Nee klopt, hij is een nep-Belgquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie is geen Belg. Hij zegt nooit "amai, mercikes,salukes,hoe ist meu".![]()
Ja, hoeistnou?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat noemt men een reserve-Belg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is een nep-Belg
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is een nep-Belg
Amai!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar vertel ik u sebiet wel.quote:
Bestaan er ook Nep-Nederlanders?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik noem ze gewoon nep-Belgen
Ben je al in België geweest?quote:
En zelfs daar zijn verschillende merken van!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ja, wat is een echte Nederlander nou?
Is dat zo'n standaard oer-hollandse kroket?
Ik ben er wel doorheen geredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allee, alle Nederlanders mogen hier een antwoord geven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ja, wat is een echte Nederlander nou?
Is dat zo'n standaard oer-hollandse kroket?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben er wel doorheen gereden
IeeeuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Geen idee, ik ben een cocktailquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
En zelfs daar zijn verschillende merken van!
Welke smaak?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een cocktail
Ik ga het tegen mijn mama zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Frankrijk was nog te ver. Sorry. :$
Lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een cocktail
Welja, koffie natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEE! Niet tegen moeke!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga het tegen mijn mama zeggen.
Wel tegen vake.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |