quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Die comment op Geo is vrij normaal en op jou zeg ik alleen dat de prelims echt goed waren.
Ik wou een flauw grapje maken maar ik hield me in.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers jonge![]()
Hebben ik en TAZ al jaren last van.
Bespaard je een sweaty belly chokequote:Op maandag 21 juli 2014 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou een flauw grapje maken maar ik hield me in.
lol, als jij wint heb je nergens last van, hequote:Op maandag 21 juli 2014 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers jonge![]()
Hebben ik en TAZ al jaren last van.
Kniel voor me, onderdaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, als jij wint heb je nergens last van, he
Dat denk ik ook al sinds het begin.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
komende weken worden de zaken rechtgezet
Fuck yeah! Dustin, derail that hypetrain pleasequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:20 schreef THEFXR het volgende:
Conor McGregor vs. Dustin Poirier set for UFC 178
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef THEFXR het volgende:
SurpriseNice!! Sjtrak meteen kieke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UFC 178 is trouwens ook aardig BADASS aan het worden, goddamn it!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef THEFXR het volgende:
SurpriseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het juist een mooie test om te zien of Conor echt een potentiële champ is. Z'n drie vorige tegenstanders had hij totaal geen moeite mee dus hij moet sowieso een niveau omhoog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Poirier is legit!
Denk niet dat Connor deze pot pakt.. snap ook de achterliggende gedachte niet om deze
fight te maken. Zijn zeker 2-3 man die Conor wel gepakt zou hebben.
Als ik Joe was geweest had ik de Conor train toch nog zeker 1 station mee laten pakken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooie test om te zien of Conor echt een potentiële champ is. Z'n drie vorige tegenstanders had hij totaal geen moeite mee dus hij moet sowieso een niveau omhoog.
Poirier vind ik enorm getalenteerd maar heeft ook nog geen grote naam verslagen. Als hij McGregor verslaat dan heeft hij een goeie case voor een title eliminator.
Ach, boeit mij niet zo wie er wint, als het maar een mooie pot wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als ik Joe was geweest had ik de Conor train toch nog zeker 1 station mee laten pakken.
Ik zie hem echt niet van Dustin winnen. Overige fights was ik daar wél heilig van overtuigd.
True!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ach, boeit mij niet zo wie er wint, als het maar een mooie pot wordt.
Denk dat Conor heel veel kan leren van deze partij, win or lose. Veruit z'n lastigste tegenstander tot dusver.
is al vanaf 19.00 uur bezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
True!
Ik hoorde trouwens dat Sonnen en Belfort vandaag voor de NSAC moeten verschijnen.
Geloof om 22:00 uur NL tijd!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat ouder nieuws: Manhoef en Daley naar Bellator!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef THEFXR het volgende:
Daniel Cormier vs. Jon Jones at UFC 178
Nicequote:Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef THEFXR het volgende:
Daniel Cormier vs. Jon Jones at UFC 178
twitter:UFC_FIGHTPASS twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 02:02:28BREAKING! @NickDiaz209 signs a new 3-fight contract! Now let's watch The Ultimate Nick Diaz!Don't be scared homie. http://t.co/sWLl8U0luO reageer retweet
http://www.ufc.com/news/n(...)t-contract-extensiontwitter:danawhite twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 01:29:20He's back @nickdiaz209 just signed a new bout agreement 2 fight! Details coming soon http://t.co/coguxLGhUI http://t.co/BGlZriJjMW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |