Die grappen zijn zo oud als de trein naar Polen.quote:
Erg hequote:
Neequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze ken ik niet. Is verschillende expres met één l?
Het was al laat/nog vroeg. Wat verwacht je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
Moest vanacht wel een beetje huilen op dat bankje door die kutgrapjes van jullie
Ik snap 'm niet.quote:
dat koude kroketten snuiven dan niet meer grappig zou zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was al laat/nog vroeg. Wat verwacht je?
Eerste wereldoorlog?quote:
Voor mij was het vrij nieuw. Dus ik heb een excuus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat koude kroketten snuiven dan niet meer grappig zou zijn
O. Duurde even.quote:
Heb wel het verhaal erachter verteld toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij was het vrij nieuw. Dus ik heb een excuus.
Ja, één dag eerder geloof ik. Toen liet je dat topic zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb wel het verhaal erachter verteld toch?
in de broodtrommelquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, één dag eerder geloof ik. Toen liet je dat topic zien.
hehe kan er nog steeds om lachenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, één dag eerder geloof ik. Toen liet je dat topic zien.
Ik zag later een plastic zak liggen naast ons bankje. Wilde er nog een opmerking over maken, maar dat was vast te flauw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe kan er nog steeds om lachen
En LMI in de dmquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik ga er weer vandoor dames, heren, jongens, meisjes en etsu
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Meteen weer dm`en na hij weer ban hadquote:
xxxquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Hij DM't mij al hele dag met gezeikquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen weer dm`en na hij weer ban had
Hij is weer gebant?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen weer dm`en na hij weer ban had
Ja, uurtje nadat hij weer vrij wasquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook maar eens wat anders doen, kusjes
All by myseeeeeeelf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
Ik ga naar een vergadering en dan verjaardag.
Ja, dat zag ik daarna pas.quote:
Las 't net op twitter ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Legia speelt vanavond. CL-voorronde
Zou hij misschien na z'n ban toch serieus gestopt zijn met FOK!?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Over bans gesproken, is Braddie alweer gesignaleerd?
Normaal zie ik het wel als ik actieve topics aanklik, dan verschijnen ze wel in beeld maar nog steeds niet..quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou hij misschien na z'n ban toch serieus gestopt zijn met FOK!?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Braddie had een ban AANGEVRAAGD tot na de zomer ofzo.
Leuk, leuk.quote:
Tot na de zomer? Hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Fittie met VA of zo.quote:
Link?quote:
450 secondenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Als LMI weer op FOK! mag, hoelang zal het duren tot hij weer een ban krijgt?
Nee, hij had zeg maar een bepaald iemand laatst zeg maar een bepaald iets gestuurd met "hey, neuken?"quote:
Boeiend. Als je daar niet tegen kan ...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, hij had zeg maar een bepaald iemand laatst zeg maar een bepaald iets gestuurd met "hey, neuken?"
Ik zeg ook alleen kneus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend. Als je daar niet tegen kan ...Zoveel idioten DM'en dat.
Zo is het met Heppie en jou begonnen toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, dat is weer wat andersquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Toto, ik krijg wel dit ineens in actieve topics.. KLB / Smoorverliefd
Gelijk dickpic gestuurd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo is het met Heppie en jou begonnen toch?
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo is het met Heppie en jou begonnen toch?
Hij destijds ook.quote:
The carpet matches the drapes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel er op de foto af te leiden of je een natuurlijke ginger was?
Met mooi krullend haar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel er op de foto af te leiden of je een natuurlijke ginger was?
Schoonvader had veel aandelen gedumpt at near max. En werd toen uitgelachen.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoonvader had veel aandelen gedumpt at near max. En werd toen uitgelachen.
Sindsdien lacht ie zich elke dag suf om die aandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:46 schreef richolio het volgende:
Hallo
Groeten uit hierWaarom ben jij op Zeeplatform F1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo
Groeten uit hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Hallo
Groeten uit hierPuntige knie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2/10A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hallo
Groeten uit hierDen Helder ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I would definitely not hit. Look at those sharp knees.
Dit ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I would definitely not hit. Look at those sharp knees.
Nou Harry, bedankt.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Pax is een en al spier. Het zou mij niet verbazen als hij met regelmaat uit zijn overhemden scheurt als hij zijn torso aanspant
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks BBQ'tje aanzetten.
#vakantieleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |