quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Broodboor het volgende:
Waarom zegt Fien zo vaak dat ze geen vriendje wil?
Omdat ze dat niet wilt op deze school.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Broodboor het volgende:
Met je moeder als conrecter vindt Fien dat geen goed idee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Broodboor het volgende:
Tja, dat komt doordat de problemen zo gauw opgelost zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat deze afleveringen zo kort duren.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met je moeder als conrecter vindt Fien dat geen goed idee.
Ze is lesbisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Broodboor het volgende:
Gelukkig speelt Groningen vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Groningen vandaag.Ja jammer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het niet, Aberdeen gaf aan geen live beelden ter beschikking te stellen. Je zal het moeten doen met radio Noord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hoop dat ik een stream kan vinden
Nee ze gaat trouwen met Grimbergen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
Word wiggers in de laatste aflevering neergestoken door Max ofzo ?
Hopelijk gaat Anouk d'r aftuigen of er komt een lesbische eindscene.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
dat zou wel leuk zijn
Dat zou een mooi einde zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Anouk d'r aftuigen of er komt een lesbische eindscene.
Max gaat haar in de season final even uitwonen denk ik, dit programma heeft namelijk een 'lift' nodig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
dat zou wel leuk zijn
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anouk naakt tongzoenend met Wiggers.
Alleen vrees ik dat Anouk een beetje mollig over zal komen in deze scêne. Puur omdat Wiggers anorexiapatient iss.quote:
Hoe mollig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen vrees ik dat Anouk een beetje mollig over zal komen in deze scêne. Puur omdat Wiggers anorexiapatient iss.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:16 schreef Majkool het volgende:
die zat sowieso op fok,
pics van je zusje
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:16 schreef Majkool het volgende:
die zat sowieso op fok,
pics van je zusje
Ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
na pics van je zusje
komt nu
voorproefje van je zusje?
vond deze wel om te lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
Showtjes vallen de laatste dagen een beetje tegen, maar goed
Die van vrijdag vond ik wel tof, foto's van je zus maken terwijl ze zit te douchen, zodat iemand anders lekker op je zusje kan rukkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
Showtjes vallen de laatste dagen een beetje tegen, maar goed
wat is dit wat ik lees, is dit echt? ik ga het meteen terugkijkenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die van vrijdag vond ik wel tof, foto's van je zus maken terwijl ze zit te douchen, zodat iemand anders lekker op je zusje kan rukken(oftewel een 'voorproefje')
Maandag en dinsdag moet ik helaas missen, woensdag maar inhalen
Heb jij op het Spangalis gezeten?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
wat is dit wat ik lees, is dit echt? ik ga het meteen terugkijken
omg die anouk is echt lekker
ahahaaaaaaaaaaaaaahahahahahaahaha wat is deit ahahahahahahahaha
die broertje hahahaha
Waarom typ je hier zo raar en in andere topics niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
hhahahhanee joh
maar wat een goede serie is dit, echt zo hilarischhahahah
SORRY, ik heb dyslexiequote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom typ je hier zo raar en in andere topics niet?
Wij kijken hier op serieuze wijze naar de serie Brugklas, dus dat niveau willen we in dit topic ook gewoon nastreven.
Morgen 19:00 op 3!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
tvp
dit schijnt echt een heel leuk topic te zijn namelijk
Is dit Spangas II?quote:
Of zoals in het eerste topic werd gezegd: Spangas, maar dan echterquote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is een soort Spangas, maar dan veel leuker
Zo'n ode en dan eindigen met een dusdanig vreemde zin.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:48 schreef alors het volgende:
Ik blijf er overigens wel bij dat het echter is dan Spangas.
Leerlingen die schelden, leerlingen die geen geld hebben gaan niet mee op schoolreis. In Spangas zouden ze dan cupcakes bakken om het geld alsnog bij elkaar te krijgen of zou de school daar niet moeilijk over doen. In Spangas is alles meteen goed met een sorry, doen leerlingen elkaar nooit iets ergs aan, e.d. Leraren die niet heilig zijn, zou in Spangas ook ondenkbaar zijn.
Het is wel jammer dat de PO niet een beetje meer moeite steekt in een echt goede jeugdserie die zich op de middelbare school afspeelt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n ode en dan eindigen met een dusdanig vreemde zin.
Hoe bedoel je, wat is er niet goed dan?
Ik vind het juist mooi hoe de 'acteurs' zich volledig inleven in hun rol. Ik krijg op momenten ook echt het gevoel dat sommige scenes dichterbij de groep staan dan slechts het uitgeschreven script.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:42 schreef alors het volgende:
[..]Nouja het is qua realiteit een stap omhoog tegenover Spangas, maar qua acteren is het vaak wel matig. Het zijn ook geen echte acteurs. Vandaar, als ze nou een die realiteit van dit zouden combineren met een vaste cast en wat meer diepgang zou het prima zijn.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi hoe de 'acteurs' zich volledig inleven in hun rol. Ik krijg op momenten ook echt het gevoel dat sommige scenes dichterbij de groep staan dan slechts het uitgeschreven script.
Maar misschien is jouw middelbare school periode al te lang geleden om dit echt op waarde te kunnen schatten? Mij zijn slechte acteerprestaties namelijk in de verste verte niet opgevallen
Sterker nog, het is meermaals voorgekomen dat ik echt het gevoel kreeg mij tussen de leerlingen te bewegen zo erg word ik opgezogen door het reality sfeertje wat deze serie met zich meebrengt. Het is dat ik inmiddels een volle baard kan laten staan maar wat zou ik mij graag laten casten door deze glorieuze productie om mij nog eenmaal een brugklasser te manen
Fien, Max en Anouk lijken me wel mensen die serieus acteur aan het worden zijn, die gastrolletjes zijn een beetje wannabe acteurs maar die zullen ook wel acteur willen worden, anders doe je niet mee aan het programma lijkt me.quote:
JAAAAAAquote:
Het zijn echter allemaal geniale acteurs als we ze vergelijken met de figuranten bij Spangasquote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fien, Max en Anouk lijken me wel mensen die serieus acteur aan het worden zijn, die gastrolletjes zijn een beetje wannabe acteurs maar die zullen ook wel acteur willen worden, anders doe je niet mee aan het programma lijkt me.
Of gewoon een aflevering over een van de Brugklassers die op Fok! zitquote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk organiseert yvonne op korte termijn een meet en greet met de hoofdrolspelers op het FOK!forum. Dat ze een account krijgen en wij een uurtje vragen mogen stellen. Dat zou dit programma nog populairder kunnen maken.
scripted realityquote:Op maandag 21 juli 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb dit twee keer gezien,
Toen dit in het nieuws kwam hadden ze het over reality tv.
Als zelfs een blinde nog kan zien dat het nep is?
Zelfs Ooh ooh Cherso hield de schijn nog hoger op.
Zo zijn ook alle mtv en Discovery programma's maar daar spat het nep er toch minder vanaf.quote:
Jullie zitten ook in de brugklas?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Door deze aflevering kreeg ik ruzie met m'n ex
Deze aflevering is echt ziekquote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Vrijdag gemist dus ik kijk de hele aflevering vandaag.
Oh weer een Spangasdingetje, broer en zus op school.
dit is geen Spangasaflevering hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Vrijdag gemist dus ik kijk de hele aflevering vandaag.
Oh weer een Spangasdingetje, broer en zus op school.
Ik ben 15 en wat is ditquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga na de vakantie naar de vierde klas.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga na de vakantie naar de vierde klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |