hip bent is al de helftquote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
Waarom is dit het popi groepje? Ze roken niet, ze drinken niet, wat een sufferds.
Dat zou ik ook wel willen doen op mijn schoolquote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
Op school blijven slapen__ Nou wat een avontuur zeg.
Lekker swingenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen doen op mijn school
maar dan met alle leerlingen
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef Pizzalucht het volgende:
ZE IS GEEN POT ZE HEEFT GEWOON STRENGE OUDERS
zijn lolly xd xdquote:
Deed ik ook altijd, maar dan vergat ik dat ik op de derde verdieping zatquote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit het raam geklommen, wat een badass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |