Ook niet als smoothy?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen enkelen, de rest komt de komende maanden wel...alleen ik lust ze niet
![]()
Ehm, ik heb wel een blender maar ben bang om dat ding aan te zettenquote:
Edit: Bart De Weverquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef complicate het volgende:
[..]Misschien kan Danny, Bart De Wever inspireren
Gewoon wegduiken! Komt het vast goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel een blender maar ben bang om dat ding aan te zetten__!!!
Snelle scherpe mesjes enzo
Nee wel op Mars.quote:
oh ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het antwoord op de volgende vraag weet Complicate vast wel
Mercikes.quote:
En mijn kruis naar haar kop!quote:
Jij weet!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vraag: Kun je dansen op de maan?
Ik kan overal dansen, zelfs in mijn dromen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
6x zo langzaam.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ieeeuwquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan overal dansen, zelfs in mijn dromen.
Jaa, dat is tof!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maanturnen moet er wel gaaf uitzien daaro
Faxie is geen Belg. Hij zegt nooit "amai, mercikes,salukes,hoe ist meu".quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel een goeie manier om mensen binnen te lokken (ik zie Faxie al komen)
Nee klopt, hij is een nep-Belgquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie is geen Belg. Hij zegt nooit "amai, mercikes,salukes,hoe ist meu".![]()
Ja, hoeistnou?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat noemt men een reserve-Belg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is een nep-Belg
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee klopt, hij is een nep-Belg
Amai!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar vertel ik u sebiet wel.quote:
Bestaan er ook Nep-Nederlanders?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik noem ze gewoon nep-Belgen
Ben je al in België geweest?quote:
En zelfs daar zijn verschillende merken van!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ja, wat is een echte Nederlander nou?
Is dat zo'n standaard oer-hollandse kroket?
Ik ben er wel doorheen geredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allee, alle Nederlanders mogen hier een antwoord geven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ja, wat is een echte Nederlander nou?
Is dat zo'n standaard oer-hollandse kroket?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben er wel doorheen gereden
IeeeuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Geen idee, ik ben een cocktailquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
En zelfs daar zijn verschillende merken van!
Welke smaak?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een cocktail
Ik ga het tegen mijn mama zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Frankrijk was nog te ver. Sorry. :$
Lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een cocktail
Welja, koffie natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEE! Niet tegen moeke!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga het tegen mijn mama zeggen.
Wel tegen vake.quote:
Ben je zo lekker? Zijt ge zo lekker?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welja, koffie natuurlijk!Oeh! Een Irish CoffeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En drinkt een Jupilerke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ooh vake, die slaapt toch alleen maar z'n zetel
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Maar ik kan vanalles zijn, das het leuke aan mixjes
quote:
Ah ja want Belgische frietjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was niet aan mijn aandacht ontsnapt
Ik ben best pikant als ik boos ben. .quote:
Ja, die komen van ver en maken misbruik van onze sociale voorzieningen.quote:
Met boeken enz.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeweettog, geeks zijn pikant op hun speciale manier
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die komen van ver en maken misbruik van onze sociale voorzieningen.
Heb jij ook z'n sexy brilletje dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeweettog, geeks zijn pikant op hun speciale manier
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben best pikant als ik boos ben. .
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Heb jij ook z'n sexy brilletje dan?Nee, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar euuuh ik kan pikant kijken als ik kwaad ben, dan moet je gewoon uit mijn buurt blijven of het is dan dik ambras tot in China.
Nooit wiki als bronquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar wikipedia en broncode![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Heb jij ook z'n sexy brilletje dan?Gelukkig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind sommige boze dames best wel sexyquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, sorrymaar euuuh ik kan pikant kijken als ik kwaad ben, dan moet je gewoon uit mijn buurt blijven of het is dan dik ambras tot in China.
Vertel mij eens iets nieuwsquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:31 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nooit wiki als bron![]()
niet APA verwantworod
Ja , zennequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]![]()
En daarna goed maken zeker?
Dat heb ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar wikipedia en broncode![]()
Nou, wikipedia is een goed uitgangpunt om dingen te researchen en broncode is een goeie reden om te gaan researchenquote:
Dat heb je zeker van de wiki?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Euhm .... Euhm...
Kokusmakronen kunnen je misselijk maken.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:32 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik vind sommige boze dames best wel sexy
Ja, want ik eet die dingen niet...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je zeker van de wiki?
Ik niet echtquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:32 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik vind sommige boze dames best wel sexy
Ik weet het en ook dingen die kapot zijn terug in elkaar zetten, dat doe je graag hè?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, wikipedia is een goed uitgangpunt om dingen te researchen en broncode is een goeie reden om te gaan researchen
Maar ik onderzoek dingen dan ook graag![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja, want ik eet die dingen niet...BoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens op aarde, dus niet op Pluto.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is dit eigenlijk van? Ziet er wel happy uit
Ja klopt, ik repareer en verbeter graag dingen, zowel hardware alsook software (en dan voornamelijk gamesquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet het en ook dingen die kapot zijn terug in elkaar zetten, dat doe je graag hè?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
BoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pluto is volgens mij ook een beetje te koudquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ergens op aarde, dus niet op Pluto.![]()
Kijk eens aan, mensen repareren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik repareer en verbeter graag dingen, zowel hardware alsook software (en dan voornamelijk gamesmaar ook wel eens mensen
)
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pluto is volgens mij ook een beetje te koudOh ik mag niet klagen op Venus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder het broertje denk ik danquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk eens aan, mensen repareren.![]()
Ben je de broer van Dr. Phil?
Heylaba, liefde delen!quote:
Oh ik hou van drukte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eerder het broertje denk ik dan
Alleen ga ik niet zoveel met mensen om, ik ben niet zo van de drukte enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |