abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 06:50:49 #276
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_142585281
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef posje het volgende:
Ik lees net dat een chauffeur van het autobedrijf vanmorgen betrokken is geweest bij een dodelijk ongeval (fietser). Verschrikkelijk, voor alle betrokkenen...
Oei :o

Enne gezien je 'overhitting'...let ook op jezelf met die hitte.
Is niet goed hoor :N
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_142586781
quote:
Zijn ze uberhaupt wel echt opzoek naar vakantiewerkers dan? Hier was eerder steeds de roep om toch vooral lekker vrij te nemen in de zomer. Goeie manier op de zomerdal op te vangen.
Hier deze week vooral de vaste zaterdagkrachten en mensen met min-uren die door de week bijspringen. Vrij nemen kon dan weer niet in deze periode, bij ons wilden al te veel mensen verlof. Balen, want ik had leuke plannen in week 31 (maar wist eind 2013 al dat die niet door konden gaan, volgend jaar mogen andere mensen die week laten schieten, dan ben ik aan de beurt :P , mits ik nog bij postNL werk).
pi_142586963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 06:50 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]
Enne gezien je 'overhitting'...let ook op jezelf met die hitte.
Is niet goed hoor :N
Meest zorgelijk was wel mijn eigen inschattingsvermogen om nog wel *even* door te kunnen stomen (kon ook niemand bereiken, maar dat zou mijn zorg niet moeten zijn).
pi_142588151
Gaat een latertje worden vandaag. Moet al 2 wijken van 2,5 uur en dan tussendoor nog even naar de dokter racen ivm een vermoedelijk alweer ontstoken oor :( maar morgen vond ik toch echt te laat, dus dat moet maar ;)
Zomerdal is nu wel even welkom _O- donderdag ook trouwens, ingepland voor bijna 4,5 uur beginnend om 13.00!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:10:15 #280
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_142588605
Ik jeb een hele grote wijk die ik nog nooit gedaan heb. Met wegwerkzaamheden.. Nouja weinig hah iig
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_142594581
Superweinig post, kon om 9 uur de straat al op, dit terwijl er ook qua voorbereiding enorm veel mensen vrij hebben. Had 2 wijken, nu net thuis, was op zich goed te doen
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:43:04 #282
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_142596332
hier was het een normale dinsdag hoeveelheid. Althans wel in de wijk die ik liep. Had er heel veel tijdschriften en tv-gidsen, zal wel een leesgrage buurt zijn
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:52:23 #283
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142596723
Blijkbaar kan je op je 25ste spontaan hooikoorts krijgen.. Joy.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_142598195
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef gelestipjes het volgende:
Superweinig post, kon om 9 uur de straat al op, dit terwijl er ook qua voorbereiding enorm veel mensen vrij hebben. Had 2 wijken, nu net thuis, was op zich goed te doen
Dat is wel jammer van het hele cvl gebeuren. Vroeg de straat op zit er op dagen met HAH niet meer in. Ben je om 9 uur klaar, kan je tot 11 uur wachten tot de hah en de post een keer op het depot is. Tenzij je in het giga pand de container met HAH gaat zoeken en daarin moet gaan zoeken naar je HAH.
pi_142598224

[ Bericht 100% gewijzigd door Sebastiaan92 op 22-07-2014 15:32:18 ]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 juli 2014 @ 15:34:58 #286
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142598349
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Dat is wel jammer van het hele cvl gebeuren. Vroeg de straat op zit er op dagen met HAH niet meer in. Ben je om 9 uur klaar, kan je tot 11 uur wachten tot de hah en de post een keer op het depot is. Tenzij je in het giga pand de container met HAH gaat zoeken en daarin moet gaan zoeken naar je HAH.
mja, als je voorbereidt en daarna de straat op moet dan kun je vaak al wel (een deel van) je wijk meenemen. Is geen probleem bij ons.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_142598389
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, als je voorbereidt en daarna de straat op moet dan kun je vaak al wel (een deel van) je wijk meenemen. Is geen probleem bij ons.
De post moet ook nog wel lukken. Het ook meenemen van de HAH is een ander verhaal.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 juli 2014 @ 15:38:56 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142598461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

De post moet ook nog wel lukken. Het ook meenemen van de HAH is een ander verhaal.
Die vis je er gewoon op tijd tussenuit, tenzij het zaterdagen zijn. Dan wil het bij een deel van de wijken al op vrijdagen naar de depots zijn gestuurd.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:54:34 #289
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_142599036
Van de Nos...
[quote]
Postbode vindt konijn in brievenbus

---------------------------------------
* In Maltby (G.B.) heeft een oplettende
postbode een konijn uit een brievenbus
bevrijd.Inbrekers hadden het dier daar
in gestopt.De postbesteller kwam er net
op tijd achter dat het konijn tussen de
poststukken zat.

Het dorp Maltby stond op z'n kop.Mensen
boden spontaan aan om voor het beestje
te zorgen en op sociale media werd
schande gesproken over de laffe daad.

Het konijn maakt het nu weer goed.Het
werd naar een dierenasiel gebracht en
daar werden de eigenaars snel gevonden.
Die vertelden dat het konijn uit zijn
hok was gestolen.De politie is op zoek
naar de daders.
[quote]
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:08:19 #290
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_142599528
toch wel fijn dat ik sinds kort eindelijk ook de uitdraai van harmony krijg, ontdekte net gelijk dat ik afgelopen donderdag maar 1 wijk bijgeschreven heb gekregen terwijl ik er 2 heb gelopen. De tweede wijk staat bij een ander bijgeschreven. Best vaag aangezien we momenteel zelf tijd schrijven ivm zomerdal en dus ook op de planning die op de depots ligt evt foute namen zelf verbeteren..
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:16:49 #291
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_142599797
Best pittig dagje vandaag. Qua post viel het mee (wel een dubbeldikke Veronica), maar het hah was groot en best zwaar. Al met geen minuut eerder klaar dan anders (alles bij elkaar toch 5 tassen, dus terugfietsen), dus ik hoop dat ze geen zomerdaltijden hanteren vandaag.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_142600401
Hier was het ook wel pittig en vooral met zeikende mensen. Mensen die van je verwachten dat je tig buren af gaat, omdat zij een te kleine bus hebben.
Mensen die door het lint gaan als je de folders niet helemaal goed door de brievenbus heen hebt gedaan (en het al 3 jaar zo doet }:| )
Gelukkig nog wel even staan praten met een mevrouw die daarentegen erg aardig is. :)

En wow, bizar van dat konijn :o
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:06:50 #293
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_142604130
Pff, zware dag, veel HaH en nergens schaduw. En super irritante vuilnismannen die de lege kliko's op de grond laten liggen zodat ik ze kon oprapen :(
pi_142604187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef Herfstblad het volgende:Mensen die door het lint gaan als je de folders niet helemaal goed door de brievenbus heen hebt gedaan (en het al 3 jaar zo doet }:| )
Post (of folders) half door de brievenbus duwen is ook niet echt professioneel.
Dat je het al 3 jaar zo doet maakt het er niet beter op.
pi_142604334
Hier is er in totaal van vorige week 1,5 uur af gegaan, dat vind ik nog best netjes.
Moet ik er natuurlijk wel bij zeggen om hoeveel uur het ging :') van oorspronkelijk bijna 19 uur.

[ Bericht 53% gewijzigd door VixenFromHell op 22-07-2014 18:31:03 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_142604352
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef blijevis het volgende:

[..]

Post (of folders) half door de brievenbus duwen is ook niet echt professioneel.
Dat je het al 3 jaar zo doet maakt het er niet beter op.
Bij post doe ik het nooit (en ook niet als er folders bij zitten) ;) Overigens steken de folders maar een klein stukje uit. 2 cm hooguit, dus half was wat overdreven en dat is ook alleen maar bij lastige brievenbussen (die bijvoorbeeld nauwelijks opengaan).
Maar bij die mevrouw vandaag wat verder, omdat ik wist dat ze achter de deur stond zodat ze het gemakkelijker kon pakken in plaats van te moeten bukken. (daar heb ik van iemand anders weer eens commentaar op gehad, omdat die mensen achter de deur stonden en nu zover moesten bukken).

[ Bericht 5% gewijzigd door Herfstblad op 22-07-2014 18:20:11 ]
pi_142604664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef Herfstblad het volgende:
Bij post doe ik het nooit (en ook niet als er folders bij zitten) ;) Overigens steken de folders maar een klein stukje uit. 2 cm hooguit, dus half was wat overdreven en doorgaans is dat ook alleen maar bij lastige brievenbussen (die bijvoorbeeld nauwelijks opengaan).
Da's toch 2 cm natte pap als het gaat regenen.
Post die in de brievenbus blijft steken is lastig voor collegabezorgers die na jou iets in die bus moeten bezorgen. Die moeten dan eerst jouw spul er door duwen (dus eigenlijk jouw werk afmaken) voordat ze hun eigen post of folders kunnen bezorgen.
pi_142604792
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef blijevis het volgende:

[..]

Post die in de brievenbus blijft steken is lastig voor collegabezorgers die na jou iets in die bus moeten bezorgen. Die moeten dan eerst jouw spul er door duwen (dus eigenlijk jouw werk afmaken) voordat ze hun eigen post of folders kunnen bezorgen.
Ik gooi de post er gewoon helemaal doorheen. Altijd, ook bij de rotbussen. Ik ga zelfs terug als het er niet goed in zit.
En het steekt er dan niet echt uit als er een klep op zit, want die zit er overheen dan.
Hier is het doorgaans juist andersom: Ik kan 9 van de 10 keer het werk van de krantenbezorgers en Sandd afmaken (inclusief rondslingerende post). En de brievenbussen die lastig zijn zitten in een voordeur met afdakje. Zijn er ook maar 3 of zo.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:31:38 #299
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_142604847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef blijevis het volgende:

[..]

Het hangt er van af wat voor soort bus het is. Ik zie er persoonlijk geen been in om bij mensen met van die piepkleine vooroorlogse brievenbusjes, of bussen met zo'n hele gemene veer de post of het hah uit te laten steken. Idem bij mensen met bijtgrage honden of krabgrage katten achter de bus. Mijn vuistregel is dat ik de post zo ver doorduw als mogelijk is zonder gevaar voor lichamelijk letsel. Ik heb nu al zowat geen nagelriemen meer over ;(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_142604893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het hangt er van af wat voor soort bus het is. Ik zie er persoonlijk geen been in om bij mensen met van die piepkleine vooroorlogse brievenbusjes, of bussen met zo'n hele gemene veer de post of het hah uit te laten steken. Idem bij mensen met bijtgrage honden of krabgrage katten achter de bus. Mijn vuistregel is dat ik de post zo ver doorduw als mogelijk is zonder gevaar voor lichamelijk letsel. Ik heb nu al zowat geen nagelriemen meer over ;(
Ik heb dus 2 van die bussen met zo'n veer. En een stuk of 40 van die vooroorlogse bussen. Maar die laatste zijn niet heel vervelend en daar gooi ik het dan ook gewoon helemaal in (overigens zijn dat ook weer vooral voordeuren met dakjes erboven) :)
Ook een paar huizen waar honden achter de bus staan en daar gooi ik het inderdaad zover door zodat ik geen letsel op loop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')