Ik ben ook benieuwd, Brandão is een gevaarlijke tegenstander dus het kan zomaar zijn dat ie z'n praatjes niet waar kan maken. Maar in z'n andere UFC-fights zag het er goed uit en tegen Holloway vocht hij nog eens 2,5 ronde met een kapotte knie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
Heb goede dingen over McGregor gehoord, ben benieuwd of hij het waar kan maken.
Dat denk ik ook, maar wel gevaarlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Brandao is overrated! There, I said it!
Wat, Brandao?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Brandao is overrated! There, I said it!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef n00cL30n het volgende:
Jups.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Leuk, die van mij ook. Weliswaar met "ey" ipv "ie".Dafuq, heet iedereen hier zo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Lesl het volgende:
Hoe grappig zou 't zijn als Conor neergaat _o-
siver is geschorstquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo en nu een echte tegenstander voor Conor
Stephens, Siver, Lamas?
Ik tel dit niet als dagzege Norbert, bijna iedereen heeft 4/4.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
Er waren ook Brazilianen, whoop there it was.
Als enige 6 dagzeges, feliciteer mij hieronder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |