Oeiquote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef posje het volgende:
Ik lees net dat een chauffeur van het autobedrijf vanmorgen betrokken is geweest bij een dodelijk ongeval (fietser). Verschrikkelijk, voor alle betrokkenen...
Hier deze week vooral de vaste zaterdagkrachten en mensen met min-uren die door de week bijspringen. Vrij nemen kon dan weer niet in deze periode, bij ons wilden al te veel mensen verlof. Balen, want ik had leuke plannen in week 31 (maar wist eind 2013 al dat die niet door konden gaan, volgend jaar mogen andere mensen die week laten schieten, dan ben ik aan de beurtquote:Zijn ze uberhaupt wel echt opzoek naar vakantiewerkers dan? Hier was eerder steeds de roep om toch vooral lekker vrij te nemen in de zomer. Goeie manier op de zomerdal op te vangen.
Meest zorgelijk was wel mijn eigen inschattingsvermogen om nog wel *even* door te kunnen stomen (kon ook niemand bereiken, maar dat zou mijn zorg niet moeten zijn).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:50 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Enne gezien je 'overhitting'...let ook op jezelf met die hitte.
Is niet goed hoor![]()
Dat is wel jammer van het hele cvl gebeuren. Vroeg de straat op zit er op dagen met HAH niet meer in. Ben je om 9 uur klaar, kan je tot 11 uur wachten tot de hah en de post een keer op het depot is. Tenzij je in het giga pand de container met HAH gaat zoeken en daarin moet gaan zoeken naar je HAH.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef gelestipjes het volgende:
Superweinig post, kon om 9 uur de straat al op, dit terwijl er ook qua voorbereiding enorm veel mensen vrij hebben. Had 2 wijken, nu net thuis, was op zich goed te doen
mja, als je voorbereidt en daarna de straat op moet dan kun je vaak al wel (een deel van) je wijk meenemen. Is geen probleem bij ons.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van het hele cvl gebeuren. Vroeg de straat op zit er op dagen met HAH niet meer in. Ben je om 9 uur klaar, kan je tot 11 uur wachten tot de hah en de post een keer op het depot is. Tenzij je in het giga pand de container met HAH gaat zoeken en daarin moet gaan zoeken naar je HAH.
De post moet ook nog wel lukken. Het ook meenemen van de HAH is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als je voorbereidt en daarna de straat op moet dan kun je vaak al wel (een deel van) je wijk meenemen. Is geen probleem bij ons.
Die vis je er gewoon op tijd tussenuit, tenzij het zaterdagen zijn. Dan wil het bij een deel van de wijken al op vrijdagen naar de depots zijn gestuurd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
De post moet ook nog wel lukken. Het ook meenemen van de HAH is een ander verhaal.
Post (of folders) half door de brievenbus duwen is ook niet echt professioneel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef Herfstblad het volgende:Mensen die door het lint gaan als je de folders niet helemaal goed door de brievenbus heen hebt gedaan (en het al 3 jaar zo doet
)
Bij post doe ik het nooit (en ook niet als er folders bij zitten)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef blijevis het volgende:
[..]
Post (of folders) half door de brievenbus duwen is ook niet echt professioneel.
Dat je het al 3 jaar zo doet maakt het er niet beter op.
Da's toch 2 cm natte pap als het gaat regenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef Herfstblad het volgende:
Bij post doe ik het nooit (en ook niet als er folders bij zitten)Overigens steken de folders maar een klein stukje uit. 2 cm hooguit, dus half was wat overdreven en doorgaans is dat ook alleen maar bij lastige brievenbussen (die bijvoorbeeld nauwelijks opengaan).
Ik gooi de post er gewoon helemaal doorheen. Altijd, ook bij de rotbussen. Ik ga zelfs terug als het er niet goed in zit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef blijevis het volgende:
[..]
Da's toch 2 cm natte pap als het gaat regenen.
Post die in de brievenbus blijft steken is lastig voor collegabezorgers die na jou iets in die bus moeten bezorgen. Die moeten dan eerst jouw spul er door duwen (dus eigenlijk jouw werk afmaken) voordat ze hun eigen post of folders kunnen bezorgen.
Het hangt er van af wat voor soort bus het is. Ik zie er persoonlijk geen been in om bij mensen met van die piepkleine vooroorlogse brievenbusjes, of bussen met zo'n hele gemene veer de post of het hah uit te laten steken. Idem bij mensen met bijtgrage honden of krabgrage katten achter de bus. Mijn vuistregel is dat ik de post zo ver doorduw als mogelijk is zonder gevaar voor lichamelijk letsel. Ik heb nu al zowat geen nagelriemen meer overquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef blijevis het volgende:
[..]
Da's toch 2 cm natte pap als het gaat regenen.
Post die in de brievenbus blijft steken is lastig voor collegabezorgers die na jou iets in die bus moeten bezorgen. Die moeten dan eerst jouw spul er door duwen (dus eigenlijk jouw werk afmaken) voordat ze hun eigen post of folders kunnen bezorgen.
Ik heb dus 2 van die bussen met zo'n veer. En een stuk of 40 van die vooroorlogse bussen. Maar die laatste zijn niet heel vervelend en daar gooi ik het dan ook gewoon helemaal in (overigens zijn dat ook weer vooral voordeuren met dakjes erboven)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het hangt er van af wat voor soort bus het is. Ik zie er persoonlijk geen been in om bij mensen met van die piepkleine vooroorlogse brievenbusjes, of bussen met zo'n hele gemene veer de post of het hah uit te laten steken. Idem bij mensen met bijtgrage honden of krabgrage katten achter de bus. Mijn vuistregel is dat ik de post zo ver doorduw als mogelijk is zonder gevaar voor lichamelijk letsel. Ik heb nu al zowat geen nagelriemen meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |