Ik ben ook benieuwd, Brandão is een gevaarlijke tegenstander dus het kan zomaar zijn dat ie z'n praatjes niet waar kan maken. Maar in z'n andere UFC-fights zag het er goed uit en tegen Holloway vocht hij nog eens 2,5 ronde met een kapotte knie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
Heb goede dingen over McGregor gehoord, ben benieuwd of hij het waar kan maken.
Dat denk ik ook, maar wel gevaarlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Brandao is overrated! There, I said it!
Wat, Brandao?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Brandao is overrated! There, I said it!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef n00cL30n het volgende:
Jups.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Leuk, die van mij ook. Weliswaar met "ey" ipv "ie".Dafuq, heet iedereen hier zo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Lesl het volgende:
Hoe grappig zou 't zijn als Conor neergaat _o-
siver is geschorstquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo en nu een echte tegenstander voor Conor
Stephens, Siver, Lamas?
Ik tel dit niet als dagzege Norbert, bijna iedereen heeft 4/4.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
Er waren ook Brazilianen, whoop there it was.
Als enige 6 dagzeges, feliciteer mij hieronder.![]()
3/4 hieroquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik tel dit niet als dagzege Norbert, bijna iedereen heeft 4/4.
Taz niet, die ging voor Pickett.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
yeah yeah.. we know. I fucked up!quote:
En bij je post nog 4/4 zetten ook nog he. Deksel op de neusquote:
Vorige keer 6/6 erbij gezet en 6/6 gegaan.. dacht dat het geluk zou brengenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En bij je post nog 4/4 zetten ook nog he. Deksel op de neus.
Ik moet hopen dat de rest nog een keer een event vergeetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vorige keer 6/6 erbij gezet en 6/6 gegaan.. dacht dat het geluk zou brengen
Ik niet, klote Japannerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
JMMA is deaud!quote:
*Noberquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef Hooidraad het volgende:
Speciaal voor Norbert toch maar de dagzeges toegekend.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik was eerst. 😂quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dafuq, heet iedereen hier zo?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:13 schreef Nober het volgende:
Tot hoelang gaat dit door? Vroeg ik eerder al...
Wat klets jij nou? Hij was helemaal niet gassed.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
Brendao gassed weer in de eerste ronde hoor.. leuke overwinning voor Connor maar veel holes in zijn verdediging vandaag
Maar dat zei meer over de prelims dan de main cardquote:
hij staat bovenaan, normaal heeft ie niet zo'n commentaarquote:Op maandag 21 juli 2014 11:19 schreef Lesl het volgende:
^Deze twee posts hierboven idd. Sommige mensen..
Waar slaat dit op? Die comment op Geo is vrij normaal en op jou zeg ik alleen dat de prelims echt goed waren.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij staat bovenaan, normaal heeft ie niet zo'n commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |