Ik hoor andere verhalen over zijn tijd bij Schalke en het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Aissatti was toch die bij jullie in de A1 speelt Ibi deed niet zoveel verkeerd hoor.
Valt wel mee man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalen over zijn tijd bij Schalke en het Nederlands Elftal.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Aissati![]()
. Jammer dat hij destijds wegging.
Nu verloedert hij bij allerlei vage clubs zoals Terek Groznyquote:
Hij misdroeg zich toch bij Ajax of waarom werd hij naar het tweede gestuurd eigenlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu verloedert hij bij allerlei vage clubs zoals Terek Grozny.
Had mij wel nog een waardevolle speler kunnen blijken.
Misdragen? Dat was toch voor de tijd van De Boer? Ik dacht dat hij onder Martin Jol te dik was en toen samen met Sulejmani beschamende traploopoefeningen moest doen in de ArenA.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij misdroeg zich toch bij Ajax of waarom werd hij naar het tweede gestuurd eigenlijk
Hij heeft zich nooit misdragen hoor. De Boer zag het eerst gewoon niet in hem zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij misdroeg zich toch bij Ajax of waarom werd hij naar het tweede gestuurd eigenlijk
Maar met de minuten die hij kreeg, vond ik hem heel goed spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft zich nooit misdragen hoor. De Boer zag het eerst gewoon niet in hem zitten.
Hij heeft sowieso nog gespeeld bij Ajax voor de beker in 2011 maar wat er daarna van hem gekomen is weet ik niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misdragen? Dat was toch voor de tijd van De Boer? Ik dacht dat hij onder Martin Jol te dik was en toen samen met Sulejmani beschamende traploopoefeningen moest doen in de ArenA.
Dat zou kunnen ja maar dacht dat er ook gezeik was was in de periode van El Hamdaoui met rotte appels die niet luisterden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft zich nooit misdragen hoor. De Boer zag het eerst gewoon niet in hem zitten.
Hij was een periode nog heel goed onder van Basten op het ieniemienie middenveld toen samen met Anita (quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar met de minuten die hij kreeg, vond ik hem heel goed spelen
Dat ja, vandaag begint het Nederlandse clubvoetbal alweerquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi dat forum maar weer op slot. Die finales is toch al maanden geleden gespeeld.
Over 3 weken en 2 nachtjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja, vandaag begint het Nederlandse clubvoetbal alweer
Vrijdag loting voorronde CL genot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja, vandaag begint het Nederlandse clubvoetbal alweer
Ik voorspel een veel kansenmissend Feyenoord en dan eruit door wat counters.quote:
Precies gewoon gelijk beginnen met een risicowedstrijdje weet Abou ook weer dat we begonnen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |