quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:45 schreef Salatrel het volgende:
net benaderd door verzekeraar van de tegenpartijgezien de toon het het gesprek en het feit dat ze zich voorstelde als de verzekeraar van de veroorzaker van de aanrijding hoop ik op een voorspoedige afhandeling.
Kom je nu mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog een paar liggen dat te klein is, wie wil ze hebben in ruil voor een softijsje?
Ik moet nog een doorwaai-jas kopen, dat leren ding dat ik nu heb ik echt fokking warmquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:57 schreef Nero22 het volgende:
En sweet Jesus. Ik heb vandaag maar zomerhandschoenen gekocht. Had ik veel eerder moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ook maar even een afspraak gemaakt voor nieuwe Hyperpro voorveren, volgende week ga/laat ik ze eronder zetten. Hopelijk heb ik dan geen last meer van gezwabber boven de 120
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik moet nog een doorwaai-jas kopen, dat leren ding dat ik nu heb ik echt fokking warm
ken je lachen als je ziet wat voor spacers er uit je voorvork komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ook maar even een afspraak gemaakt voor nieuwe Hyperpro voorveren, volgende week ga/laat ik ze eronder zetten. Hopelijk heb ik dan geen last meer van gezwabber boven de 120althans bij de Z wel
![]()
Wat ik doe, wat niet per se het meest veilige is: zoveel mogelijk op die baan blijven, maar dan wel links aan blijven houden. Dus eigenlijk de redresseerstrook opzoeken. Als die 4e baan eindelijk ophoudt doorgaan zoals anders en dus tussen 2 en 3 gaan rijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Erasmo het volgende:
Even terzijde, als je aan het filerijden bent op de snelweg en je gaat van 4 naar 3 banen wat is dan de veiligste manier van handelen?
Zonder achteraan te sluiten bij de blikkies uiteraard
Ik bedoelde ook niet om erop te gaan rijden, maar aan de linkerkant van de 4e baan te gaan rijden dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Salatrel het volgende:
Filteren mag dan wel legaal zijn gebruik maken van de redresseerstrook is dat niet
/moraalridder
En als we toch aan het zeiken zijn; je telt de rijstroken precies andersomquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet om erop te gaan rijden, maar aan de linkerkant van de 4e baan te gaan rijden dus.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef mjan het volgende:
[..]
En als we toch aan het zeiken zijn; je telt de rijstroken precies andersom
#boetequote:
Heb je een boete gekregen?quote:
Ja, dat is de hogere logica die mijn pet ook te boven gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Gek eigenlijk he. Zoveel mogelijk rechts moet rijden, maar dat dan toch rijstrook 2, 3, 4 of 5 moeten noemen.
vond het al zo lang durenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:18 schreef Maegrim het volgende:
voor het niet bijhouden van z'n projecttopic
Ik rijd regelmatig op een traject waar het van 3 naar 2 banen gaat. Ik rijd dan eerst tussen 1 en 2 in, en zodra mensen gaan ritsen (soort van, want er zijn aso's die er niemand tussen laten), schuif ik op naar rijstrook 3, of tussen 2 en 3. Er wordt dan altijd zoveel van baan gewisseld, daar rijd ik liever niet tussendoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Erasmo het volgende:
Even terzijde, als je aan het filerijden bent op de snelweg en je gaat van 4 naar 3 banen wat is dan de veiligste manier van handelen?
Zonder achteraan te sluiten bij de blikkies uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |