Ik hoor andere verhalen over zijn tijd bij Schalke en het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Aissatti was toch die bij jullie in de A1 speelt Ibi deed niet zoveel verkeerd hoor.
Valt wel mee man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalen over zijn tijd bij Schalke en het Nederlands Elftal.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Aissati![]()
. Jammer dat hij destijds wegging.
Nu verloedert hij bij allerlei vage clubs zoals Terek Groznyquote:
Hij misdroeg zich toch bij Ajax of waarom werd hij naar het tweede gestuurd eigenlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu verloedert hij bij allerlei vage clubs zoals Terek Grozny.
Had mij wel nog een waardevolle speler kunnen blijken.
Misdragen? Dat was toch voor de tijd van De Boer? Ik dacht dat hij onder Martin Jol te dik was en toen samen met Sulejmani beschamende traploopoefeningen moest doen in de ArenA.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij misdroeg zich toch bij Ajax of waarom werd hij naar het tweede gestuurd eigenlijk
Hij heeft zich nooit misdragen hoor. De Boer zag het eerst gewoon niet in hem zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij misdroeg zich toch bij Ajax of waarom werd hij naar het tweede gestuurd eigenlijk
Maar met de minuten die hij kreeg, vond ik hem heel goed spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft zich nooit misdragen hoor. De Boer zag het eerst gewoon niet in hem zitten.
Hij heeft sowieso nog gespeeld bij Ajax voor de beker in 2011 maar wat er daarna van hem gekomen is weet ik niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misdragen? Dat was toch voor de tijd van De Boer? Ik dacht dat hij onder Martin Jol te dik was en toen samen met Sulejmani beschamende traploopoefeningen moest doen in de ArenA.
Dat zou kunnen ja maar dacht dat er ook gezeik was was in de periode van El Hamdaoui met rotte appels die niet luisterden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft zich nooit misdragen hoor. De Boer zag het eerst gewoon niet in hem zitten.
Hij was een periode nog heel goed onder van Basten op het ieniemienie middenveld toen samen met Anita (quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar met de minuten die hij kreeg, vond ik hem heel goed spelen
Dat ja, vandaag begint het Nederlandse clubvoetbal alweerquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi dat forum maar weer op slot. Die finales is toch al maanden geleden gespeeld.
Over 3 weken en 2 nachtjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja, vandaag begint het Nederlandse clubvoetbal alweer
Vrijdag loting voorronde CL genot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja, vandaag begint het Nederlandse clubvoetbal alweer
Ik voorspel een veel kansenmissend Feyenoord en dan eruit door wat counters.quote:
Precies gewoon gelijk beginnen met een risicowedstrijdje weet Abou ook weer dat we begonnen zijn.quote:
Utrecht zal wel weer een kutploeg hebben dit jaar. En die zijn weer alleen gemotiveerd als Ajax langs komtquote:
Turken nog even vechten met boze Israëlieten en Palestijnen. Kanker dit, kanker dat. Moet je maar eens kijken op twitter. Iedereen die er een mening over heeft, wordt gelijk uitgescholden of uitgekotst door de hoofddoekjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies gewoon gelijk beginnen met een risicowedstrijdje weet Abou ook weer dat we begonnen zijn.
Zolang jullie maar geen Franse club loten, want dat betekent dan weer een paar jaar schorsing.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies gewoon gelijk beginnen met een risicowedstrijdje weet Abou ook weer dat we begonnen zijn.
Heerlijk man, 3-1 voor Utereg in het arenaatjequote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht zal wel weer een kutploeg hebben dit jaar. En die zijn weer alleen gemotiveerd als Ajax langs komt
Het Co Adriaanse effect.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht zal wel weer een kutploeg hebben dit jaar. En die zijn weer alleen gemotiveerd als Ajax langs komt
Tja elftal zal opnieuw opgebouwd moeten worden denk ook dat het niks zal worden hopen op een ongeplaatste tegenstander in de voorronde EL en dan doorstromen naar het hoofdtoernooi.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel een veel kansenmissend Feyenoord en dan eruit door wat counters.
Daarna gaan ze er ook weer uit in de vEL, helaas
Ja want ook de andere topploegen verliezen in dezelfde speelronde van allemaal pauperclubs.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk man, 3-1 voor Utereg in het arenaatje
en dan nog kampioen worden
Co Adriaanse doet me altijd denken aan mijn voetbalcoach van vroeger. Die me altijd helemaal verrot schold omdat ik er niks van konquote:
Dat was gewoon triest manquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang jullie maar geen Franse club loten, want dat betekent dan weer een paar jaar schorsing.
Ooit moeten jullie een keer die vicieuze cirkel doorbreken en gewoon het hoofdtoernooi ingaan ja. Het moet toch een keer lukken zou je denken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja elftal zal opnieuw opgebouwd moeten worden denk ook dat het niks zal worden hopen op een ongeplaatste tegenstander in de voorronde EL en dan doorstromen naar het hoofdtoernooi.
CL is kansloos verhaal/.
Ja als club ben je nu eenmaal verantwoordelijk voor je supporters. Ik snap de UEFA ook wel, want ze moeten het toch bestraffen. En om al die hooligans er persoonlijk uit te lichten is niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was gewoon triest manMerendeel had in Nederland een stadionverbod of kwam alleen op te rellen.
En dan straf je de fucking club alsof zij daar iets aan kunnen doen dat 300 debielen de binnenstad van Nancy herinrichten.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand die mij kan vertellen wat er toen tegen Nancy gebeurde?
Vind ik niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als club ben je nu eenmaal verantwoordelijk voor je supporters. Ik snap de UEFA ook wel, want ze moeten het toch bestraffen. En om al die hooligans er persoonlijk uit te lichten is niet zo makkelijk.
Alleen dat of ook iets in de stad?quote:
Ja maar je snapt toch wel dat de bond iemand moet bestraffen. Het is ook onrechtvaardig, maar de UEFA kan het niet maken om het maar gewoon te laten lopen. Dan is het makkelijker om de clubs te bestraffen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Mensen kunnen kaartjes gewoon krijgen uit losse verkoop en de wedstrijd is in het buitenland.
Wat moet je als club doen als jij rellende supporters een SV geeft en ze gaan kloten in het buitenland?
Ook in de stad ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen dat of ook iets in de stad?
Gezellig.quote:
Ach denk dat ze hun lesje wel hebben geleerd mag ook wel na 6 seizoenen geen Europees voetbalquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch wel dat de bond iemand moet bestraffen. Het is ook onrechtvaardig, maar de UEFA kan het niet maken om het maar gewoon te laten lopen. Dan is het makkelijker om de clubs te bestraffen.
Dat weet ik zo net niet als ik wel eens op die Feyenoorders let tijdens de Klassieker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezellig.
Allemaal stadionverbodgastjes zeker?
Van die relschoppers leren daar echt niks van, hebben niet eens het beste voor met hun club. Willen alleen maar lekker rotzooi trappen. Weten volgens mij niet eens wie de spits is van Feyenoord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach denk dat ze hun lesje wel hebben geleerd mag ook wel na 6 seizoenen geen Europees voetbal
Hij heeft graag nog iets aan zijn dag.quote:
Gaan we daar pas beslissen, of in de week vooraf. Als de Moesson mee valt en het is overal prima weer gaan we naar een paar van die thaise eilanden in het zuiden. Als het normale moesson is naar Noord-Thailand. Als het echt kut is pakken we nog een vlucht verder naar ergens waar de zon schijnt.quote:
Ga naar SaPa gekquote:Op donderdag 17 juli 2014 07:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan we daar pas beslissen, of in de week vooraf. Als de Moesson mee valt en het is overal prima weer gaan we naar een paar van die thaise eilanden in het zuiden. Als het normale moesson is naar Noord-Thailand. Als het echt kut is pakken we nog een vlucht verder naar ergens waar de zon schijnt.
Nee zit me te vervelen in Hanoi. Zou vandaag naar Ha Long gaan maar dat kan niet door storm die over het land trekt. Dus net langs uncle Ho geweest en straks mss naar het Airforce museum.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je daar nu? Ziet er nice uit.
Kak. Wanneer ga je naar Laos?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee zit me te vervelen in Hanoi. Zou vandaag naar Ha Long gaan maar dat kan niet door storm die over het land trekt. Dus net langs uncle Ho geweest en straks mss naar het Airforce museum.
We kunnen door die storm ook niet naar Sapa
Nee dat schijnt echt iets voor Laos te zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kak. Wanneer ga je naar Laos?
Ben je al van die treurige backpackercafes tegen gekomen waar iedereen hele dagen herhalingen van Friends zit te kijken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |